2024-01-18, 06:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Daria.M
Finns inte på min spotify, avsnitt 32 och 34 finns däremot. Har inga filter eller dyl aktiverade.

Jag hittade på en av mina spotify men inte den andra så klurigt att hitta
2024-01-18, 10:26
Medlem
Nu Lejonmamma inne på polisanmälan 2 i dag tydligen
2024-01-18, 12:05
Medlem
nu fick polisen luren i örat när lejonmamma vart tillsage att hon inte kan anmäla samma brott gång på gång..som är nerlagt.

Riktigt illa hennes staus blir värre dag för dag
2024-01-18, 12:09
Medlem
Jag skäms att jag ens tittar på hennes live! Så uppenbart sjuk!
2024-01-18, 12:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sulan7
Jag skäms att jag ens tittar på hennes live! Så uppenbart sjuk!
var hittar jag bakgrunden till Lejonmamma ( Marlene) s problem ? 3 omhändertagna barn ? vad är knas ? är det nån som kan ge mej nån länk till träd om henne ?
2024-01-18, 13:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nikkysix
var hittar jag bakgrunden till Lejonmamma ( Marlene) s problem ? 3 omhändertagna barn ? vad är knas ? är det nån som kan ge mej nån länk till träd om henne ?
Det sista barnet omhändertogs efter att de varit på utredningshem ,orosanmälan kom från början bland annat från polisen efter att mamman anmält pappan för övergrepp på sonen som skulle hållit på i åratal .
Hon höll även barnet hemma från förskola för att han fått för sig att barn och personal mobbade barnet .

Hon är diagnostiserad med psykossjukdom med vanföreställning mm . Hon har medicinerats med slutat för att hon ansett sig frisk .
De två äldre barnen omhändertogs även de för att hon anmälde pappan för påhittade saker , de har växt upp hos pappan och mamman har inte träffat dem på år .
Någon gång har mamman sagt att en syster till henne också har omhändertagna barn
2024-01-18, 13:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Det sista barnet omhändertogs efter att de varit på utredningshem ,orosanmälan kom från början bland annat från polisen efter att mamman anmält pappan för övergrepp på sonen som skulle hållit på i åratal .
Hon höll även barnet hemma från förskola för att han fått för sig att barn och personal mobbade barnet .

Hon är diagnostiserad med psykossjukdom med vanföreställning mm . Hon har medicinerats med slutat för att hon ansett sig frisk .
De två äldre barnen omhändertogs även de för att hon anmälde pappan för påhittade saker , de har växt upp hos pappan och mamman har inte träffat dem på år .
Någon gång har mamman sagt att en syster till henne också har omhändertagna barn
Tack så mycket för svar
2024-01-18, 14:11
Medlem
Citat:
Tack så mycket för svar

hon är ju kallad till stockholm för rätts psyg undersökning och tingsrätten hade bokat biljetter till henne men tror det är uppskjutet
2024-01-18, 16:41
Avslutad
Citat:
var hittar jag bakgrunden till Lejonmamma ( Marlene) s problem ? 3 omhändertagna barn ? vad är knas ?

Hon själv är knasig så det räcker och blir över.
2024-01-18, 16:59
Medlem
Är det bara jag som såg när paulina gick upp i boxen hos nina rok@an? Blev så förvånad då paulina är lejonmammans mod. Nina verkade direkt förstå vem denna paulina var och det blev rena parodien. Paulina lät kraftigt berusad av något och nina spelade med för att få henne att snacka mer. Sen var det någon som skrev privat till paulina att hon skulle lämna boxen och det sa hon i liven. Sen gick hon ur o när nina ville ha upp henne igen så skrev hon att hon blivit begränsad och att det inte gick.

Sen har jag inte sett att nån nämnt att lejonmamma pratade om när hon blev tvångsinlagd på psyk. Hon sa att en doktor sa att han skulle döda/tysta henne och få henna att sluta andas och att han då gav henne en spruta och hon kunde inte andas. Hon sprang iväg och skrek (hur man nu kan skrika om man inte kan andas?) och la sig sen på golvet och då kom de fram och hjälpte henne.
2024-01-18, 17:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sneccan3
Är det bara jag som såg när paulina gick upp i boxen hos nina rok@an? Blev så förvånad då paulina är lejonmammans mod. Nina verkade direkt förstå vem denna paulina var och det blev rena parodien. Paulina lät kraftigt berusad av något och nina spelade med för att få henne att snacka mer. Sen var det någon som skrev privat till paulina att hon skulle lämna boxen och det sa hon i liven. Sen gick hon ur o när nina ville ha upp henne igen så skrev hon att hon blivit begränsad och att det inte gick.

Sen har jag inte sett att nån nämnt att lejonmamma pratade om när hon blev tvångsinlagd på psyk. Hon sa att en doktor sa att han skulle döda/tysta henne och få henna att sluta andas och att han då gav henne en spruta och hon kunde inte andas. Hon sprang iväg och skrek (hur man nu kan skrika om man inte kan andas?) och la sig sen på golvet och då kom de fram och hjälpte henne.
Det var väldigt facinerande med Paulina hos Nina hur hon var så intresserad av vad P hade att säga .

P var inte berusad hon låter alltid så eftersom hon har en hel del både fysiska och psykiska funktionshinder
Nu sitter lejonmamman och gör nya pilisanmälningar men nu på engelska ...
2024-01-18, 17:25
Medlem
Nu ringer lejonmamma till polisen på knackig engelska och försöker anmäla IGEN och säger till dom att ''I will send this to america, det kommer inte sluta bra'' när mottagaren i luren säger att hon behöver ärendenummer för att se tidigare anmälningar och att hon inte kan anmäla samma brott igen. Tror hon pratar engelska för att kunna skicka till nån vän i USA, mycket oklart vad denne ska kunna åstadkomma dock. LM ringer samma samtal flera ggr om dagen och blir lika förstörd varje gång hon får samma svar, alltså att hennes ärenden är nerlagda och att hon inte kan anmäla samma brott flera gånger.

Det är obehagligt och faktiskt elakt att folk stöttar henne i sin vanföreställning, det är så oerhört tydligt att hon behöver hjälp och stöd för sitt mående.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in