2024-01-15, 21:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 016E-tuna
Inte vad jag har hört iaf

Hoppas att man får reda på när den är så att man kan följa, detta fall känns avvikande! Undrar vad Patr*k hade för uppsåt att vara delaktig i skjutningen av Em*l om han var delaktig alltså.
Citera
2024-01-16, 13:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Coldheartliving
Hoppas att man får reda på när den är så att man kan följa, detta fall känns avvikande! Undrar vad Patr*k hade för uppsåt att vara delaktig i skjutningen av Em*l om han var delaktig alltså.

Patric var den som lurade ut E till platsen.
Patric "tyckte" att E var skyldig honom 300 spänn för att han visste information som ett övergrepp mot en klasskamrat.
Patric figurerade då en sk. "Träff", där han och E skulle mötas. E går då dit, tillsammans med kusinen, men möts då inte av Patric, utan Rami & Khalid, som då skjuter honom med 3 skott.
Ryktas då, att Rami direkt flydde landet.
Citera
2024-01-18, 00:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Caxter
Patric "tyckte" att E var skyldig honom 300 spänn för att han visste information som ett övergrepp mot en klasskamrat.
Patric figurerade då en sk. "Träff", där han och E skulle mötas. E går då dit, tillsammans med kusinen, men möts då inte av Patric, utan Rami & Khalid, som då skjuter honom med 3 skott.

Tack! Hur vet du att det var så? Det
Citera
2024-01-23, 21:20
Medlem
Citat:

Visste E om ett övergrepp som P hade begått, eller tvärtom?
Citera
2024-01-27, 17:49
Medlem
Precis. Tjejen hade berättat för E

QUOTE=Coldheartliving|87140549]Visste E om ett övergrepp som P hade begått, eller tvärtom?[/quote]
Citera
2024-01-27, 20:22
Medlem
sandyhells avatar
Är det nån som vet hur Emil mår?
Citera
2024-01-29, 06:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sandyhell
Är det nån som vet hur Emil mår?

Fick höra från en närstående till E att pappan till honom hade velat stänga av respiratorn
men mamman har vägrat. E är tyvärr en sk. " grönsak" men hoppet har mamman tydligen inte gett upp då hon hoppas E kommer bli bättre. Han har dessutom förlorat synen och är helblind. Enligt mig så är grabben tyvärr förlorad men vi får väl se tiden an..
Citera
2024-01-29, 12:10
Medlem
sandyhells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Virusfree
Fick höra från en närstående till E att pappan till honom hade velat stänga av respiratorn
men mamman har vägrat. E är tyvärr en sk. " grönsak" men hoppet har mamman tydligen inte gett upp då hon hoppas E kommer bli bättre. Han har dessutom förlorat synen och är helblind. Enligt mig så är grabben tyvärr förlorad men vi får väl se tiden an..
Fy så tråkigt att höra!
Citera
2024-01-30, 11:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sandyhell
Fy så tråkigt att höra!
Håller med dig och jag kan ärligt säga att jag mått skit sen jag fick höra detta för dryga 2 mån sen😭😭😭
Citera
2024-01-30, 17:01
Medlem
Citat:

Undrar hur syskonen och alla runtom mår
Citera
2024-02-02, 07:47
Medlem
Citat:

Kan bara tipsa dig om att din "källa" är opålitlig. Du kanske bör analysera källkritiken
Citera
2024-02-02, 08:55
Medlem
Livingmyownlifes avatar
Citat:
Kan bara tipsa dig om att din "källa" är opålitlig. Du kanske bör analysera källkritiken

Har hört samma från en annan källa att grabben är helt blind.. En närstående.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in