2024-01-21, 04:39
Medlem
pukkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kanblikul
Chrippa säger att han blir hotad att han kommer bli falsk anmäld för våldtäkt osv. ALLA vet att det kan hända och om ens tjej också säger det... varför skaffar inte Chrippa bevis då? Han kan inte ens öppna dörren så kommer påminnelsen om att hon kommer gå till polisen.... Alla över 15 och som kan tänka vet att det är efterkonstruktioner.

Linnea har riktiga bevis att Jockiboi kommer haka på och svartmåla Linnea. Linnea reagerar som alla skulle gjort om de vet att sin partner kommer svartmåla en. Och det hände, Jockiboi drev på som fan och svartmåla Linnea. Ser ingen logiken?

Linnea har inte riktiga bevis. Hon har klippt ut precis allt till sin fördel. Men aldrig filmat något från ett helt händelseförlopp.

Har man inte huvudet uppkört i röven som du så vet man vad chrippa levt med för tjej.
Citera
2024-01-21, 04:43
Medlem
kanblikuls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pukka
Linnea har inte riktiga bevis. Hon har klippt ut precis allt till sin fördel. Men aldrig filmat något från ett helt händelseförlopp.

Har man inte huvudet uppkört i röven som du så vet man vad chrippa levt med för tjej.

Så du menar att ljudsekvensen när Chrippa säger att han och Jockiboi ska svartmåla henne är falskt? Och varför händer det? Spelar Linnea 4d Shack och Chrippa Fia med knuff?

Varför har inte Chrippa ens ljudbevis på när Linnea hotar honom? Ganska lätt o fixa om man får hoten dagligen?
Citera
2024-01-21, 04:47
Medlem
kanblikuls avatar
Citat:
Så du tror på riktigt att Linnea är guds finaste ängel? Tips bli inte psykolog

Svårt att svara på frågor? Varför flytta fokus?

EDIT: Detta är ingen chatt. Kör inga oneliner som inte för diskussion någonstans.
Citera
2024-01-21, 04:58
Medlem
Nån som vet, röstar Skabbe på Miljöpartiet..? Stöder han Hamas?

Landets räddaste jävla Skabbräv!

Jag börjar dock skönja Skabbes egentliga motiv med tramsandet: han vet att avkomman inte är hans, och han vill nu bli av med vårdnaden snarast möjligt.

Det är helt enkelt för dyrt med en barnsäng!
Citera
2024-01-21, 05:00
Medlem
kanblikuls avatar
Citat:
Dina frågor är inte relevanta

Är det inte relevant att man vet att man ska skaffa bevis om man vet att man kommer bli anklagad oskyldig? Lägg och lägg dig.

Om till exempelt min partner skulle hota mig dagligen med att hon skulle anmäla mig för våldtäkt. Ett brott som är svårt att få sig rentvådd ifrån, även vid friande dom. Skulle inte du skaffa fram så tydliga bevis som möjligt för att inte åka dit?
Senast redigerad av kanblikul 2024-01-21 kl. 05:04.
Citera
2024-01-21, 05:03
Bannlyst
Skillnaden är att Linnea är iskall i sitt sätt att berätta, medans chrippa har gråten i halsen hela tiden.
Vem är mest mänsklig?
Tveklöst Chrippa, oavsett vad folk tycker.
Sen är han inte guds bästa ängel och kommer troligen aldrig bli.
Citera
2024-01-21, 05:05
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ricin
Skillnaden är att Linnea är iskall i sitt sätt att berätta, medans chrippa har gråten i halsen hela tiden.
Vem är mest mänsklig?
Att folk fortfarande går på Chrippas fejk gråt
Det hörs ju tydligt hur fejk det är. Totalt 0 riktiga känslor från honom i videorna.
Citera
2024-01-21, 05:06
Medlem
Citat:
Vem är mest mänsklig?

Säg att du inte har en aning om hur våldsutsatta personer kan reagera utan att säga att du inte har en aning om hur våldsutsatta personer kan reagera.
Citera
2024-01-21, 05:07
Medlem
kanblikuls avatar
Citat:
Vem är mest mänsklig?

Så Magda är bättre än Jimmie för att Magda vet hur man visar riktiga känslor?
Du jämnför en medievan person mot en icke-medievan.
Jag tror om jag var typ tvingad till att göra en video för Sverige att skåda så skulle den nog vara sämre än Linneas. Även om jag vet att det jag säger är sant.
Citera
2024-01-21, 05:08
Medlem
Dopys avatar
Chrippa på Instagram
"Nu ska jag krypa ner bredvid familjen på hotellet"

Seriöst, Julia tog tillbaka honom efter hur han behandlat henne?
Citera
2024-01-21, 05:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Att folk fortfarande går på Chrippas fejk gråt
Det hörs ju tydligt hur fejk det är. Totalt 0 riktiga känslor från honom i videorna.
Nu har Chrippa ADHD, och det spelar roll här.
Jag försvarar absolut inte Chrippa, utan vill ge ett svar på det du skriver.
ADHD personer har svårt att "fejka" känslor, som en borderline, eller en "fungerande" person skulle kunna göra. ADHD personer är väldigt känslostyrda, och det är detta som gör att dom ständigt hamnar i problem.
Citera
2024-01-21, 05:10
Medlem
pukkas avatar
Nu fick man verkligen ett klar bild av Linneas video. Hon har vinklat allt så brutalt. Men i chrippas video får man svar på allt. Och allt är så jävla logiskt. Så glad att jag inte tog Linneas rygg. Ni som gjorde det. Hur mår ni? Hahahaha
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in