Citat:
Men jag tänker att bevisen hon kände sig tvungen att visa på instagram var pga ANJOs sjuka drev som borde göra att han förlorar hela sin youtube-kanal.
Jag säger inget om vem som är skyldig eller oskyldig då jag inte gillar att tro saker och prata om sånt grundat på antaganden.
Det som gjorde mig väldigt irriterad var att ANJO valde att bestämma vem som skulle vara frikänd och vem som skulle ses som en dålig person för att ANJO visste att, eh... folk kan dömas felaktigt utan grund endast av anklagelser... såå.. han ville se till att hans vän inte blev dömd felaktigt medans han skickade en hat-patrull på någon som han inte visste om den ljög eller inte, endast för att hans vänner sa till honom. Det ser du inte som något fel?
Säg att du anmäler något, och folk antar att du inte har grund för din anmälan, sen gör ANJO samma video om dig, du hade varit OK med det då eller?
Jag säger inget om vem som är skyldig eller oskyldig då jag inte gillar att tro saker och prata om sånt grundat på antaganden.
Det som gjorde mig väldigt irriterad var att ANJO valde att bestämma vem som skulle vara frikänd och vem som skulle ses som en dålig person för att ANJO visste att, eh... folk kan dömas felaktigt utan grund endast av anklagelser... såå.. han ville se till att hans vän inte blev dömd felaktigt medans han skickade en hat-patrull på någon som han inte visste om den ljög eller inte, endast för att hans vänner sa till honom. Det ser du inte som något fel?
Säg att du anmäler något, och folk antar att du inte har grund för din anmälan, sen gör ANJO samma video om dig, du hade varit OK med det då eller?
Jag har inte hävdat att varken Chrippa eller Anjo är några förebilder, båda två får gärna bli cancelled... Det hade varit gött att se de på ett vanligt kneg... Men jag vill heller inte att man ska bli hatad för något som man troligtvis inte gjort heller... Finns på tok för mycket kvinnor som rider på dethär med att de alltid är offer fast de lika gärna kan vara en förövare.. Och jag är stark motståndare till det för att det blir som en slag i ansiktet på de män och kvinnor son lever under hot och förtryck... För mig är det glasklart att hon inte ska få någon fame överhuvudtaget för hon är ett äckel även hon...