2024-01-19, 22:48
Medlem
Fanns det någon bild/video på när sprutor trycktes i röven? nån skrev det men verkar inte hitta
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av hewrgubbe
Nä jag vet inte, har väl blivit färgad av de senaste dagarnas "bevis" från andra sidan. Skäms nästan lite över hur fel ute man egentligen var.

Vilken sjuk jävel!

Det är lugnt gubben, det är okej att ändra sig för som hon sa så har myntet två sidor. Tråkiga kommentarer under videon bara
Citera
Medlem
Vet nån vad Linnea jobbar med?
Citera
2024-01-19, 22:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av axel91
Nej det är helt fruktansvärt. Att C är en är en kvinnoboxare kommer väl inte som en chock men att Jocke och Jonna riskerar att riva hela sitt imperium i ett orkestrerat drev mot en misshandlad kvinna för att försvara brorsan, det är desto mer chockerande nyheter.

Okej, ja det var mer än vad jag visste men oavsett så bör man ej dra in barn i aktiviteter, sammanhang och eller samtalsämnen som endast är, för, till VUXNA intressen!

Om vuxna män har svårt att ta diskussionen är de inte vuxna, jag tror ändå på mannens dominans och jag hoppas du fixar detta CHRIPPA!
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Jag har just kommit hem efter ett 12 timmars pass, kan någon vänlig själ säga ungefär när Chrippa får psykbryt i Linneas video?

Nu har 2 av hans ex sagt att han är en abuser, är det någon sjuk komplott mot Chrippa eller ligger det någon sanning där bakom? Jag tror att han bär på ett mörker, ni kommer väl ihåg hur svinig han var i början av sin yt karriär, han har som Rask också bara blivit bättre på att dölja det.

Sen kan jag också tycka att om man har rent mjöl i påsen så behöver man inte sitta och läcka en massa sms och skit offentligt, det är fucking weird.

I stort sätt hela videon genomgående. Ta en macka och titta igenom. Det är riktigt obehagliga grejer
Citera
Avslutad
Citat:
Jag har just kommit hem efter ett 12 timmars pass, kan någon vänlig själ säga ungefär när Chrippa får psykbryt i Linneas video?

Nu har 2 av hans ex sagt att han är en abuser, är det någon sjuk komplott mot Chrippa eller ligger det någon sanning där bakom? Jag tror att han bär på ett mörker, ni kommer väl ihåg hur svinig han var i början av sin yt karriär, han har som Rask också bara blivit bättre på att dölja det.

Sen kan jag också tycka att om man har rent mjöl i påsen så behöver man inte sitta och läcka en massa sms och skit offentligt, det är fucking weird.

Du bör se hennes video på yt
Citera
Medlem
Citat:

hon spelar upp ljud på flera ställen där han skriker på henne med chloe i bakgrunden och vissa klipp där hon gråter o med blåmärken osv.
Citera
Medlem
Halte Haralds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vembryrsigfan
Är en snabb bild vid 36:05 i videon hon har postat som de syftar på.
Tack för det.
Visst blir man lite aggressiv när man tar sånna där anabola sprutor i stjärten?
Passar inte så bra när man har en psykbrud vid sin sida kan jag tänka mig
Citera
2024-01-19, 22:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KentWasHere
Nej men tydligen ska Anjo göra det i morgon i en ny video enligt Chrippa på instagram!

Anjo gör ju allt för pengar så det förvånar mig inte. Jag tror han hade kastat sina egna barn framför bussen om det gav han lite extra klirr i kassan.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peaceplease
Okej, ja det var mer än vad jag visste men oavsett så bör man ej dra in barn i aktiviteter, sammanhang och eller samtalsämnen som endast är, för, till VUXNA intressen!

Om vuxna män har svårt att ta diskussionen är de inte vuxna, jag tror ändå på mannens dominans och jag hoppas du fixar detta CHRIPPA!

Vadå mannens dominans? Han spöar sin tjej och det hejar du på?
Citera
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av axel91
I stort sätt hela videon genomgående. Ta en macka och titta igenom. Det är riktigt obehagliga grejer
Får väl ha på det i bakgrunden då.

Jag återkommer med ev kommentarer, vittnas om ett mycket smaskigt material.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vembryrsigfan
Är en snabb bild vid 36:05 i videon hon har postat som de syftar på.

Spruta i röven - världens bästa pappa:
https://gofile.io/d/KukkGA
https://postimg.cc/hQLmJP8m
https://ibb.co/VYPcJfq
https://pixeldrain.com/u/JwrxF6Vn
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in