2024-01-21, 17:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kanblikul
Japp, Julia. Hon har berättat hur hemsk Chrippa var. Men då va hon hos polisen så hon kände sig trygg.
När hon är med honom dementerar hon med löften om att få gifta sig med honom.
Citera
2024-01-21, 17:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av daxvaxpax
Verkligen länka gärna till den inspelningen.
Jävla skitargument du kommer med är du som honom?

Vi vet inte om det stämmer eller inte, men vi kan inte hålla dörren stängd för att det är så.

Det är också alltid den, om man ifrågasätter manipulationen, då anklagas man för att vara likadan. Klassisk gaslighting, som ni flygande apor skickar helt utan att veta vad fan ni gör.

Jag ser på den här situationen helt utifrån vilka bevis som har lagts fram. Det är Linneas egen video. Den innehåller inte några bevis på att Chrille bedrivit kvinnofridskränkning såsom hon påstår och därför går jag på det. Tills jag vet annat, lägg fram något som bevisar motsatsen så kan jag omvärdera min ståndpunkt.
Citera
2024-01-21, 17:28
Avslutad
Linnea har gått all in för influencer-karriären, med ny instabio med länkar till alla hennes sociala medier och kontaktinformation. Varför kan man undra? Själv kommer jag besöka hennes instagram och youtube en (1) gång, i syfte att blockera hennes konton så man inte råkar få upp henne i flödet.
Citera
2024-01-21, 17:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lilleduu
Din idol har verkligen övertygat dig. Det han säger och vad katten skiter lägger jag i samma låda. Han är en manipulativ ordbajsare. Det han pladdrade om i två timmar kommer han inte komma ihåg i en rättegång. Han säger vad som känns bra för stunden utan att värdera sanningshalten i det. Han vill rädda sin testoröv.

Nej, det är ni som är lätta att manipulera. Linneas video hade aldrig hållit i en domstol för att få Chrille fälld. Så ser jag på saken. Ni leker domstol på nätet, och vill döma en person baserat på grundlösa anklagelser bara för att ni hatar snubben sedan innan. Det är ni som inte är kapabla att värdera sanningshalten. Jag värderar inte ens det som Chrille och Anjo säger, jag utgår från Linneas egen film. Jag tycker inte den talar till hennes fördel.
Citera
2024-01-21, 17:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av daxvaxpax
Hon är en ung tjej och han är en gubbe på 34 bast med en hög idioter bakom sig som kan slakta henne på internet.

De vill nog ha upprättelse...
Citera
2024-01-21, 17:30
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Jag dör Jag trodde det var Anjo som kommenterade Lise som hans bebis och undrar när hon blev så stor
Sen såg jag barnet

Jag tolkade också så först hahah misslyckad bild av honom
Citera
2024-01-21, 17:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fd.Spermie
Linnea har gått all in för influencer-karriären, med ny instabio med länkar till alla hennes sociala medier och kontaktinformation. Varför kan man undra? Själv kommer jag besöka hennes instagram och youtube en (1) gång, i syfte att blockera hennes konton så man inte råkar få upp henne i flödet.

Ja hon lyckades nog med hennes mål... Men jag är övertygad om att hennes beteende är inget hon kommer ändra på utan hjälp, så vi kommer nog få höra från andra hur hon är i framtiden...
Citera
2024-01-21, 17:33
Medlem
kanblikuls avatar
Citat:

Du kanske blir förtrollad av hennes borderliner magi. Femboys skräck!
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Det där är också bara ett sånt efterblivet argument, så man ska alltid i alla situationer tro på en kvinna som säger att hon blivit utsatt? Att så många går runt med den inställningen gör så att störda personer kan använda det emot någon man är i konflikt med. Vissa har inte ens med i beräkningen att det finns störda människor. Ni tror att alla bara är normala och aldrig skulle ta till saker som falska polisanmälningar och anklagelser om kvinnomisshandel, pedofili och våldtäkt. En personlighetsstörd person kan slänga såna anklagelser mot en fiende, för de är medvetna om hur allmänheten reagerar mot såna förövare, och det är den effekten man vill skapa. För att skada så mycket som möjligt. Ni bortser från det faktum att just av den anledningen kan kvinnor ljuga om övergrepp, alla kvinnor är inte snälla. Det finns kvinnor som är narcissister och psykopater också.

Han ser förstås dålig ut i klippen, och det säger jag inget emot. Men om man ser det för vad det är, massa smyginspelat skit som den som man tror älskar en samlat in för att sänka en vid ett senare tillfälle, då ska man vara försiktig med att göra en för stor sak av det. För man kommer inte runt att Linnea har betett sig på det här sättet i ett förhållande, det är inte ett friskt beteende. Klart att det kan låta hemskt att han står och gapar bredvid sin unge. Frågan är vad som föranledde att han blev så upprörd? För återigen, det är väldigt lätt att manipulera en ljudsekvens. Det upplever jag att hon gör också, hon säger saker i ljudklippen om att han ska sluta vara galen, när han inte verkar särskilt galen utan mer upprörd. Sedan är det alltid Linnea som sätter kontexten, och det avslutas alltid med att hon visar bilder på blåmärken som uppstått efter dessa incidenter. Men ingen inspelning innehåller något som bevisar att han pucklat på henne. Om man provocerar fram ett sånt beteende i syfte att spela in det så tycker jag inte man kan dra några slutsatser om personens karaktär bara därför. Det kan ha föranletts av något väldigt provokativt beteende, som Linnea har gjort medvetet för att skapa reaktionen.

Jag vet inte om det var så, men jag håller möjligheten öppen. Det verkar ni vara oförmögna att göra för ni har bestämt er för att Chrille är boven för längesen.

Jag är inte oförmögen att se andra saker men just nu har jag sett hur han är och han hade ju en chans att bemöta det i videon som skulle komma igårkväll men kom inatt och det var ju fortfarande bara nonsens.

Det som du dock missar eller skiter i att bemöta när du svarar på mina svar är det faktumet att Julia herself i rätten har berättat att Chrippa har psykiskt misshandlat henne och att han skulle göra allt för att förstöra hennes liv. Hur han i sina egna videor som han själv filmat, klippt och publicerat (inte Linnea!!) visar hur han försummar Chloe och hon verkligen får kämpa för hans uppmärksamhet och inte ens har en egen säng, hur han ser ut i Jockes videor (inte heller de har Linnea haft ett finger med i att klippa ihop). Så det är ju något du kan besvara också.

Sen som en bonusperson så lyfte till och med Jessica (Jackes ex) som även hon blev utmålad som psykopat av bröderna (det är dock något jag inte uttalar mig om) att Chrippa var så väldigt kontrollerande.
Så det är inte bara en person som diktat upp detta.
Citera
Avstängd
Citat:

Har du blockat henne då? För isåfall blir de 2gr du går in

Hon ser sin chans att få fame o tjäna pengar nu i och med det här, hon MÅSTE bli offer i allt nu för annars har hon ingensans att göra karriär någonsin.
Citera
2024-01-21, 17:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lilleduu
Din idol har verkligen övertygat dig. Det han säger och vad katten skiter lägger jag i samma låda. Han är en manipulativ ordbajsare. Det han pladdrade om i två timmar kommer han inte komma ihåg i en rättegång. Han säger vad som känns bra för stunden utan att värdera sanningshalten i det. Han vill rädda sin testoröv.

Den enda psykiska misshandel jag kan se att L utsatte Chrippa för, är väl att hon klagat på att han inte kan ge henne sex
Om han blivit impotent och fått "kolakuk" på grund av all skit han tagit är det ju bara en stor bebis som gråter. Chripps har blivit krympling i sin rätta bemärkelse.

Bara snubbar med liten kuk och dålig självkänsla som tar testo och anabola...

Sedan skylla på en liten tjej, att hon har misshandlat honom... Han var rädd för henne, varför?

Det här är nästan obetalbart men jag vägrar följa någon av dessa idioter, spökjägare minsann...
Är de allihopa också inblandade i sånt jävla skit, så förstår man lätt att det är ett mindre begåvat "pack" vi har att göra med här.

Det är så att man gråtskrattar men jag har mer sympati för den 11 år yngre och kanske 50 kg. lättare tjejen här...

Eller är hon en riktig ninja den där Linnea?

Wow!
Citera
2024-01-21, 17:36
Avslutad
https://youtu.be/mZRr3HGSakU?si=xtzmikh6oJ8YM-BF
Vid 14 minuter in, Anjo är fruktansvärt osmaklig.
Detta var lajv, under tiden bangervideon laddade.

Folk vill ha drama...

Hm, det är människor, ingen filmproduktion. Iallafall så är Chloe inte en statist.
Linnéa har utnyttjats å, det vidrigaste.
Allt har varit ett spel, men dom mötte på oväntat motstånd, så nu måste Linnéa krossas, och kvinnor är lögnare som aldrig ska få göra sin röst hörd

Pontus pappa måste vara stolt över sin son...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in