Citat:
Ursprungligen postat av
Eliseei
Jag har kollat lite på hennes lives och får en dålig känsla av henne. Skriker på barnet och verkar så kall mot henne. Dessutom har hon varit tillsammans med en psykopat och inte kunnat skydda sitt barn i det. Om det sedan stämmer med allt skrik och bråk (tvekar inte på det, båda är gapiga) så tycker jag inte hon är vettig. Trots att man är i konflikt med pappan så måste man kunna spela lite teater framför sitt lilla barn.
Ja sedan får vi inte glömma att hon förhört sin 3 åring och skickat till Anjo, som bara är ute efter att tjäna så mycket pengar som möjligt på detta. Det är inget en bra förälder gör, i mina ögon. Då tänker man inte på barnets bästa.
Det håller jag helt med dig.
Det där med att hon filmat dottern där hon svarat på frågor om misshandel till Linneas nackdel, var alldeles för långt över gränsen att ens göra det och DESSUTOM skicka till Anjo som gjorde en hel video om det. Även om han klippte bort det sen, men man får ju ändå tänka längre än näsan räcker förhelvete…
Linnea och Chrippa är bara två kära idioter, tror inte ett dugg på att han ville ha tillbaka Julia och bli en familj efter detta.