2024-01-22, 23:22
Medlem
KaninHitlers avatar
Oj jäääävlar! 352 kan inte ha mått bra när han kommit ut ur personalrummet.
Konfronterad på jobbet. Uschiamig....nästan så jag tycker synd om honom

Tror ni han gjorde klart sitt arbetspass? Han säger ju till någon där och nickar typ till någon medarbetare att täcka upp medan han går iväg och pratar med dumpen, så det lär ha spridits fort på arbetsplatsen att dumpen var på besök.

AAAAH jag får fan ångest själv av det här
Citera
2024-01-22, 23:24
Medlem
Deckard-Cains avatar
Imponerande att #352 tog med sig dumpen in i lunchrummet hos arbetsgivaren. Vet inte om det är mod eller något annat. Men ”oerhört annorlunda” skriver jag i min bok.
Citera
2024-01-22, 23:25
Medlem
Gäddan finns med på Facebooksidan och gör reklam för Lasagne mm.. tappat matlusten nu, tror det blir Willys framöver då ICA verkar servera lite för mycket gädda för min smak.
Citera
2024-01-22, 23:33
Medlem
Rumpkorvens avatar

Haha riktigt rolig konfrontation. Vem fan tar med S och P in på lagret på jobbet? Och vilket ljug! Riktigt dåligt ljug. Jag råkade trycka på "TAB" när jag kollade på klippet och då dök ett manligt rövhål med en dildo upp i rutan. Fräscht.
Citera
2024-01-22, 23:35
Medlem
stickan888s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UppsalaMILF
En nedbajsad stringtrosa med en radbandsdildo dinglandes ur ett bajsdammande rövhål, jag spyr i munnen.

Är det bajs han har under naglarna?
Usch vilket snusko
Citera
2024-01-22, 23:41
Medlem
Bandoliers avatar
Synd att Sara inte nämnde för #254 att de kommer att ringa anhöriga.
Just det måste ju vara något som sätter igång extrem stress hos många.

"Det går åt helvete med frugan" - feelingen. 🙂
Citera
2024-01-22, 23:53
Medlem
Sanctuss avatar
Jag älskar det lilla väsande CP-rycket han ger efter ca 10sek in i klippet. En omedelbar klassiker!
Citera
2024-01-22, 23:54
Medlem
LAVEMANG!
Han måste ta lavemang innan han drar igång sina perversa lekar.
Bajs här och där. Hoppas hans föräldrar slipper se vad deras gullunge håller på med på fritiden.
Man måste vara totalt fel kopplad om man tror en ung tjej gillar dessa filmer.
Möjligen passar dom någon homosexuell kille. Över 18.
Citera
2024-01-22, 23:56
Medlem
Dalulvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UppsalaMILF
När man hittar en jordnöt bland colanapparna.. 😭🤮💩

Vad nu? Bara det inte handlar om affärens färskvaruchef.

Jisses! Norberg är inte stort. Svårt att flyga under radarn med dessa dildoövningar ...

Står det "småmål" på kylen bakom karln. Var det ett sådant han var ute efter?

Nu åkte han själv upp på Dumpens tallrik.
Citera
2024-01-22, 23:59
Medlem
Jag blir besviken på mänskligheten faktiskt.
OT: Ica-uniformen hade han på sig under jackan. Tycker jag känner igen fleecetröja från den tidigare gäddan.
Hade han precis gått av sitt pass när han skulle plocka upp flickan vid bussen? Eller tänkte han göra detta på arbetstid. Men man byter väl om efter passet?
Taskigt att lägga ut en rökridå och säga att han jobbar på Coop...
Citera
2024-01-23, 00:02
Medlem
KaninHitlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DivJunk
Jag blir besviken på mänskligheten faktiskt.
OT: Ica-uniformen hade han på sig under jackan. Tycker jag känner igen fleecetröja från den tidigare gäddan.
Hade han precis gått av sitt pass när han skulle plocka upp flickan vid bussen? Eller tänkte han göra detta på arbetstid. Men man byter väl om efter passet?
Taskigt att lägga ut en rökridå och säga att han jobbar på Coop...

Det verkar ju som det skedde på arbetstid. När de går in i personalrummet så vinkar han till en "fredde" som om han skulle täcka upp för honom medan han "fixar" en grej (prata med dumpen).
Så idioten tänkte köra en snabbis på rasten eller något? vete fan....men får intrycket han var i tjänst så att säga.
Och att han springer tillbaka till affären när "träffen" inte dyker upp...han borde väl ha sprungit hem annars?

Jag vet inte...de här människorna fungerar så underligt så det är svårt att dra slutsatser.
Senast redigerad av KaninHitler 2024-01-23 kl. 00:05.
Citera
2024-01-23, 00:05
Medlem
SaltKrabbans avatar
Tror det där saten #352 får sparken ganska omgående. Har jobbat på ICA och filma och framförallt bjuda in obehöriga "backstage" är förbjudet enligt säkerhetsregler.
Var ju inte direkt så att Dumpen trängde sig in. Han öppnade ju upp lagret och personalrummet som om det var hans eget hus.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in