Han Svenne Muppsson med bäbis armband blir värsta orten snubben när han blir arg.
Issssh håll i mig brush!
Haha jävla fjolla!
Jojje kan också suga min kuk. Kappvändare!
Haha japp.
O hon Jenniffer.. Äkta skränigt och botoxat blatteluder.
"Jag svär på gud!"
Skulle inte förvåna mig om hon suger gängkuk för coks med, slynan.
Jag har ändrat mig igen. Jag hatar alla utom han skräddaren , hon rödhåriga milfen och han italienaren.
Fy fan vilket jävla pack de har dragit ihop i år. Jojje och hela den sidan är uppenbart efterblivna . Ronja och hennes kompanjon är gnälliga . Andra år brukar det finnas iaf några fler man skulle kunna tänka sig att rädda från en brand
Inte ett skit, att runka av mig själv är jag expert på.
Börjar vi snacka blåsjobb, ja då...
Citat:
Ursprungligen postat av Ulf-Knulldell
Haha japp.
O hon Jenniffer.. Äkta skränigt och botoxat blatteluder.
"Jag svär på gud!"
Skulle inte förvåna mig om hon suger gängkuk för coks med, slynan.
Tänker du ofta på vad tjejer skulle vilja ha för ett "blåsjobb"? Gör du det med alla eller bara med specifika?
Jag har ändrat mig igen. Jag hatar alla utom han skräddaren , hon rödhåriga milfen och han italienaren.
Fy fan vilket jävla pack de har dragit ihop i år. Jojje och hela den sidan är uppenbart efterblivna . Ronja och hennes kompanjon är gnälliga . Andra år brukar det finnas iaf några fler man skulle kunna tänka sig att rädda från en brand
Skräddaren har i första avsnittet hävdat att det är klimatsmart att ta ved som ligger vid vägen. Så för mig är han en komplett idiot.
• Hon visade röven för honom.
• Hon hjälpte honom hitta halsbandet.
• Hon skickade Ronja till honom så att hon kunde skratta åt kossan tillsammans med honom.
Detta är bara några få taktiker vi har sett. Men inget verka vinna honom över.
Andreas flydde rummet och lille-Per flydde hela farmen. Hmmmm.. Är Andreas också bög? Undra om man kan bestraffa honom på nått sätt för att han lämnade rummet, det har ju aldrig hänt förr.
Men juste ja, hon gråter nu. Det är synd om henne för att hon har ensamrätt på att vara spydig och droppa små elaka och psykotiska kommentarer . Få se om de magiska tårarna gör jobbet
Jag tror att alla killar är bögar den här säsongen
Förutom Pär den äldre, han är nog peddo. Snart kommer han komma ut ur peddo-graderoben genom att helt öppet börja prata sexuellt om lilla Ronja Rövardotter som om det hela vore helt normalt. Jag har hört och sett att det är så de gör när de ska komma ut
Senast redigerad av QuantumFlex 2024-01-17 kl. 19:57.