2024-01-24, 23:24
Medlem
matchasipss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Youngarne
Humoristiskt att han kallar oss för ”samhallsgrabbar” när C varken klarat grundskolan eller gymnasiet.
Sen att söka upp anonyma människor på FB är definitivt doxing. Tror för övrigt planen kommer sluta illa när de hälsar på fel person.

Man märker att C intellekt är begränsat på sättet han beter sig på, det är nästan komiskt. Om han vill bli tagen seriöst av ”samhallsgrabbarna” på fb får han utveckla sitt sätt att artikulerar sig både i tal och skrift.

C och A inklusive resten ligan hade varit exemplariska kandidater i vipeholmsexperimenten 40-50-talet.

Haha, absolut. När han pratar är det svårt att hänga med, han kan knappt artikulera sig. Om något är det han som skulle ha jobbat på Samhall om det inte vore för hans bror Joakim, som till och med gav honom en plattform från början. Det är så roligt att det nästan är sorgligt, ärligt talat. Alla är verkligen förlorade i den här röran. A utsätter sin familj för risk när han avslöjar folk hit och dit. Det kommer sluta dåligt för honom en dag, och C också om han möter en grupp människor från Mellanöstern som kommer ifrågasätta honom angående hans rasistiska kommentarer. Det kommer inte sluta väl för båda.
Citera
2024-01-24, 23:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Vem ska han ge sig på efter finalen? Vem blir hans nästa offer?

Tror att Linnea kommer hålla på några veckor till. Sen så blir det väl Cluee eller Liam m.

Eller kanske gör lite nya dokumentärer om psykisk ohälsa.

Måste bara säga att Anjo ändå är bra på att manipulera svag begåvade och barn.

Jag hade typ inte vågad ha så dåliga argument och dubbelmoral som han har för att det känns för genomskinligt. Men Anjo har en talang för detta ändå. Alltså att veta hur korkade hans följare är
Citera
2024-01-24, 23:32
Avslutad
Anjos intro är otroligt dåligt.
Här är sista delen..
https://youtu.be/fCat2keC07o?si=ZFYZH4UyjkJ5DPIz
Citera
2024-01-24, 23:45
Medlem
Men vänta, så Chrippa blir slagen med ett järnrör på armen, och blir bara lite skakig enligt Anjo. Inget blåmärke?
Citera
2024-01-24, 23:50
Avslutad
Citat:
Men vänta, så Chrippa blir slagen med ett järnrör på armen, och blir bara lite skakig enligt Anjo. Inget blåmärke?
Mmm, lite skakig bara. Så därför hade Chrippa rätt att kasta ut Linnea och hennes saker... frågan är, hade dom ett parasoll inne på rummet?

Detta var det äckligaste jag hört än så länge.

Chrippa kom på att Linnea tog hans gamingdator på 50 kilo och släppte i golvet, därför säger han ge mig datorn...

jag hör ge mig datum

ANJO ÄR DUM I HELA HUVUDET

Misshandel och svartsjuka är helt okej enligt Anjo...allt kan bortförklaras.
Citera
2024-01-24, 23:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Mmm, lite skakig bara. Så därför hade Chrippa rätt att kasta ut Linnea och hennes saker... frågan är, hade dom ett parasoll inne på rummet?

Chrippa kom på att Linnea tog hans gamingdator på 50 kilo och släppte i golvet, därför säger han ge mig datorn...

jag hör ge mig datum

Han kom på
Ja ja, eller hur.
Citera
2024-01-24, 23:52
Avslutad
Citat:
Han kom på
Ja ja, eller hur.
Mmm, gamingdatorn som hämtades någonannanstans med Jacke var det i Karlskoga eller hos Gustav eller någon annan?
50 kilo med alla sladdar och skit, vilket jävla skitsnack.
Anjo skulle nog bortförklara även mord och våldtäkt.

Inspelningsexperten och klipp o klistraexperten ANJO

Joakim Lundell är vittne...

Det var bara 1 som var rufsig i håret och röd i ansiktet....vänta lite nu, det är ju signalkräftans signum,
Senast redigerad av Mumsbulle 2024-01-24 kl. 23:55.
Citera
2024-01-24, 23:53
Medlem
abvs avatar
Chrippa-fallet skriver man.
Citera
2024-01-24, 23:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle

jag hör ge mig datum

Misshandel och svartsjuka är helt okej enligt Anjo...allt kan bortförklaras.

Riktigt rolig video.
Han försöker verkligen förklara allt.
Detta kan väl inte folk köpa? Haha riktigt skämskudde video hitills
Citera
2024-01-24, 23:55
Medlem
Anjo drar upp att jockiboi har sett något men Joakim lundell är ju trovärdigt vittne.
Citera
Medlem
Forsokskanins avatar
Vafan är det här för skit , han skulle ju komma med bevis och nya saker . nu har han bara babblat om gammalt skit som alla redan hört innan .. mjölkar arslet och skiten ur tittarna. USCH
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av What-do-u-meanhi
Riktigt rolig video.
Han försöker verkligen förklara allt.
Detta kan väl inte folk köpa? Haha riktigt skämskudde video hitills

Det här måste ju vara de sämsta bortförklaringarna någonsin
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera