2024-01-25, 20:55
Medlem
cokehyenas avatar
Deniz Hümmet gjorde det bra i ett lag gillar handbollsanfall. Bättre målsnitt än IKT. En av Allsvenskans bästa anfallare förra året.

Vad mer kan begära?
2024-01-25, 20:58
Medlem
cokehyenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazkei
Så du tycker inte värvningar som Hummet, Säfqvist och Ekdahl vittnar om trötthet? 🤔
Ekdal är klass. Hümmet top 4:a som anfallare förra året och Säfqvist en uppgradering av Vaiho.

Hümmet > Edvardsen

Med andra ord är jag nöjd med att vi uppgraderar på samtliga positioner. Samt tar in landslagets överlägset viktigaste spelare.

Jag tackar och tar emot över det uteblivna favoritskapet.
2024-01-25, 21:05
Medlem
trazkeis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cokehyena
Ekdal är klass. Hümmet top 4:a som anfallare förra året och Säfqvist en uppgradering av Vaiho.

Hümmet > Edvardsen

Med andra ord är jag nöjd med att vi uppgraderar på samtliga positioner. Samt tar in landslagets överlägset viktigaste spelare.

En usel anfallare. En tvärslut mittfältare som suttit på bänken i Serie B senaste året och en utbränd målvakt? Förstår inte varför du försöker sminka grisen?
2024-01-25, 21:20
Medlem
cokehyenas avatar
Citat:
En usel anfallare. En tvärslut mittfältare som suttit på bänken i Serie B senaste året och en utbränd målvakt? Förstår inte varför du försöker sminka grisen?
Klasser över er f d superstjärna Samuel G.
2024-01-25, 21:38
Medlem
Free12s avatar
Citat:

Hümmet > Edvardsen

Helvete vad du fortsätter ha en övertro på allt som rör Djurgården. Hoppas att du får rätt någon gång också
2024-01-25, 21:48
Medlem
buisnismannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Free12
Helvete vad du fortsätter ha en övertro på allt som rör Djurgården. Hoppas att du får rätt någon gång också

Man måste vara dubbelt så äkta och visa hur phett hardcore när man är från landet och håller på en Sthlm klubb.
2024-01-25, 21:49
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
Bättre målsnitt än IKT i ett lag med skral målskörd.

Jag tror det blir bra.
Har aldrig sett dig hysa ett uns av tvivel om ett enda nyförvärv någonsin och jämförelserna med IKT är bättre än när du skrev ”10-3-2”-skiten men tror också det kan bli bra rätt bra.
2024-01-25, 21:51
Medlem
Dalulvens avatar
Citat:
Så du tycker inte värvningar som Hummet, Säfqvist och Ekdahl vittnar om trötthet? 🤔

Trött, tröttare och tröttast.

Nej då, det är väl god kvalitet på de värvningarna. Alla kan ju inte vara stora stygga Malmö.
2024-01-25, 21:52
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Free12
Du är ju realistisk djurgårdare, måste bo en bajare i dig eller så är du lika gammal som Salorm och varit med på Stadshagen. Något är fel, jag tror du är bajsexual, du är född bajare i en djurgårdares kropp. BajSexual ska inte förväxlas med Bajssexual - även känt som homosexuell.
2024-01-25, 21:59
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fred Friendly
Du är ju realistisk djurgårdare, måste bo en bajare i dig eller så är du lika gammal som Salorm och varit med på Stadshagen. Något är fel, jag tror du är bajsexual, du är född bajare i en djurgårdares kropp. BajSexual ska inte förväxlas med Bajssexual - även känt som homosexuell.

2024-01-25, 22:05
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fred Friendly
Har aldrig sett dig hysa ett uns av tvivel om ett enda nyförvärv någonsin och jämförelserna med IKT är bättre än när du skrev ”10-3-2”-skiten men tror också det kan bli bra rätt bra.

Den enda som kan slå Coke på fingrarna med hybris är Brandy!
2024-01-25, 22:05
Medlem
mishimas avatar
Hümmet är en medioker anfallare som inte kommer att göra någon större skillnad i en toppstrid.

Men var säkert billig.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in