2024-01-16, 20:59
Medlem
Yoshi.crews avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eliseei
Jag har kollat lite på hennes lives och får en dålig känsla av henne. Skriker på barnet och verkar så kall mot henne. Dessutom har hon varit tillsammans med en psykopat och inte kunnat skydda sitt barn i det. Om det sedan stämmer med allt skrik och bråk (tvekar inte på det, båda är gapiga) så tycker jag inte hon är vettig. Trots att man är i konflikt med pappan så måste man kunna spela lite teater framför sitt lilla barn.

Ja sedan får vi inte glömma att hon förhört sin 3 åring och skickat till Anjo, som bara är ute efter att tjäna så mycket pengar som möjligt på detta. Det är inget en bra förälder gör, i mina ögon. Då tänker man inte på barnets bästa.
Det håller jag helt med dig.

Det där med att hon filmat dottern där hon svarat på frågor om misshandel till Linneas nackdel, var alldeles för långt över gränsen att ens göra det och DESSUTOM skicka till Anjo som gjorde en hel video om det. Även om han klippte bort det sen, men man får ju ändå tänka längre än näsan räcker förhelvete…

Linnea och Chrippa är bara två kära idioter, tror inte ett dugg på att han ville ha tillbaka Julia och bli en familj efter detta.
Citera
Medlem
Hanna.Viktorias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pukka
Linnea har ju tydligen lackat över att han spenderar mer tid med sitt barn än henne

Säger vem, Anjo och Jocke?
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Najix
Hon är från Malmö

Nej hon är en bonde från Kristianstad som tror hon är Malmö-brud för hennes mamma tydligen flyttat dit.
Citera
2024-01-16, 21:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Storanglaren
Om han nu påstår sig älska sin dotter så mycket. Varför var inte det första han gjorde att åka till henne istället för att dra till Barcelona med en läppförstoringsbrud med stripigt hår och som inte kan prata rent?
Det känns som hans "kärlek" till dottern inte är genuin och äkta. Hade den varit det hade han såklart prioriterat henne framförallt annat och umgåtts med henne nu när han varit inburad så länge.
Helt tydligt att hissen inte går hela vägen upp hos honom.

Varför åkte han inte iväg med dottern till Spanien och hade ensamtid med henne för att landa i allt?
Citera
2024-01-16, 21:02
Medlem
Skorpan91s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brottslig
Jag testade precis att byta lösenord och det stämmer inte, t.om. Google säger såhär när man ska byta lösenord:

"Du fortsätter vara inloggad på följande enheter när du ändrar lösenord:
Enheten du använder nu
Min telefon1
Min telefon2"

Om man inte aktivt går in och loggar ut sig från enheterna, fanns en länk till det längre ner. Det enda argumentet emot att Julia är oskyldig är den misstänkta misshandeln, hon kan omöjligt inte ha något med den att göra. Men hon kanske snappade upp detta i iMessage?

Givetvis trycker personen som gjort "takeover" logga ut andra enheter i samband med det. Man får valet.
Citera
2024-01-16, 21:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hanna.Viktoria
Det är knappast att "såga" sin dotter. Majoriteten av alla som skaffar barn sätter alltid sina barn i första hand, men man har också ett liv som inte bara innebär att vara förälder.

Barnen kommer alltid först oavsett vad, finns inget att diskutera om saken. Om det ska krävas att man bara ska vara med barnen så är man det.
Citera
2024-01-16, 21:03
Medlem
Falcon-52s avatar
Aj aj aj, Han kallade alså Julia för just Julia!?! Det får han inte göra, det vet han! Kommer se ut som en panda i nyllet i nästa video.
Citera
2024-01-16, 21:03
Medlem
Något är märkligt med hela den här cirkusen, det är något som inte stämmer!
Citera
2024-01-16, 21:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Något är märkligt med hela den här cirkusen, det är något som inte stämmer!

Jag reagerade på hans blåmärke på hans vänstra sida av ansiktet.
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Infinity1
Så Chrippa slänger Julia under bussen och säger massa sjuka saker om henne, samtidigt drar han till Spanien med Linnea och lämnar barnet han säger sig älska så mycket hos Julia.

3 videos hade vi väntat på som var förinspelade, vi skulle få reda på sanningen. 47 sidor i häktet om hur dålig Linnea är hann du med också.

Nu sitter du där med henne som regissör och slänger skit på alla i princip. Främst Julia då, kanske regissören har svårt att släppa Julia

Ja det var intressant att det viktigaste i denna sjuka soppa som är rätt allvarlig, var att Julia var den onde!

Och att Linnea teasade med fäst TikTok innan att ”allt hon gör är bättre än den andra” . Herregud! Jag tycker med mig se hur hon sitter och njuter av att vara relevant, men hon fick typ ta till vad hon sett av hur andra influensers bettet sig i ”avslöja allt/förlåt” videor för tror inte hon är ledsen över det som hänt, bara ännu ett steg mot fame
Senast redigerad av Cha-Cha-Boys 2024-01-16 kl. 21:07.
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Skorpan91
Givetvis trycker personen som gjort "takeover" logga ut andra enheter i samband med det. Man får valet.

Julia hade inte behövt Chrippas lösenord till Google/Youtube för att radera hans kanal. Blev någon av hans andra sociala medier hackad än Youtube? Han slutade följa massa tjejer på Instagram, men det går också att göra utan hans lösenord.
Citera
2024-01-16, 21:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av razerdayzer
det kommer, de ska mjölkas visningar och pengar nu

Ja, detta är nog det enda som kan mjölka på. När det här lagt sig kommer ingen vilja se gaphalsen eller fjortisen någonsin igen på vare sig youtube eller Instagram.
Så dom får passa på nu. Sista chansen Evert att tjäna pengar på visningar helt enkelt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in