2024-01-20, 10:16
Medlem
Skorpan91s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Chrippas fejk känslor var ju inte mycket bättre

Ärligt talat som var dom lite bättre.
Sen om dom var fejk eller inte kan jag inte besvara.
När man är instabil av omständigheter (häkte sliter mer än vad man tror oavsett hur hård han verkar vara) så är de lätt och svänga i känslorna. Men hurvida det var äkta eller inte kan jag inte besvara.
Men L sitter som en obrydd individ och läser ett word dokument som hon skrivit ner och hoppar helt osammanhängande i storys hur hon hoppar från framsätet till baksätet för inte bli utsliten ur bilen osv. Nä det är mycket som är påhitt och osannolikt haha.
Citera
2024-01-20, 10:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skorpan91
Varför visar L inga känslor i videon alls? Hon är ju helt obrydd och läser från ett dokument hon skrivit ner? Haha pajas video men ja, ordvalen i inspelningarna var ju inte snygga av C. Men ändå normaliserat för vara honom haha.

Antagligen för att kunna hålla en tråd och få med allt hon vill ha med och inte låta känslorna ta över så man missar så mycket.
Det är ju lättare då att läsa ett dokument och trycka iväg känslorna för att få fram det man vill ha sagt än att utgå ifrån tankarna och bryta ihop så det blir en video i ilska fylld med gråt och skrik.
Det är ju väldigt logiskt och en känd taktik att utgå ifrån så det är inga konstigheter i det.
Citera
2024-01-20, 10:18
Medlem
Gutis avatar
Det Anjo och Chrippa kommer ut med idag rättfärdigar inte chrippas skuld i det här. Inte någonstans. Nu är det bara två sidor som leker pajkastning och båda är lika mycket kålsupare i det här. Anjo visar vilken kanonfarsa han är som försvarar chrippas beteende. Det har aldrig handlat om personerna bakom det hela utan det handlar om content, pengar och personlig vendetta nu. De glömmer helt bort tid och rum.

I mitten av all pajkastning står en liten tjej på tre år som inte bett om det här. Som bara behöver kärlek och trygghet. Jag blir illamående av det.

Sjukt lätt att välja sida i det här dramat. Och det är såklart de barnen som ofrivilligt blivit indragna i den här skiten. Tänker på er ❤️
Citera
Medlem
Att c sitter o sticker in doping samtidigt som hans dotter ser på. Snälla SOC, grip in
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Noclue90
Antagligen för att kunna hålla en tråd och få med allt hon vill ha med och inte låta känslorna ta över så man missar så mycket.
Det är ju lättare då att läsa ett dokument och trycka iväg känslorna för att få fram det man vill ha sagt än att utgå ifrån tankarna och bryta ihop så det blir en video i ilska fylld med gråt och skrik.
Det är ju väldigt logiskt och en känd taktik att utgå ifrån så det är inga konstigheter i det.

Bra förklarat, sen är hon ju inte av samma sort som Jocke och Chrippa som gråter på beställning
Citera
2024-01-20, 10:19
Medlem
Skorpan91s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Det finns människor som inte gråter på begravningar, betyder det att dem inte har sorg? Linnea har troligen skrivit ner allt eftersom och det är smart. Smartare än som Jocke och Chrippa lämna över till Anjo som läser valda lines från mobilen. Att hon är lugn och sansad eller obrydd som du skriver kan lika gärna vara hon som person. Man kan koka invärtes men uppvisar ett lugnt yttre
"haha"

Fast om hon är så himla tagen, rädd,orolig och allt vad hon visade. Så visade hon ju på sina "inspelade bevis" att hon kan gråta...? Nä, skulle inte ta i hennes story med en äcklig rostig tång ens..
Men kanske blir samma visa med deras video ikväll, Vi får se!
Citera
2024-01-20, 10:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Det finns människor som inte gråter på begravningar, betyder det att dem inte har sorg? Linnea har troligen skrivit ner allt eftersom och det är smart. Smartare än som Jocke och Chrippa lämna över till Anjo som läser valda lines från mobilen. Att hon är lugn och sansad eller obrydd som du skriver kan lika gärna vara hon som person. Man kan koka invärtes men uppvisar ett lugnt yttre
"haha"

Med största sannolikhet var det för att hon ville få fram allt. Hade hon inte haft det nedskrivet och läst det hon ville säga hade hjärnan och tankarna tagit över och hon hade fastnat i känslorna istället och då inte fått fram det hon ville säga.
Det är inga konstigheter egentligen med hennes beteende i videon även om det kan upplevas känslokallt, men hon fick fram sitt budskap utan att man behövde lyssna på skrik och gråt
Citera
2024-01-20, 10:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Chrippas fejk känslor var ju inte mycket bättre

Båda skådespelar i sina videos men L ger mig starka Amber Heard-vibbar. Hennes inspelade videoklipp är i princip en kopia av Ambers "bevismaterial" där hon helt plötsligt försöker låta som oerhört undertryckt och trakasserad.

Chrippa får sluta med sina försök till gråt, det fungerar inte såvida man inte är en duktig skådespelare.
Citera
Medlem
Skorpan91s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Noclue90

Fast tråden var ruskigt dålig.
Hon hoppade in och ur på väldigt irrelevanta saker hela tiden...
Citera
Medlem
Carrocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skorpan91
Ärligt talat som var dom lite bättre.
Sen om dom var fejk eller inte kan jag inte besvara.
När man är instabil av omständigheter (häkte sliter mer än vad man tror oavsett hur hård han verkar vara) så är de lätt och svänga i känslorna. Men hurvida det var äkta eller inte kan jag inte besvara.
Men L sitter som en obrydd individ och läser ett word dokument som hon skrivit ner och hoppar helt osammanhängande i storys hur hon hoppar från framsätet till baksätet för inte bli utsliten ur bilen osv. Nä det är mycket som är påhitt och osannolikt haha.

Det är inte konstigt att sitta samlad och lugn och läsa på det sättet. Det är ganska smart att göra så.
Citera
2024-01-20, 10:21
Medlem
Luftiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Refugen
Jag kan dock förstå att man tycker att hans uttalande är klandervärt om man själv är arab. Tänk dig själv om Chrippa var arab och sade samma saker om svenskar. Inte fan hade du uppskattat det.

Araber säger sån skit om svenskar varenda dag. Ingen lyfter ett ögonbryn.

Chrippas publik bryr sig knappast om att han sagt det där, de vet redan hur han är. Det är bara ett gäng kränkta kamelknullare, som återigen försöker skapa spänningar mellan svenskar och invandrare, som driver rasistnarrativet.
Citera
2024-01-20, 10:22
Medlem
Skorpan91s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carrock
Det är inte konstigt att sitta samlad och lugn och läsa på det sättet. Det är ganska smart att göra så.

Vi alla är olika och tur är det.
Hade jag varit utsatt för detta under 6 månader och 12-24h innan varit med personen i fråga hade jag inte kunnat vara så sansad och lugn. Men personer som är manipulativa kanske har den egenskapen vad vet jag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in