Citat:
Ursprungligen postat av
Lilleduu
Din idol har verkligen övertygat dig. Det han säger och vad katten skiter lägger jag i samma låda. Han är en manipulativ ordbajsare. Det han pladdrade om i två timmar kommer han inte komma ihåg i en rättegång. Han säger vad som känns bra för stunden utan att värdera sanningshalten i det. Han vill rädda sin testoröv.
Den enda psykiska misshandel jag kan se att L utsatte Chrippa för, är väl att hon klagat på att han inte kan ge henne sex
Om han blivit impotent och fått "kolakuk" på grund av all skit han tagit är det ju bara en stor bebis som gråter. Chripps har blivit krympling i sin rätta bemärkelse.
Bara snubbar med liten kuk och dålig självkänsla som tar testo och anabola...
Sedan skylla på en liten tjej, att hon har misshandlat honom... Han var rädd för henne, varför?
Det här är nästan obetalbart men jag vägrar följa någon av dessa idioter, spökjägare minsann...
Är de allihopa också inblandade i sånt jävla skit, så förstår man lätt att det är ett mindre begåvat "pack" vi har att göra med här.
Det är så att man gråtskrattar men jag har mer sympati för den 11 år yngre och kanske 50 kg. lättare tjejen här...
Eller är hon en riktig ninja den där Linnea?
Wow!