2024-01-26, 15:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onanikrem
Trampade visst på en öm tå när jag drog upp att kvinnor som väljer kriminella får skylla sig själva när de råkar illa ut? Normala människor tycker inte synd om dem då de satt sig själva i situationer de inte klarar av.

Alla kan råka illa ut, men alla söker inte upp problemen självmant.
Nej.

Jag har råkat väldigt illa ut i mitt liv och vet att det var förövare som valde mig då jag inte hade tagit i dem med tång. Första pojkvännen var väldigt mjuk och knappast någon gangster heller. Jag var många gånger tuffare än en hel del killar. Tro det eller ej.

Det jag tycker är roligt är att män som dig verkligen tror att ni hamnar över mig för att någon annan skadar mig eller om vi ser mer nyktert på att jag aldrig velat ha kriminella och då "godkänns" mer av din sort så känner jag fortfarande trots att många problem jag har haft har kommit av wannabe-brudar, att jag inte tolererar att människor säger att det är ok att vissa får man ge sig på. Det innebär isåfall att även vi har fritt utrymme att göra exakt vad vi vill, inte bara förövare. Är det ok att skada vissa för att någon inte tycker om dem så innebär det att det är ok att skada vem som helst när man inte gillar personen då ingen är högt rankad eller omtyckt av alla

Sedan så är jag äldre med utseende som snabbt falnar men senast häromdagen så sa en person att till och med min egen mamma alltid suttit och behandlat mig som skit pga mitt utseende och för att hon alltid velat stå i centrum. I hela mitt liv har kvinnor och även män pga mitt yttre skadat eller försökt skada mig och då är jag knappast en modell . När jag ser samma beteenden men mot sötare tjejer blir jag äcklad och känner förakt för er för jag vet precis vad det egentligen handlar om.

Fula män, fula kvinnor, narcissister och andra som inte klarar av konkurrens och att hela världen inte cirkulerar kring dem. Finns inte på kartan att jag skulle ställa mig bredvid er vrak och mänskliga bajshögar och håna gulliga unga tjejer. Jag behöver inte se dig för att veta att du är lika ful på utsidan som på insidan och om du inte är det har ditt bäst datum passerat. Även om mitt gjort detsamma så är det så jävla skönt att gå i pension från uppmärksamheten av bitterhet) svartsjuka/avund som du och alla andra mänskliga sopor känner så fort ni ser någon som är lite över er nivå.

Så jävla pinsamma är ni. Men det är inte människor som står upp och berättar om utsatthet. De tillför åtminstone bordet något av intresse och betydelse.
Citera
2024-01-26, 15:50
Medlem
Rebiselles avatar
Inte ett dugg synd om. Undra vad deras föräldrar säger. Mina hade gett mig en lavett om jag blandade mig med sånt folk.
Citera
2024-01-26, 16:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yttrandefriden
Käften din patetiska incel. Förändra ditt liv imorgon istället.

Nu begär du allt bra mycket. En sådan incel klarar naturligtvis inte av det.

Men jag förstår inte heller vad vissa fruntimmer ser i badboys. Själv skulle jag aldrig ha ihop det med en sådan.

Snälla killar rules, helt enkelt!
Citera
2024-01-26, 17:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hiitsme

Men jag förstår inte heller vad vissa fruntimmer ser i badboys. Själv skulle jag aldrig ha ihop det med en sådan.

Att kolla lexbase är nog ett måste i dagens samhälle om man tänker bli ihop med någon.
Citera
2024-01-26, 18:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yttrandefriden
Käften din patetiska incel. Förändra ditt liv imorgon istället.

Förändra sig själv till gangster så att han också får brudar?
Citera
2024-01-26, 18:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hiitsme

Incel = inte få sex när man vill. Vad är fel med det exakt?
Citera
2024-01-26, 18:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OtursAktivist
Där ligger väl du redan, i sophuset och värmer din frusna själ?

Alltså männen väljer ut sina offer Einstein, men det är du väl för dum för att fatta? Gräv i komposten så kanske hjärnan får lite energitillskott. Du behöver det.

Varför låter du så upprörd för? Uppenbarligen för att sanningen svider vah? Fuck feminismen!

Om kriminella män får skylla sig själva för de valde fel väg. Får även dessa tjejer göra det.
Citera
2024-01-26, 18:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ping123
Varför låter du så upprörd för? Uppenbarligen för att sanningen svider vah? Fuck feminismen!

Om kriminella män får skylla sig själva för de valde fel väg. Får även dessa tjejer göra det.
Återigen så är jag inte påverkad känslomässigt, det är dina egna åsikter och känslor du försöker klä mig i. Var snäll och gör inte det tack.

Sanningen är att det är väldigt svårt att leva som en attraktiv kvinna och det livet har jag lämnat bakom mig med åldern jag uppnått men givetvis kan jag inte förminska de faktorer som ligger bakom att många män och kvinnor hoppar på särskilt utsatta unga kvinnor, nämligen att de är ovan er egen nivå.

Ta din bitterhet och alla dina personliga misslyckanden och gör något mer produktivt istället för att hata på kvinnor som väcker dina komplex och får dig att känna dig underlägsen.

Feminist är inte något man är, det är något man blir för att omformulera ett välkänt citat du aldrig hört.

Det är inte feminismens fel att du är oattraktiv. Lägg dig i ett bad och börja ta hand om dig själv istället. För det börjar och slutar med att den insida du så friskt vädrar reflekterar hur illa du generellt också sköter ditt yttre

Köp lite kläder. Gå till frisören. Ta en spakväll, men vad än du gör- ålägg inte andra ansvaret övervatt du missköter dig själv.

Sätt på en låt medan du fixar till dig. https://m.youtube.com/watch?v=Osb9eBfqp_Y&pp=ygUZYXZ1bmRzanVrIG5hbm5lIGd yw7ZudmFsbA%3D%3D
Citera
2024-01-26, 18:25
Medlem
Citat:
Återigen så är jag inte påverkad känslomässigt, det är dina egna åsikter och känslor du försöker klä mig i. Var snäll och gör inte det tack.

Sanningen är att det är väldigt svårt att leva som en attraktiv kvinna och det livet har jag lämnat bakom mig med åldern jag uppnått men givetvis kan jag inte förminska de faktorer som ligger bakom att många män och kvinnor hoppar på särskilt utsatta unga kvinnor, nämligen att de är ovan er egen nivå.

Ta din bitterhet och alla dina personliga misslyckanden och gör något mer produktivt istället för att hata på kvinnor som väcker dina komplex och får dig att känna dig underlägsen.

Feminist är inte något man är, det är något man blir för att omformulera ett välkänt citat du aldrig hört.

Det är inte feminismens fel att du är oattraktiv. Lägg dig i ett bad och börja ta hand om dig själv istället. För det börjar och slutar med att den insida du så friskt vädrar reflekterar hur illa du generellt också sköter ditt yttre

Köp lite kläder. Gå till frisören. Ta en spakväll, men vad än du gör- ålägg inte andra ansvaret övervatt du missköter dig själv.

Sätt på en låt medan du fixar till dig. https://m.youtube.com/watch?v=Osb9eBfqp_Y&pp=ygUZYXZ1bmRzanVrIG5hbm5lIGd yw7ZudmFsbA%3D%3D

Om hat är så fel, varför hatar du på män?
Erkänn bara att du hatar män. Eller är det bara hat på kvinnor som är fel?
Senast redigerad av VinnarenSkriver 2024-01-26 kl. 18:28.
Citera
2024-01-26, 18:38
Avslutad
Citat:
Ung, söt tjej. Uppenbarligen triggas TS och andra män av de här tjejerna för att de är utanför deras liga.

Står ingenting om att hon skulle få pengar utan att hon tvingades av en våldsam människa.

Alla med en normalfungerande hjärna fattar att det bara handlar om att ni inte får brudar och därför blir skadeglada åt de som hamnar snett eller råkar illa ut men jag har full sympati för de tjejerna som nobbar er. Av allt som kan gå galet och de fel de gör eller gjort var att dissa er någon form självbevarelsedrift. Inte som om ni själva är något vidare bra snubbar.
Vilket jävla skitinlägg. Hon har förstört sitt liv genom att söka sig till elden för att bränna fingrarna och DU bölar om ”incels”?

Om hon hade skaffat sig en incel skulle hon inte skaka galler idag. Svårt, det här?
Citera
2024-01-26, 18:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VinnarenSkriver
Om hat är så fel, varför hatar du på män?
Erkänn bara att du hatar män. Eller är det bara hat på kvinnor som är fel?
Det gör jag inte.

Varför skulle jag hata på tjejer med kriminella pojkvänner?

Som sagt så har kvinnor och män pga mindervärdeskomplex hela mitt liv utsatt mig för deras komplex och knappast att jag när jag nu slipper dem skulle ta över deras roll.

Jag hatar inte män, jag är allergisk mot idioter.
Citera
2024-01-26, 18:43
Avslutad
Citat:
Det gör jag inte.

Varför skulle jag hata på tjejer med kriminella pojkvänner?

Som sagt så har kvinnor och män pga mindervärdeskomplex hela mitt liv utsatt mig för deras komplex och knappast att jag när jag nu slipper dem skulle ta över deras roll.

Jag hatar inte män, jag är allergisk mot idioter.
Har du någonsin funderat på varför dessa idioter alltid väljer dig? Finns det något i ditt beteende som drar till sig alla idioter?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in