2024-01-25, 08:46
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Anjo "fake it till you make it" Björlund är slut som youtuber
Nähä, för han är kompis och bror med Bröderna Berg-Karusell-Lundell

Hur ska han brösta detta?

Panik i tomtefabriken idag, månne?

Är det inte världsklass på mobbningen ändå? Snacka om att gå all in för att krossa en annan människa, som förtjänar det eftersom hon blev tillsammans med en stor influencer?

TILL LINNÉA och JULIA

Kontakta POLISEN omedelbart, detta måste upphöra, ni är båda offer för dessa vider.

🩷Chloé
🩵Linnéa
💜Julia
Citera
2024-01-25, 08:49
Avslutad
Stoppa drevet

TILL LINNÉA och JULIA

Kontakta POLISEN omedelbart, detta måste upphöra, ni är båda offer för dessa vider.
Citera
2024-01-25, 08:56
Avslutad
Alla barnen i sandlådan. VA? Du började ju!! Jag har fler bilar än dig, rör inte min hink och spade
Dumma dumma dig
https://www.youtube.com/watch?v=s3Prs9pOsbU&list=WL&index=17
Citera
2024-01-25, 09:00
Avslutad
Innan Chrippas sanningsvideo... med Chloe och Julia i studion...
https://youtu.be/mZRr3HGSakU?si=E0AQEE7r1jzK4KFY

Chrippa lajvar innan finalavsnittet
https://youtu.be/uzjhbl7DEgo?si=IppZUUE35vnt22Y8

09:20 hostar "någon" det är inte Chloé, hon ligger i sitt rum med stängd dörr..
Senast redigerad av Mumsbulle 2024-01-25 kl. 09:10.
Citera
2024-01-25, 09:33
Avslutad
Anjo tycker tydligen det är okej att göra en raproast om en flicka som tar självmord
32.35
https://www.youtube.com/watch?v=s3Prs9pOsbU&list=WL&index=17
Citera
2024-01-25, 09:34
Avslutad
https://ibb.co/dL1fN22
https://ibb.co/b697HjL

Anjos reaktion när Jocke meddelat att Linnea och en annan skrattar åt honom på tiktok...
Citera
2024-01-25, 09:35
Medlem
Hugin86s avatar
Varit är bevisen ? Hur många timmar har anjo nu lagt ut typ 10 och inga bevis bara ord och berättelser men inga videos inga bilder. Om nu linnea var så hemsk borde du smyg filmat, vilket varje normal person skulle göra. De enda som värkar finnas är spark videon som tydligen enbart ska visa c blöder näsblod.

Inte för jag tror L är helt oskyldig i saker men hennes 1 timmes video visar betydligt mer än vad anjo och c har visat än så länge
Citera
2024-01-25, 09:38
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Hugin86
Varit är bevisen ? Hur många timmar har anjo nu lagt ut typ 10 och inga bevis bara ord och berättelser men inga videos inga bilder. Om nu linnea var så hemsk borde du smyg filmat, vilket varje normal person skulle göra. De enda som värkar finnas är spark videon som tydligen enbart ska visa c blöder näsblod.

Inte för jag tror L är helt oskyldig i saker men hennes 1 timmes video visar betydligt mer än vad anjo och c har visat än så länge
Fast just den videon är "raderad" men Julias syster har "vittnat" om den fast på två olika sätt, konstigt nog...
Det blir så tokigt när man ljuger, det är enklare att hålla sig till sanningen...
Citera
2024-01-25, 10:11
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Fast just den videon är "raderad" men Julias syster har "vittnat" om den fast på två olika sätt, konstigt nog...
Det blir så tokigt när man ljuger, det är enklare att hålla sig till sanningen...
Den videon är intressant.
Delvis är den "raderad", så inget bevis att den funnits.
Delvis säger tjejen som såg videon att videon startar med en blodig chrippa, det fanns ingen spark med i videon.
Delvis säger tjejen att videon filmades när dem var påväg till henne, men när dem kommer fram till henne syntes inget blod, det enda hon ser är att chrippa är röd i ansiktet.
Jag har många frågetecken gällande den där påstådda videon...
Citera
2024-01-25, 10:14
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Delvis säger tjejen som såg videon att videon startar med en blodig chrippa, det fanns ingen spark med i videon.
Delvis säger tjejen att videon filmades när dem var påväg till henne, men när dem kommer fram till henne syntes inget blod, det enda hon ser är att chrippa är röd i ansiktet.

Den kommer nog bli efterfrågad, som alla andra "bevis" Anjo serverar, när polis och åklagare skall utreda om dessa personer
Citera
2024-01-25, 10:31
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Den kommer nog bli efterfrågad, som alla andra "bevis" Anjo serverar, när polis och åklagare skall utreda om dessa personer
I senaste videon pratar han om hur Linnea planerat detta från start. Men baserat på bilder och videos så känns inte riktigt Linnea som någon form av master mind som gör en 6 månaders plan in i minsta detalj hur hon ska krossa någon annan människas liv.
Anjo verkar ha väldigt höga tankar om hur otroligt smart Linnea är.
Citera
2024-01-25, 10:50
Medlem
Hugin86s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle

Citat:
Ursprungligen postat av Dopy

De är de jag undrat över 😅, ett sådant bevis borde ju visats på en gång om hon är så farligt. Så mycket som är konstigt med deras historia. Känns mest som dom vill tvätta bort allt smuts. Vilket dom aldrig kommer kunna
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in