2024-01-27, 02:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ulf-Knulldell
Otrohet är fan inte okej, skit i ludret!

Grejen är jag tror hon trodde gräset var grönare på andra sidan och nu vakna hon!
2024-01-27, 02:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mistyarrow
Grejen är jag tror hon trodde gräset var grönare på andra sidan och nu vakna hon!

Hon kommer hitta mer grönt gräs att testa. Hon väntar bara på nya tillfällen. Du kommer nog aldrig kunna lita på henne till 100% igen.
2024-01-27, 02:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kirunabengt
Hon kommer hitta mer grönt gräs att testa. Hon väntar bara på nya tillfällen. Du kommer nog aldrig kunna lita på henne till 100% igen.

Säker?
2024-01-27, 02:59
Medlem
Citat:
Men hon älskar ju mig och jag älskar henne! Jag tror hon blev desperat för att jag höll min kant och inte var påflugen! Hon gav mig signaler men jag förstog inte dom. Nu jag vet bättre men nu är det försent kanske!? Jag vet inte hur jag ska förhålla mig till detta och nu vill hon ha mig tillbaka!
Oj, hon har tyvärr hjärntvättat dig. Du förstår att hon säger så för att berättiga otroheten va? Hon har förmodligen dåligt samvete nu och säger så för att dämpa det. Hon KOMMER vara otrogen igen. Lita på mig.
2024-01-27, 03:03
Medlem
SMART4SSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TompaO
Oj, hon har tyvärr hjärntvättat dig. Du förstår att hon säger så för att berättiga otroheten va? Hon har förmodligen dåligt samvete nu och säger så för att dämpa det. Hon KOMMER vara otrogen igen. Lita på mig.

Igenom sig själv känner man andra, jag tror TS gamla flickvän gjorde ett misstag bara och att det är han hon vill ha och kommer aldrig göra om något liknande.
2024-01-27, 03:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TompaO

Mmmm! kan var så ja! vem vet?
2024-01-27, 03:30
Medlem
Jisses! Är det ens möljigt att gå tillbaka till en tjej som varit otrogen? Tänker lite på filmen oanständigt förslag!
2024-01-27, 03:37
Medlem
Rebiselles avatar
Citat:
Min tjej var otrogen och låg med en annan kille och nu vill hon ha mig tillbaka! Men hur ska jag kunna gå i hans kukspår när hon gjort så? Känns lite äckligt att knulla henne nu är hon krossat mitt hjärta och haft en annan kuk i sig! Det är inte längre samma känsla som det var förut! Jag ser inte tjejer som horor normalt sett men detta känns äckligt!

Kommer förmodligen alltid ligga i ditt bakhuvud. Kommer du kunna lita på henne igen?
2024-01-27, 03:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rebiselle
Kommer förmodligen alltid ligga i ditt bakhuvud. Kommer du kunna lita på henne igen?

1 milljonkronorsfrågan!
2024-01-27, 03:45
Medlem
Citat:
1 milljonkronorsfrågan!

Jag skrev precis till hennne att hon är fri nu!
2024-01-27, 03:45
Medlem
Rebiselles avatar
Citat:
1 milljonkronorsfrågan!

Japp.
2024-01-27, 03:51
Medlem
Är det så att alla tjejer är hyndor och man aldrig nånsin kan lita på dom?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in