Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2024-01-31, 18:21
Citat:
Ursprungligen postat av Ostepops

När man väljer partner så är sexdrift en variabel man bör ta med i kalkylerna, annars blir det misär några år ner i förhållandet.

.

Men det går ju inte att veta. Nykära vill i regel knulla ofta. Så det är helt intetsägande.
Citera
2024-01-31, 18:22
Medlem
Ostepopss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Capcom.
Men det går ju inte att veta. Nykära vill i regel knulla ofta. Så det är helt intetsägande.

Man kan ju faktiskt prata också, det här är saker jag tar upp på första dejten. Tjejer vet väl hur pass intensiv sexdrift de har.
Citera
2024-01-31, 18:26
Citat:
Man kan ju faktiskt prata också, det här är saker jag tar upp på första dejten. Tjejer vet väl hur pass intensiv sexdrift de har.

Krystat samtalsämne. Och den tjejen som svarar allt annat än "hög" skjuter ju sig själv i foten.
Citera
2024-01-31, 18:29
Bannlyst
Citat:
Jag aldrig träffat en kvinna som inte gillar sex, har mött ett par tjejer som var riktiga nymfomaner och helt besatta av sex. Jag har väldigt hög sexdrift men det här var tjejer som låg snäppet över ändå. Otroligt sexigt.

När man väljer partner så är sexdrift en variabel man bör ta med i kalkylerna, annars blir det misär några år ner i förhållandet.

En utav mina bästa vänner är rik som ett troll, varit gift med två barn i nästan 20 år och efter 2:a barnet har han haft sex 2-3 gånger med sin fru!!!

killen försörjer nog mer parten av alla horor i stockholms området med sin sexdrift. Jag frågade varför skiljs du inte och startar om? men det finns inte på kartan.
Bara man sedan inte tar reda på tjejens historik och gnäller över att hon har haft så många sexpartners och vad de har gjort osv. Det firman acceptera att det liksom följer med, eller hur?
Citera
2024-01-31, 18:29
Medlem
Ostepopss avatar
Citat:
Krystat samtalsämne. Och den tjejen som svarar allt annat än "hög" skjuter ju sig själv i foten.

krystat om man är autist och neurotisk kanske
Citera
2024-01-31, 18:31
Medlem
Ostepopss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roxic
Bara man sedan inte tar reda på tjejens historik och gnäller över att hon har haft så många sexpartners och vad de har gjort osv. Det firman acceptera att det liksom följer med, eller hur?

heheheheheh dubbelmoralens värld är den realitet vi lever i.

Hon ska va kåt som en vild hora men helst vara oskuld, hon ska deep throata som en gudinna men aldrig ha sett fler än 2 mikro penisar osv...
Citera
2024-01-31, 18:34
Citat:
krystat om man är autist och neurotisk kanske

Jag ställer inte frågor som endast har ett gynnsamt svar för mottagaren.

Hon har en man mitt emot sig och frågan ställs av en anledning.
Citera
2024-01-31, 18:36
Medlem
Ostepopss avatar
Citat:
Jag ställer inte frågor som endast har ett gynnsamt svar för mottagaren.

Hon har en man mitt emot sig och frågan ställs av en anledning.

det låter som att du är en riktig stjärna bland damerna
Citera
2024-01-31, 18:37
Bannlyst
Citat:
heheheheheh dubbelmoralens värld är den realitet vi lever i.

Hon ska va kåt som en vild hora men helst vara oskuld, hon ska deep throata som en gudinna men aldrig ha sett fler än 2 mikro penisar osv...
Ja tyvärr verkar män inte klara av att tänka logiskt när det kommer till detta. Har läst mycket på FB under alla åren jag har varit här ”buhu min tjej som älskar sex och går med på precis allt har haft xx partners innan mig” eller ”jag vill inte ha en tjej som har knullat en annan kuk tidigare. Hon ska ställa upp 3-4 gånger om dagen på allt jag ber henne om och vara väldigt sugen på kuk hela tiden. Hon ska älska sex och vilja bli knullad”
Senast redigerad av Roxic 2024-01-31 kl. 18:40.
Citera
2024-01-31, 18:43
Medlem
Flugpappas avatar
Citat:
Ja tyvärr verkar män inte klara av att tänka logiskt när det kommer till detta. Har läst mycket på FB under alla åren jag har varit här ”buhu min tjej som älskar sex och går med på precis allt har haft xx partners innan mig” eller ”jag vill inte ha en tjej som har knullat en annan kuk tidigare. Hon ska ställa upp 3-4 gånger om dagen på allt jag ber henne om och vara väldigt sugen på kuk hela tiden. Hon ska älska sex och vilja bli knullad”

Som tur är är inte FB representativt direkt. Jag har ganska stort kompisgäng killar. Ingen av oss har någonsin brytt oss om tjejers tidigare sexliv eller partners. Vi lever ju i nuet.
Citera
2024-01-31, 18:44
Medlem
Ostepopss avatar
Citat:
Ja tyvärr verkar män inte klara av att tänka logiskt när det kommer till detta.

Jo det kan vi, men det är evolutionära saker som pågår i hjärnan som vi inte förstår. Kvinnor är attraherade till muskulösa riktiga män som kan beskydda och nära både kvinnan och barnen.

Jag har logiskt inget problem med det, men så fort någon tjej berättar att hon legat med många så försvinner hon som potentiell partner till att bara bli ett knull i mängden.

Varför exakt det är så vet jag inte, det är samma sak som att vi blir äcklade av vissa lukter vi aldrig ens känt förut, det är något fysiskt och nedärvt.

Men jag kan tänka mig ett par tjejer jag skulle kunna "överkomma" den här känslan med, och det är inte för att tjejerna är så otroligt vackra utan det är för att dom är sinnessjukt coola tjejer som jag skulle kunna ha ett absolut fantastiskt liv ihop med.

(Hanna-Karin luv u)
Senast redigerad av Ostepops 2024-01-31 kl. 18:47.
Citera
2024-01-31, 18:51
Medlem
Dulces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luxaxaria
Det går inte släppa detta när man sitter och tittar på mycket porr. Tjejerna som spelar ser ut att gilla att ha sex, hur ser det ut i verkligheten. Tar kvinnor för sig lika mycket som i porrfilmer i sängkammaren eller ligger kvinnan bara och tar emot?

Har ni själva något erfarenhet av att någon kvinna tagit för sig liknande det som man ser på filmer eller ligger bara majoriteten av vanliga kvinnor och tar emot?

Är du ett troll eller är du någon liten oskuld som inte har en aning hur det funkar? Vet inte om du på riktigt är seriös med din fråga om kvinnor gillar sex.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in