2024-01-29, 20:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Janneyey
Som vanligt är flashbackarna avundsjuka och griniga för att Chrippa tjänar mer än vad ni nånsin kommer att göra. Hahah ett gäng losers är ni

Utan flashback hade barnet inte fått en säng att sova i, så lugna dig lite.
Citera
2024-01-29, 20:55
Medlem
Merrybums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av What-do-u-meanhi
Han har mer skulder än jag någonsin kommer ha iallafall.
Asså egentligen har han inte jättehöga skulder. Många med hus eller lägenhet har högre skulder än så. Men han har ju inget för sina skulder. Allt har gått till luft och ingenting.
Citera
2024-01-29, 21:00
Avslutad
Citat:
Som vanligt är flashbackarna avundsjuka och griniga för att Chrippa tjänar mer än vad ni nånsin kommer att göra. Hahah ett gäng losers är ni

Jag kan lösa hans skulder i morgon utan problem. Men man skall inte göda ett missbruk, eller hur?
Citera
2024-01-29, 21:11
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av banal
Har Jocki köpt godis tidigt den här veckan?
Chrippa var uppe hos Jockiboi och käkade potatisgratäng och kött med Lillen. Tänk vilken känsla, all inte kunna rå om sig själv. Han får donationer nu, så rart av hans fans.
Johnny Djup kallar han sig nu, som Johnny Depp, fast Deep...ah, jag vet. Men han hoppade av plugget i åttan och långburkfarsan är idolen, så...vad annat kunde man förvänta sig?
Citera
2024-01-29, 21:13
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Chrippa var uppe hos Jockiboi och käkade potatisgratäng och kött med Lillen. Tänk vilken känsla, all inte kunna rå om sig själv. Han får donationer nu, så rart av hans fans.
Johnny Djup kallar han sig nu, som Johnny Depp, fast Deep...ah, jag vet. Men han hoppade av plugget i åttan och långburkfarsan är idolen, så...vad annat kunde man förvänta sig?

Depp blir han sen när allt blir klart
Citera
2024-01-29, 22:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av banal
Och snart dömd i sin tredje rättegång.

Kul ångest därnere i hyreslängan i Norrköping. Hur många månader i förskott har Jocki betalat?

Nu har tydligen Träskpaddan flyttat in också. Tröttnar inte Jocki på att försörja allt drägg?

En grovt skuldsatt pundare med näringsförbud som skjuter testo framför dottern, har villkorlig dom och fängelset väntar runt hörnet.

En tredjedel av den skiten hade gett vem som helst grov ångest men inte Chrippa inte.
Citera
2024-01-29, 22:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av d3lux
Kan någon förklara VARFÖR han gör så extremt cringiga Tiktoks???? Snubben är ju 35 bast och håller på som 11 åringar

Han stannade i utvecklingen vid 12 års ålder. Därav han bråkar som om han har en mobbad 12-åring med grav adhd. Finns inga spärrar
Citera
2024-01-29, 22:41
Avslutad
Varför säger han lillen när det uppenbara vore lillan? Om han en dag får en son, blir det lillan då?
Citera
2024-01-29, 22:56
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av JagandeBjornen
Varför säger han lillen när det uppenbara vore lillan? Om han en dag får en son, blir det lillan då?

Du, just det där har jag stört mig på sedan dag 1 😂
Citera
2024-01-29, 23:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Treschow
Stor humor i hur otroligt jävla grinig den 34-åriga pappan blir i kommentarfältet när han blir ifrågasatt om sin ekonomi. Det är direkt idiotsvar som t ex: "solbrillorna ligger på halva din lön" bla bla bla... Direkt på offensiven eftersom han är en osäker liten människa.

Hur fan orkar han med sig själv?

Snubben måste ha en sådan jävla tung ångest när ingen annan ser...
Snart tar kronan dom också 😎. Aja man kan ju bara spekulera i vad man kan vara kapabel till med en provocerande partner under samma sak, ifall fejk konton på instagram kommer under skinnet på han för en sådan sak.
Citera
2024-01-29, 23:05
Medlem
Forsokskanins avatar
Citat:

Han har mer skulder än hela min släkt gemensamt
Citera
2024-01-29, 23:11
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Cha-Cha-Boys
Du, just det där har jag stört mig på sedan dag 1 😂

Håller med, seriöst.. LILLAN när det är en tjej, har reagerat likadant varje gång jag hör det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in