2024-02-01, 12:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inanna-1921
Ja men de har tydligen inte fått platsen verifierad men det löser väl sig.
Nu ska hon käka och sen blir det Svea hovrätt som ska få ett besök 😁

Ser Fia ute på Södemalm..verkar vara på topphumör i dag, blocka tummen används hårt
2024-02-01, 12:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inanna-1921
Är inte helt säker, jag tror hon gav upp när hon inte fick styra hela liven 🤷🏻‍♀️

så kan det vara ..nu ser vi fram mot Fias sändning i kväll kl 20
2024-02-01, 12:52
Avslutad
Tittar på min första live med Sofia Palm och blir beklämd över hur sociala medier exponerar folk med psykisk ohälsa. Palm uttrycker sig, utan att överdriva, som en desillusionerad patient från låst psykiatri.
När kommentarsfältet fylls med rimliga frågor frustar Palm ur sig ett irriterat uppmuntrande mantra "nu är sekten här" "du ska inte vara här" och sedan försvinner kommentarerna. Kommentarerna som får stå kvar avslöjar ett tydligt klassperspektiv.

Anses denna Palm väl fungerande? Dvs uppbär Palm en anställning där det finns en chef och arbetskamrater? Är Palm självförsörjande genom heltidsarbete? Lejonmamman behöver jag inte ens fråga om, den kvinnan kan omöjligt klara av ett arbete.
2024-02-01, 13:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Septemberflicka
Tittar på min första live med Sofia Palm och blir beklämd över hur sociala medier exponerar folk med psykisk ohälsa. Palm uttrycker sig, utan att överdriva, som en desillusionerad patient från låst psykiatri.
När kommentarsfältet fylls med rimliga frågor frustar Palm ur sig ett irriterat uppmuntrande mantra "nu är sekten här" "du ska inte vara här" och sedan försvinner kommentarerna. Kommentarerna som får stå kvar avslöjar ett tydligt klassperspektiv.

Anses denna Palm väl fungerande? Dvs uppbär Palm en anställning där det finns en chef och arbetskamrater? Är Palm självförsörjande genom heltidsarbete? Lejonmamman behöver jag inte ens fråga om, den kvinnan kan omöjligt klara av ett arbete.
Hon har pratat om att hon aldrig skulle vilja blu av med sin höga energinivå där hon nästan aldrig har behov av att varva ned , adhd kanske
Vad P numera försörjer sig på är oklart kanske s- kassa
Lejonmamma säger att hon jobbat inom restaurang , vård och chaufför tidigare och studerade på heltid när pojken omhändertogs
2024-02-01, 13:02
Avslutad
[quote=Inanna-1921|87230616]
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Finns dessa människor på tiktok? Är de med i FU också?

Jag vet inte riktigt vad du menar nu men när de gäller de olika grupperingar som sticker ut i desinformationskampanjerna som Pappa varför, family united, familjen i centrum, parents united, socialtjänsten monstret utanför lagen, varför tar de våra barn så figurerar många av individerna i samtliga grupper. Sedan har islamisterna sina grupper också. Flera av dessa individer använder sociala medier men mer individuellt, inte gruppvis.
2024-02-01, 13:09
Medlem
[quote=Inanna-1921|87230616]
Citat:
Finns dessa människor på tiktok? Är de med i FU också?
Tror inte han finns på tiktok utan främst på youtube där han gör långa filmer riktade till svenska folket , socialtjänst mfl , där blandas religion med talan om varför föräldrar har rätt att välja att undervisa sina barn hemma i vad de själva lägger vikt vid
2024-02-01, 13:13
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Septemberflicka

Anses denna Palm väl fungerande?

Enbart av folk som är lika ickefungerande och verklighetsfrånvända som hon själv.
2024-02-01, 13:39
Medlem
Ja ibland har jag trott att lanabanana är ett troll men numera tror jag tyvärr att hon är riktig och riktigt sjuk. Tänk att alla dessa likasinnade lyckas hitta varandra, helt otroligt!

Ja AnneL har jag också sett 😂😂
Var senast för några dagar sen i hennes live där d var nån som kunde mycket om lagar som var med i boxen med henne och jag tror d var marlene och nån mer. Han försökte ge tips till de som förlorat barnen. Och nån ställde frågan om anne också förlorat barn och då sa hon att hon inte förlorat sitt barn så som de andra men att en son föddes med typ 33 benbrott pga en sjukdom och hon började prata om att hon förlöste honom vaginalt och att hon borde aldrig fått föda honom vaginalt och sen blev det väääldigt mycket prat om det här vaginala hit o dit och den ena efter den andra började lämna boxen 😅🙈

Sen i nån annan live så exploderade anne mot någon som var väldigt lugn och personen bad anne att lugna sig. Nä serru, jag är finsk!! Blev då bara svaret och hon fortsatte gå på som ett ånglok. Noll känsla hur man bemöter andra personer. Rätt underhållande att glo på då hon börjar prata om irrelevanta saker och exploderar till o från

Citat:
Ursprungligen postat av Sulan7
Hon måste väl också vara ett kapitel för sig? Uppmuntrar hela tiden M till helt fel saker! Jag såg nån äldre tant som också är inne och skriker ibland, Anne tror jag, som också verkar helt väck!
2024-02-01, 13:41
Medlem
PinkSloths avatar
Hur tror ni demonstrationen imorgon (2/2-24) utanför regeringen kommer gå?
Vet någon vilka som skulle ta sig dit förutom Marlene, Malin+hennes mamma och ev Paulina.

Ska de bränna ännu en helig skrift? 🤦‍♀️
2024-02-01, 14:00
Avslutad
Citat:
Hon har pratat om att hon aldrig skulle vilja blu av med sin höga energinivå där hon nästan aldrig har behov av att varva ned , adhd kanske. Vad P numera försörjer sig på är oklart kanske s- kassa. Lejonmamma säger att hon jobbat inom restaurang , vård och chaufför tidigare och studerade på heltid när pojken omhändertogs

Jag skulle kunna tänka mig att Palm kanske skulle kunna driva eget, att hon inte skulle fungera i normal arbetsmiljö med kolleger och kunder är uppenbart. Däremot verkar hon inte intellektuellt eftersatt, bara "störd", så egen flexibel verksamhet skulle hon kanske kunna få att gå runt.

Lejonmamman - ja det var ungefär det svar jag väntade mig, hoppar runt pga dysfunktionell.

Citat:
Ursprungligen postat av Lailatjej
Enbart av folk som är lika ickefungerande och verklighetsfrånvända som hon själv.

Inga tveksamheter där. När man verkligen lyssnar på dem, vad de säger, innebörd och syfte, rena rama fruktsalladen.
2024-02-01, 14:03
Medlem
Nu går Fia runt i Sthlm och pekar ut olika instansers byggnader såsom högsta domstolen och regeringskansliet. ”Människorättsaktivisten” som hon själv kallar sig är i full action. Nu är det en omröstning om hur många som varit i Svea hovrätt. 😂😂. Hon är en säkerhetsrisk
2024-02-01, 14:09
Avslutad
Det måste ju bara gå åt pipan för Marlene i dag på undersökningen om hon börjar gasta om Stubborn MC, Falska grunder, Psukiska turtuur, Ove Sviiiiden osv.
Och varför skulle hon inte det, hon kan ju inte ens sitta 10 min i väntrummet på VC utan att börja tjafsa om sin kidnappade söön med sköterskan.

Även om jag kommer att sakna förmiddagsunderhållningen när hon gapar på telefonister så tycker jag det är dags för lite vård (eller vöörd som M säger) och tunga mediciner medelst spruta nu. Sen har hon nog glömt söönen när hon kommer ut, tjock och fin, och kan måla tavlor igen.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in