2024-01-21, 19:26
Medlem
Vaginalketchups avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Har bara koll på Instagram och det var kvar för två sekunder sedan.

Har du länk till hans Instagram
Citera
2024-01-21, 19:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mr.demon
Undrar varför han helt plötsligt drar av sig huvan. Är inte det märkligt?

Det är väl femte gången nu som du inte anger gäddnr trots att du blivit uppmanad till detta. Du svarar inte ens på ett inlägg där gäddnr framgår. Det blir svårt för folk att förstå vem du menar, pappskalle! Efterblivet
Citera
2024-01-21, 19:35
Avslutad
Varför är många av gäddorna förvånansvärt kortväxta?
Citera
2024-01-21, 19:51
Medlem
Biggedys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vaginalketchup
Har du länk till hans Instagram

Fick du namnet?

Tar gärna PM med Instagram
Citera
2024-01-21, 20:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fido1986

Att det finns en lagstiftad 18-års-gräns betyder inte att den följs jättehårt. Men jag tror att Filippinerna stramat upp det hela lite.

Det verkar onekligen konstigt om han lagt så mycket tid och pengar på en random barn-hora utan att sätta på henne. Att vänta 10 år på att en unge ska bli vuxen utan att röra henne låter barockt. Särskilt om han är pedofil. Att fixa en fräsch 18-åring i Filippinerna kan inte vara så svårt.

Jag tror att han har sex med ungen. Men att han fattar att det ger 10 år på vatten och bröd att nämna det. Han är lite galen, men jag tror inte att han är dum på det sättet.

Han har skrivit på Flashback att han har haft sex med såväl 18- som 19-åringar i Filippinerna. Eller ja det klassas knappast som sex, men du fattar.
Citera
2024-01-21, 20:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wotan
Jag tror inte alla av dem verkligen skulle våldta ett barn. Det är nån sjuk kombination av ensamhet, nyfikenhet, porrberoende, gränslöshet. De är där för att träffa barnet, men de hade lika gärna träffat en tjock tant i sin egen ålder. De fastnar i Dumpens garn för att de letar efter "allt", men däremot är där några riktiga peddos som 350, 351 och många till.

Du verkar, kanske undermedvetet, missa att en stor del av dem uttrycker glädje över att personen i fråga är ung. Ett fåtal uttrycker spelad oro.
Citera
2024-01-21, 20:24
Medlem
Han verkar fått någon hjärnskada. Stroke?
Han pratar på ett sätt som gör att man kan misstänka det.
Kanske därför han är impotent?
Citera
2024-01-21, 20:28
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klaustrofobin
Du verkar, kanske undermedvetet, missa att en stor del av dem uttrycker glädje över att personen i fråga är ung. Ett fåtal uttrycker spelad oro.
De utrycker förvåning, de hade inte väntat sig en underårig. Det signalerar att de inte sökt efter barn. Om du uppfattar förvåning som glädje så är det i just dig det sker, glad att en till åker dit. Spelad oro, hur tolkar man det?
Citera
2024-01-21, 20:33
Avslutad
Lite nyheter kring #299
Fick nytt jobb i Solna, kollegorna anade oråd och sökte på hans namn, hittade honom på dumpen. Han fick lämna sin provanställning nu i fredags.

Hurra 😀🎉
Citera
2024-01-21, 20:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wotan
Jag tror inte alla av dem verkligen skulle våldta ett barn. Det är nån sjuk kombination av ensamhet, nyfikenhet, porrberoende, gränslöshet. De är där för att träffa barnet, men de hade lika gärna träffat en tjock tant i sin egen ålder. De fastnar i Dumpens garn för att de letar efter "allt", men däremot är där några riktiga peddos som 350, 351 och många till.
Det gör inte övergreppet mindre för barnet med allehanda bortförklarningar såsom ensamhet etc.
Gäddorna är rovdjur som skadar barn oavsett vilken anledning de uppger.
Citera
2024-01-21, 20:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
De utrycker förvåning, de hade inte väntat sig en underårig. Det signalerar att de inte sökt efter barn. Om du uppfattar förvåning som glädje så är det i just dig det sker, glad att en till åker dit. Spelad oro, hur tolkar man det?
De uttrycker inte förvåning över att barnen var så unga, de uttrycker chock över att blivit ertappade 😱
Citera
2024-01-21, 20:42
Medlem
#251 Ändå fascinerande att pedofili är så starkt att allt underordnas sexet. Jag menar, han kallar sig vetenskapsman, men vad tror han att han ska ha för intellektuellt utbyte av en 18-åring som inte kan svenska? (Han ska ju ta hit henne och gifta sig med henne).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in