2024-01-20, 23:02
Medlem
bratworsts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Ja...
Missat detta, Vad hände?
Citera
2024-01-20, 23:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av abv
Pepsin måste ha tagit slut så banjo säckade ihop över skrivbordet

Haha det var väldigt många tomma burkar där... Klockan är 23:02, ingen video så långt ögat kan nå.

"Jag bara undrar, vad gör Chrippa nu?"
Citera
2024-01-20, 23:03
Medlem
KentWasHeres avatar
Jahopp ingen video som utlovats. DÅ GÅR JAG VÄL OCH SOVER DÅ, HELVETE!!!
Citera
2024-01-20, 23:04
Medlem
White trash i rutan. Jösses alltså var samtiden är på väg. Tänk att människor på fullaste allvar respekterar människor som Jockeboi, Jonna, Chrippa, Linnéa, Anjo osv. Det är verkligen bortom all rimlighet. Patetiskt men samtidigt så pass parodiskt så man inte kan hålla sig från ett litet garv.
Citera
2024-01-20, 23:04
Medlem
bratworsts avatar
Kan de sluta ge falska förhoppningar. Börjar bli trött på att reloada instagram/youtube/flashback om o om igen varje kväll för att något "stort" ska släppas...
Citera
2024-01-20, 23:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ImovaneKungen
Anjo är ett äckligt luffar fetto som varit med i lågmälda tv program. Chrippa är en missbrukare av Anabola och centralstimulantia etc. Hoppas han har ett par anmälningar till soc, chrippah är en grov narcissist han kommer aldrig förändras. Anjo är så kåt efter kändisskap och pengar, inte lätt när man vart mobbad sedan man kom ur mammas mage. Han har behövt bedöva sina känslor med cola o chips..därav chippstutten . Julia är en patetisk kvinna som verkar gå igång på svaga män med svåra uppväxter som senare våldtar härskar o söndrar. Linnea har bara borderline och borde gå in i behandling för sin egen skull, hon är en sjukt vacker tjej. Fyfan vilka patetiska stackare dessa muppar är...hoppas dem en dag får vad dem förtjänar istället för 100 tusen följare..spyr asså godnatt!!!

Btw så släpper dem snart en 2 timmars video Anjo o lyxfällan.

Det är väldigt svårt att sammanfatta detta drama på ett bra sätt, men jag tycker ändå du lyckades väldigt bra!

Någon video verkar det dock inte bli...
Citera
2024-01-20, 23:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hanna.Viktoria
Ja och WT-stämpeln blir inte mindre av att dessa medelålders män i grupp driver hatstorm mot Linnéa. Spyr. Hoppas de uppfostrar sina söner till att behandla kvinnor bättre än det de står bakom och att de uppmanar sina döttrar till att våga säga ifrån och anmäla förövare.
Konstigt att ingen poängterar hur äckligt det är att dessa gamla män går på en 23 åring.
Citera
2024-01-20, 23:06
Medlem
bratworsts avatar
Undrar hur många följare de förlorar på sina medier när dramat är över? Jag följer ju enbart just nu för att hålla mig uppdaterad
Citera
Medlem
Hanna.Viktorias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bratworst
Missat detta, Vad hände?

Det var prat i en sälen-video om att de hade behövt ta en madrass från en annan säng i huset till Chloe för hon hade bajsat ner den hon låg på. Så redan där har vi väl svart på vitt att det var barnet som låg på madrassen på golvet och inte i dubbelsängen (sålänge det inte var enkelmadrasser i dubbelsängen).
Citera
Avslutad
Men släpp videon då för helvete. Jävla luffare!
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Hanna.Viktoria
Nä men verkligen, håller med om att det gäller samtliga inblandade. Barnen hängs ut och publiceras till höger och vänster. När man ser hur man håller en förövare ryggen så vill jag inte heller tänka på hur det ser ut när kamerorna är av.
https://ibb.co/hcwDVw7
https://ibb.co/NjCBvHX
https://ibb.co/QkpHY5g

Dom jobbar på... ser ut som hos vilken incel som helst, lägg märke till Bola-Chrippas armbåge i bild, när Anjo redigerar bort lite väl känsliga lögner...förtal vill han inte göra sig skyldig till🙄
Citera
2024-01-20, 23:07
Medlem
Nariiouhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KentWasHere
Jahopp ingen video som utlovats. DÅ GÅR JAG VÄL OCH SOVER DÅ, HELVETE!!!

Äsch. Dom satt ju fortfarande och redigerade för 30min sen. Lär ju va sen bara.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in