Citat:
Nej.Trampade visst på en öm tå när jag drog upp att kvinnor som väljer kriminella får skylla sig själva när de råkar illa ut? Normala människor tycker inte synd om dem då de satt sig själva i situationer de inte klarar av.
Alla kan råka illa ut, men alla söker inte upp problemen självmant.
Alla kan råka illa ut, men alla söker inte upp problemen självmant.
Jag har råkat väldigt illa ut i mitt liv och vet att det var förövare som valde mig då jag inte hade tagit i dem med tång. Första pojkvännen var väldigt mjuk och knappast någon gangster heller. Jag var många gånger tuffare än en hel del killar. Tro det eller ej.
Det jag tycker är roligt är att män som dig verkligen tror att ni hamnar över mig för att någon annan skadar mig eller om vi ser mer nyktert på att jag aldrig velat ha kriminella och då "godkänns" mer av din sort så känner jag fortfarande trots att många problem jag har haft har kommit av wannabe-brudar, att jag inte tolererar att människor säger att det är ok att vissa får man ge sig på. Det innebär isåfall att även vi har fritt utrymme att göra exakt vad vi vill, inte bara förövare. Är det ok att skada vissa för att någon inte tycker om dem så innebär det att det är ok att skada vem som helst när man inte gillar personen då ingen är högt rankad eller omtyckt av alla
Sedan så är jag äldre med utseende som snabbt falnar men senast häromdagen så sa en person att till och med min egen mamma alltid suttit och behandlat mig som skit pga mitt utseende och för att hon alltid velat stå i centrum. I hela mitt liv har kvinnor och även män pga mitt yttre skadat eller försökt skada mig och då är jag knappast en modell . När jag ser samma beteenden men mot sötare tjejer blir jag äcklad och känner förakt för er för jag vet precis vad det egentligen handlar om.
Fula män, fula kvinnor, narcissister och andra som inte klarar av konkurrens och att hela världen inte cirkulerar kring dem. Finns inte på kartan att jag skulle ställa mig bredvid er vrak och mänskliga bajshögar och håna gulliga unga tjejer. Jag behöver inte se dig för att veta att du är lika ful på utsidan som på insidan och om du inte är det har ditt bäst datum passerat. Även om mitt gjort detsamma så är det så jävla skönt att gå i pension från uppmärksamheten av bitterhet) svartsjuka/avund som du och alla andra mänskliga sopor känner så fort ni ser någon som är lite över er nivå.
Så jävla pinsamma är ni. Men det är inte människor som står upp och berättar om utsatthet. De tillför åtminstone bordet något av intresse och betydelse.