2024-01-21, 15:45
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Crabby88
Inte ett skit.
Med tanke på 2500 år som väntar, så är jag rent av chockad att ingen media nämner det.

Men istället för att konstatera att det hände för 6 veckor sen så, kan du väl besvara mina spörsmål?

Googla Olles namn så får du fram allt. Det där med 2500 år är BS
Primecrime på yt har också lite att dela med sig om denna fantastiska man
Citera
2024-01-21, 15:46
Avstängd
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Googla Olles namn så får du fram allt. Det där med 2500 år är BS

Jo det namnet har jag googlat.
Finns fan inget som är sant
Citera
2024-01-21, 15:48
Avslutad
Citat:
Jo det namnet har jag googlat.
Finns fan inget som är sant

Vad är det som är sant då? Han har begått brott och dem utreder pengatvätt, droger och konst. Mer behöver man väl inte veta i nuläget. Jo, han är efterlyst i USA och har varit ett tag
Citera
2024-01-21, 15:50
Avstängd
Crabby88s avatar
Citat:
Vad är det som är sant då? Han har begått brott och dem utreder pengatvätt, droger och konst. Mer behöver man väl inte veta i nuläget. Jo, han är efterlyst i USA och har varit ett tag
Jo men några 2500 år är vi nog jävligt överens om va?

Detta är fan mytomani på en jävligt hög nivå. Men gode Gud så dåligt gjort !
Citera
2024-01-21, 15:54
Avslutad
Citat:

Han sa nog det för att alla skulle tycka det var hemsk och vilja hjälpa han, istället blev det tvärtom.
Mest patetiskt var när Svetlana gick till CLuee för att be svenska folket om hjälp. Svenska folket och Sverige som han har spottat på och kallat luffare. Nu vill han minsann "hem" till Sverige, nu duger det. Skicka han till USA säger jag, där vet dem hur man tar hand om sånna som han
Citera
2024-01-21, 16:26
Avstängd
Crabby88s avatar
Citat:
Han sa nog det för att alla skulle tycka det var hemsk och vilja hjälpa han, istället blev det tvärtom.
Mest patetiskt var när Svetlana gick till CLuee för att be svenska folket om hjälp. Svenska folket och Sverige som han har spottat på och kallat luffare. Nu vill han minsann "hem" till Sverige, nu duger det. Skicka han till USA säger jag, där vet dem hur man tar hand om sånna som han

Det är det sjukaste... Svettis kontaktar clue för hon tror det ska få igång svenska regeringen

Det är så jävla fejk att det är löjligt
Citera
2024-01-21, 17:04
Avslutad
Citat:
Det är det sjukaste... Svettis kontaktar clue för hon tror det ska få igång svenska regeringen

Det är så jävla fejk att det är löjligt

Att han häktades i December är inte fejk, men hur det är idag vet jag inte
Citera
2024-01-21, 18:35
Medlem
Ambityps avatar
Citat:

Jo jag tror att alla är överens om att 2500år inte är rimligt. Enda källan för detta är Svetlana så jag tror du kan släppa detta med 2500år
Citera
2024-01-21, 18:37
Avstängd
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ambityp
Jo jag tror att alla är överens om att 2500år inte är rimligt. Enda källan för detta är Svetlana så jag tror du kan släppa detta med 2500år

Vill höra deras förklaring om 2500 år.

hade velar ha en debatt med han. hade knäckt han!
Citera
2024-01-21, 18:47
Medlem
Ambityps avatar
Citat:
Vill höra deras förklaring om 2500 år.

hade velar ha en debatt med han. hade knäckt han!
Jag vill inte höra något mer alls från honom och hans slödder till anhängare. Jag vill helst att han ska skaka galler i massa år(kanske inte 2500år då och falla i glömska. Det vore lycka.
Citera
2024-01-21, 18:47
Avslutad
Cluee som är så in i röven på allt och alla, borde inte han göra en uppdatering på vad som händer? Hans beef med Anjo verkar ju vara tillfälligt nedlagd men han har ett program att fylla med mer än kvinnoboxaren Chrippa
Citera
2024-01-21, 18:59
Avslutad
Citat:
Cluee som är så in i röven på allt och alla, borde inte han göra en uppdatering på vad som händer? Hans beef med Anjo verkar ju vara tillfälligt nedlagd men han har ett program att fylla med mer än kvinnoboxaren Chrippa

Det finns väl inte så mycket att säga i väntan på åtal.

Utan att veta kan man ju gissa att Olof begärts häktad, överklagat, och sedermera förlorat överklagan en eller två gånger.

Nu sitter han där han sitter i väntan på nästa runda som ska avhandla om han ska lämnas ut eller inte.

Sverige kan bistå med hjälp att frakta Olof till USA med världens enda flygplan anpassat för elefanter.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in