2024-01-17, 16:12
Medlem
Lasslys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grenkaparn
Är det samma bil benzema blev mördad i som dom använder i denna Musikvideo med 5iftyy nummer uno?

https://www.youtube.com/watch?v=E7722AmZLS4

Nej. Isf hade han kört till Irak eller fått den skeppad dit. Låter väl omständligt. Eller tänker du att videon delvis är inspelad i Irak?
Senast redigerad av Lassly 2024-01-17 kl. 16:17.
Citera
2024-01-17, 18:14
Medlem
Pandalina4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skurresnurre
Det är ju en och samma användare som bara spammar skit, mata inte trollet
Hänger inte alltid riktigt med i dina inlägg 😅 vem är Naib Nille? Menar du Na1ef Adaw1 kallad ”Niffe”? Flamur var för övrigt även han alban, vet inte om det var det du menade. Och jag tror han redan flyttat till London när räven bodde i Amsterdam
Jag syftade på Na1ef Adaw1 kallad ”Niffe, kom ihåg fel smeknamn.
Flamur var Alban, precis vad jag syftade på. Jag har för mig att han och Räven båda bodde i Amsterdam en tid samtidigt. Räven skrev sig väl där runt 2018. Har minne av en FUP när svenska polisen slog till mot Rawas lägenhet i Amsterdam.
Senast redigerad av Pandalina4 2024-01-17 kl. 18:17.
Citera
2024-01-17, 18:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pandalina4
Jag syftade på Na1ef Adaw1 kallad ”Niffe, kom ihåg fel smeknamn.
Flamur var Alban, precis vad jag syftade på. Jag har för mig att han och Räven båda bodde i Amsterdam en tid samtidigt. Räven skrev sig väl där runt 2018.
Det kan absolut vara så, hade för mig att flamur lämna Sverige för ganska längesen och att han bara va där nåt år innan han bodde i London flera år tills han dog. Rawa va väl där hyfsat nyligen. Hade jag för mig! Är säkert fel! 😆
Citera
2024-01-17, 18:46
Medlem
HassanVonEssens avatar
Gjulle bulle kommer 110 % få döden. Irak kommer inte dalta. De kommer snarare älska att få statuera exempel. "Komma med era problem och döda i vårt fina land, det kan ni glömma era muslimhatande svenskar." Gjulle boy måste vara den dummaste killen hittills faktiskt, eller så har han dödslängtan. Han är död nån gång i november.
Citera
2024-01-17, 18:49
Medlem
Lasslys avatar
Enligt Aftonbladet har en person gripits i Dubai. Har även sett på sociala medier att det ryktas vara Fonz.
Undrar om han blev tagen pga/tack vare att det visades vilken restaurang/cafe han besökte i Dubai.

Citat:
En av Sveriges mest jagade brottslingar har gripits i Dubai, rapporterar Sydsvenskan.

Det rör sig om gängman i 30-årsåldern som ska vara nära knuten till Foxtrotledaren Rawa Majid.

Han misstänks för flera misslyckade mordförsök och storskalig knarkförsäljning
Citera
2024-01-17, 18:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flashbackreg
Man behöver inte vara orolig för att ni ska åstadkomma något i livet iaf. Förståelse för pengar saknas också. Det är ingen Pablo Escobar vi pratar om här..

Du tror seriöst att om man sitter på 600Mkr så är man villig att springa runt med den här huvudvärken varje dag? Då låter man familj och vänner leva som dem gör?
Någonstans mellan 50-100Mkr loggar du garanterat ut från det här livet och lever gott.
var det inte så att turkiska myndigheter uppskattade att han ägde fastigheter värda 3 miljoner dollar bara i turkiet? har för mig att det var snacket från dem när hans medborgarskap skulle prövas i november/december men vet inte vad som blev av med det sen?

jordgubben m familj var ju mångmiljonärer redan innan kriminalitet. stoppade inte honom från att dra in dem i skiten å få morsan mördad.
Citera
2024-01-17, 19:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lassly
Enligt Aftonbladet har en person gripits i Dubai. Har även sett på sociala medier att det ryktas vara Fonz.
Undrar om han blev tagen pga/tack vare att det visades vilken restaurang/cafe han besökte i Dubai.

Det är Fonz.
Och det är nog troligt att polisen fått ”lite hjälp”.

Tråd här: (FB) Jagad Malmögangster gripen i Dubai 17/1-24
Citera
2024-01-17, 19:42
Medlem
aztlans avatar
Citat:
Lagen ang turkiskt medborgarskap säger att om du köper bostad/bostäder till ett värde av cirka motsvarande 4,5 millioner SEK.

Känner inte igen att det framkommit att Räven äger fastigheter för 3 millioner USD.
Länka gärna

Jag Räven flydde från Turkiet några dagar innan hans rättegång var.
Var ca 4 milj SEK fastigheten var värd eller om det var totalen för 2 bostäder
Citera
2024-01-17, 20:40
Medlem
Citat:
Lagen ang turkiskt medborgarskap säger att om du köper bostad/bostäder till ett värde av cirka motsvarande 4,5 millioner SEK.

Känner inte igen att det framkommit att Räven äger fastigheter för 3 millioner USD.
Länka gärna

Jag Räven flydde från Turkiet några dagar innan hans rättegång var.

Citat:
Ursprungligen postat av aztlan
Var ca 4 milj SEK fastigheten var värd eller om det var totalen för 2 bostäder

det fanns en video där samma turkiska oppositionspolitiker som väckte frågan om hans medborgarskap listade en massa fastigheter i bodrum, marmaris och istanbul som han sa tillhör rawa. hittar inte videon nu men minns att det fanns ett café och nån frisörsalong eller nått sånt skit på listan. nån annan kanske har kvar länken?
Citera
2024-01-17, 22:57
Medlem
Skorpan91s avatar
Bighustler_26 på insta delar en delvis censurerad video när en tjej får den i sig o stönar rip benzema fuck la liga o de skriver de tär benzema ex.. De spårar. 😅
Citera
2024-01-17, 23:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skorpan91
Bighustler_26 på insta delar en delvis censurerad video när en tjej får den i sig o stönar rip benzema fuck la liga o de skriver de tär benzema ex.. De spårar. 😅

Kan du recorda och lägga upp wtf ?
Citera
2024-01-17, 23:35
Medlem
Vilka är dom andra 2 gripna? Namn?
Ryktas väl om att Scar var på plats i Irak vid tillfället, kan han vara en av medhjälparna samt en av dom gripna?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in