Ja ibland har jag trott att lanabanana är ett troll men numera tror jag tyvärr att hon är riktig och riktigt sjuk. Tänk att alla dessa likasinnade lyckas hitta varandra, helt otroligt!
Ja AnneL har jag också sett 😂😂
Var senast för några dagar sen i hennes live där d var nån som kunde mycket om lagar som var med i boxen med henne och jag tror d var marlene och nån mer. Han försökte ge tips till de som förlorat barnen. Och nån ställde frågan om anne också förlorat barn och då sa hon att hon inte förlorat sitt barn så som de andra men att en son föddes med typ 33 benbrott pga en sjukdom och hon började prata om att hon förlöste honom vaginalt och att hon borde aldrig fått föda honom vaginalt och sen blev det väääldigt mycket prat om det här vaginala hit o dit och den ena efter den andra började lämna boxen 😅🙈
Sen i nån annan live så exploderade anne mot någon som var väldigt lugn och personen bad anne att lugna sig. Nä serru, jag är finsk!! Blev då bara svaret och hon fortsatte gå på som ett ånglok. Noll känsla hur man bemöter andra personer. Rätt underhållande att glo på då hon börjar prata om irrelevanta saker och exploderar till o från
Citat:
Ursprungligen postat av
Sulan7
Hon måste väl också vara ett kapitel för sig? Uppmuntrar hela tiden M till helt fel saker! Jag såg nån äldre tant som också är inne och skriker ibland, Anne tror jag, som också verkar helt väck!