2024-01-29, 17:47
Medlem
farlings avatar
En av de främsta anledningarna till varför jag tycker att personerna ortengänget är så förbannat vidriga är för att de är så förmätna.
Att han Andreas sitter i synk och pratar om att de är en sådan stark grupp är ju bara skrattretande. Vadå stark grupp? Hälten av de allierade har ju lämnat självmant, och resten av dem kommer nog bli hemskickade en efter en.
Har svårt att se att någon av dem skulle lyckas vinna faktiskt.

Höll på att storkna när Tim i slutet berättade att han lovat Yorgo att sätta Ronja som förstakämpe, som någonslags hämd från Yorgo. Seriöst, karln var över 40 år och kunde inta ta en tjej med skinn på näsan. Vilken jävla fjant.

Att de sedan tror att det över huvud taget skulle finnas någon chans för någon av dem att bli vald till storbonde utav någon av de andra gör ju att jag funderar på om de på riktigt är lågbegåvade hela bunten?
2024-01-29, 17:48
Medlem
Noxyls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
För en riktig master-mind gäller det ju att hålla koll på hur snacket går. Då isolerar man sig inte med sin grupp i ett annat hus. Hade de t ex blivit tajta med Ciro om de hade bott i storbondestugan o han i stora huset? Jag tror inte det.

Märkligt att ingen av dem verkar ha sagt till Fredde att andra retar sig på honom. Han verkade genuint överraskad. Skulle vara kul att se honom åka till torpet, där skulle hans lathet verkligen sticka ut .

Jag tror Anna hade gjort Per till storbonde, Ronja hade nog fått nöja sig med vinstamuletten.

Svårt att hitta nån att heja på i år. Många som man inte vill se som vinnare men svårt att hitta nån favorit. Får nog bli Levin på Torpet för min del.

Vinnaren får ingen amulett, det är bara på torpet och i torpetkampen dessa delas ut.
2024-01-29, 18:04
Medlem
Zingo2s avatar
Ortengänget!🤮
2024-01-29, 18:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sportamore
Sidan verkar vara borta, skicka gärna pm om vad som stod där
Har det på bild. Hur skickar man bild?
2024-01-29, 18:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ambulansmannen
Går man in på personens redigeringshistorik på Wikipedia så ser man att det är någon som bara "trollar". Lär inte ligga mycket sanning i det där.
Hoppas man ju verkligen inte!
2024-01-29, 18:36
Medlem
santos_devilles avatar
Du får ta med dig en kompis till storbonde stugan!

Bet, jag tar med 2 till! Produktionen verkar inte bry sig det minsta
2024-01-29, 18:59
Medlem
picapicans avatar
Är det inte bara två personer som får sova i storbondestugan?
2024-01-29, 19:10
Medlem
Kan de inte införa något straff när de är mer än 2 st personer som sover i storbondestugan?
2024-01-29, 19:38
Medlem
Crapmagics avatar
Vilka gentelemens! manliga storbonden väljer återigen en annan man att sova med.
Behovet att få tjitt-tjatta med andra män äro omättligt tydligen

Nej floskel dum-Tim man måste inte se vad man äter (jag äter en gris som har levt det räcker) det finns ingen anledning att måste välja att titta på hur djuret man äter dör eller avstå att äta kött, det är slutprodukten som räknas, det är väldigt många köttätare som inte får möjligheten att se en slakt innan dom själva går till slakt och det är inget dom mår dåligt över, så varför ska man göra det bara för att man har privilegiet att befinna sig på Farmen?
Senast redigerad av Crapmagic 2024-01-29 kl. 19:53.
2024-01-29, 19:55
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av MillanM
Kan de inte införa något straff när de är mer än 2 st personer som sover i storbondestugan?

Det borde även införas straff mot att alla paktbildningar. Hoppas torparna kommer in så snart som möjligt och rör om.
2024-01-29, 19:56
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av picapican
Är det inte bara två personer som får sova i storbondestugan?
Räddharen Tim vågar inte sova med Jennifer ensam, utan måste ha rövpakten med män med sig för säkerhets skull
2024-01-29, 20:07
Medlem
Bakarettans avatar
Denna Fredrik...herregud! Vad f-en gör han på en ödegård mitt i Småland!!??
Han är som ett barn.
Sitter i synkarna & stirrar in i kameran med uppspärrade ögon & erkänner att han är lat och arbetsovillig. Vilken loser!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in