2024-01-16, 15:12
Medlem
Ni som missat Anjo och Jockes live från instagram tidigare idag, kan se den här

https://www.youtube.com/watch?v=KYK-Cd58z8w
Citera
2024-01-16, 15:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Janneyey
Folk borde inte hata på Chrippa. Det är ju glasklart att han är manipulerad och medberoende till den högsta nivån! Han befinner sig i en psykos och är väldigt instabil. Då gör man sånna här beslut. Detta är precis vad som hände hans bror Jacke för några år sedan. Det är synd om han. Detta kommer sluta riktigt dåligt. Den enda som förtjänar hat i detta är Linnea! Ingen annan.

Hon lär njuta av allt det här.
Citera
2024-01-16, 15:13
Medlem
Miys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Julia och lilla C skall inte bo hemma hos Anjo, det är vansinne. Hon har en lägenhet i Karlsskoga där dem kan bygga upp ett nytt och tryggt liv. Hemma hos Anjo kommer allt bli mycket värra, fattar hon inte det?

Anjo är i krig nu, kommenderad av överbefälhavare Lundell.

Det innebär en "dokumentärserie" på minst 500 delar och i nästa avsnitt tänker han säga ungefär såhär:

- Jag har sett med mina egna ögon hur mycket Chloe saknar sin pappa.

Kameravinkeln ändras till close-up där han fäller en tår samtidigt som det spelas sorgen violinmusik i bakgrunden.

Videon kommer förmodligen vara filmad i svart/vitt.
Citera
2024-01-16, 15:14
Avslutad
Nästa steg i det sjuka är att manipulera Linnea och få henne att lägga ner anmälan, vilket är omöjligt. Han kommer garanterat också försöka få henne att inte anmäla förtalsvideorna, vilket jag hoppas att hon definitivt gör. Slutligen skall han dumpa henne så brutalt det bara går i hans värld, med stöd av storebror , Anjo och alla andra springisarna
För fan Linne, gå inte på det här

#övergreppirättssak
Citera
2024-01-16, 15:16
Medlem
Lova33s avatar
Tror Chrippa har en baktanke med det hela, kanske få LL att erkänna att hon ljugit om misshandel, våldtäkt och andra lika sjuka som falska beskyllningar samt ev få henne att ge tillbaka YT-kanalen.

Hela gänget (Anjo, Jocke, Julia mfl) kanske också är på i syfte att få det att framstå som trovärdigt att han väljer LL. Tyckte inte Jocke lät genuint ledsen utan gråten/orden lät tillgjort (men kanske bara lurar mig själv för att alternativet är så jävla fucked up).

Eller så kanske dessa kreatörer bara är jävligt trötta på 24/7-aktiva hatare här på Flashback och helt enkelt driver/trollar sönder för att få sig ett gott asgarv över särens reaktioner?
Citera
2024-01-16, 15:16
Medlem
kan de vara så att chrippa satt sig i skiten rejält med nån drog transport eller liknande o att Linnea e med på ett hörn?
Citera
2024-01-16, 15:17
Medlem
LimeTimes avatar
Citat:
Julia och lilla C skall inte bo hemma hos Anjo, det är vansinne. Hon har en lägenhet i Karlsskoga där dem kan bygga upp ett nytt och tryggt liv. Hemma hos Anjo kommer allt bli mycket värra, fattar hon inte det?

Enligt Anjo ska Lisen vara med Julia och barnet varje sekund då de är väldigt oroliga för Julia… Stackars, stackars barn.💔
Citera
2024-01-16, 15:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Miy
Anjo är i krig nu, kommenderad av överbefälhavare Lundell.

Det innebär en "dokumentärserie" på minst 500 delar och i nästa avsnitt tänker han säga ungefär såhär:

- Jag har sett med mina egna ögon hur mycket Chloe saknar sin pappa.

Kameravinkeln ändras till close-up där han fäller en tår samtidigt som det spelas sorgen violinmusik i bakgrunden.

Videon kommer förmodligen vara filmad i svart/vitt.
haha nästan så man tror det e du som redigerar hans videos. exakt så
Citera
2024-01-16, 15:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brottslig
Är det inte lite märkligt att Chloe och Julia ska bo hemma hos Anjo och Lisen? Liksom, känner dom ens varandra?
Det är nästan det märkligaste av allt. Uppenbart att Anjo bara vill dra in pengar på det här dramat. Det kommer garanterat en till intervju med Julia. Inte förvånad om barnet också är med. Julia verkar inte direkt tänka på barnets bästa. Behöver hon bo hos någon för stöd så har hon närmare vänner/familjer.
Citera
2024-01-16, 15:19
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av LimeTime
Enligt Anjo ska Lisen vara med Julia och barnet varje sekund då de är väldigt oroliga för Julia… Stackars, stackars barn.💔

Skulle du känna dig trygg, med ett barn, under Anjos tak?
Citera
2024-01-16, 15:19
Medlem
Citat:
Tror du seriöst att polis och åklagare utreder en anmälan om misshandel utan bevis. Vad Linnea har att säga i det här läget är helt irrelevant

Jag kan teoretiskt kunna anmäla din partner för misshandel av dig. Polisen ser blåmärken och rodnader och har "bevis". Är det så jag tolkar det?
Citera
2024-01-16, 15:20
Medlem
Väldigt bra exempel detta för den evolutionär forskningen, denna ankdammen av Lundell /Chrippa och co hur mycket arv och miljö spelar in.

Borde visas i skolor som skräckexempel.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in