2024-01-16, 14:49
Medlem
Han skrev ju till Linnea innan i höstas eller när det var när de pratade om att flytta utomlands att han skulle lösa det med Chloe först. Är det de han gjort nu tro? Var allt detta en plan från chrippa och Linnea från början för att kunna dra utomlands? Tror som många säger att det ligger mycket bakom stängda dörrar det är nog droger/langning och massa annat för pengar.
Citera
2024-01-16, 14:51
Medlem
Folk borde inte hata på Chrippa. Det är ju glasklart att han är manipulerad och medberoende till den högsta nivån! Han befinner sig i en psykos och är väldigt instabil. Då gör man sånna här beslut. Detta är precis vad som hände hans bror Jacke för några år sedan. Det är synd om han. Detta kommer sluta riktigt dåligt. Den enda som förtjänar hat i detta är Linnea! Ingen annan.
Citera
2024-01-16, 14:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KentWasHere
Såg du den videon när Linnea träna ben med chrippert? Haha kan vara det roligaste jag sett på youtube. Helt förståndshandikapp och hade inte kontakt med en muskel what so ever

Hoppas det blir massa träningsvloggar.

Jag såg den och jag garvade! Såg helt efterblivet ut, han får ju lära henne träna ordentligt nu när hon ska bli heltidsinfluencers i marbs
Citera
2024-01-16, 14:53
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Miy
https://i.imgur.com/V2utFnD.jpg

Jocke visar storhet och lägger upp denna samtidigt som han låter gudbarnet bo hemma hos chipstutten. 🫶

Det finns nog ingen nyttigare idiot än Anjo. 😅

Är det inte lite märkligt att Chloe och Julia ska bo hemma hos Anjo och Lisen? Liksom, känner dom ens varandra?
Citera
2024-01-16, 14:54
Medlem
KentWasHeres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adinik
ni skämde ut era liv, ni som försvarade chrippa o hela Jocke & co.
julia du skämde ut dig när du tog tillbaka chrippa, om du tar tillbaka chrippa igen så hoppas ja ni båda förlorar vårdnaden om chloe för allt ni utsätter henne för. chrippa har verkligen bekräftat att han e en olämplig förälder, de chloe fick bevittna med H är oxå olämpligt av dig julia.

nu ska hela jocke & co vara tysta, reflektera ett par tar, e mållösa. men när de gällde att skydda chrippa o skapa drev mot L då gick de bra o prata, o yttra. ingen behövde tid att tänka eller reflektera.

pajaser hela högen. lär er en läxa nån gång.
Svårt och ta en särskrivande dyslektiker på allvar så lugna ner dig. Detta säger väl lika mycket om Linnea, right? Alla som tagit någon av dessa i försvar bör skämmas. Jag kör på sen gamla godingen "Jag har inga fördomar, jag hatar alla"
Citera
2024-01-16, 14:55
Avslutad
Citat:
https://i.imgur.com/V2utFnD.jpg

Jocke visar storhet och lägger upp denna samtidigt som han låter gudbarnet bo hemma hos chipstutten. 🫶

Det finns nog ingen nyttigare idiot än Anjo. 😅

Julia och lilla C skall inte bo hemma hos Anjo, det är vansinne. Hon har en lägenhet i Karlsskoga där dem kan bygga upp ett nytt och tryggt liv. Hemma hos Anjo kommer allt bli mycket värra, fattar hon inte det?
Citera
Avslutad
Citat:
Bränd är han knappast, snarare hetare än någonsin.

Sist jag kollade var det views man fick betalt för och inte för vad folk tycker om en.

Det är ju pengarna han vill åt, så att han kan leva ett fint liv med Linnea och resa runt. 😊

Dom flesta stora youtubers tjänar på intäkter från sponsorer och samarbeten i videos. Det är där dom riktiga pengarna ligger och vem fan vill göra det med Chrippa?
Citera
Medlem
Man kan ju i all denna röran undra vad Linneas familj tycker om "rymningen "
De har väl säkert hållt henne bakom ryggen också
Jag anar att inte heller är superglada över detta par
Senast redigerad av benstrackare 2024-01-16 kl. 15:00.
Citera
2024-01-16, 14:56
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Janneyey
Folk borde inte hata på Chrippa. Det är ju glasklart att han är manipulerad och medberoende till den högsta nivån! Han befinner sig i en psykos och är väldigt instabil. Då gör man sånna här beslut. Detta är precis vad som hände hans bror Jacke för några år sedan. Det är synd om han. Detta kommer sluta riktigt dåligt. Den enda som förtjänar hat i detta är Linnea! Ingen annan.
Eller så är det tvärtom, Linnea blev misshandlad, men som många misshandels offer så skyddar dem den som misshandlade dem, och återvänder till personen som misshandlade dem.
Att chrippa ska vara offret kommer ifrån förtals gänget, och allt dem säger ska man ta med en hink salt, dem är ökända för att ljuga och manipulera.

Så utan FUPen är det svårt att veta vem som är en offert. Kanske båda är offer och förövare, kanske båda misshandlar varandra? Vem vet...
Citera
2024-01-16, 14:57
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Janneyey

Du skojar va? Jacke hade inte en liten 3 åring hemma. Skillnaden är att Chrippa har ett barn att ta hand om, då kan man inte bara lämna skeppet och dra till marbella när man behagar. Jävla horunge är han.
Citera
2024-01-16, 14:58
Medlem
LimeTimes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
En skulle lägga upp i eftermiddag och en ikväll 😉

Aha, sorry! Då vet jag inte säkert.
Citera
2024-01-16, 14:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KentWasHere
Svårt och ta en särskrivande dyslektiker på allvar så lugna ner dig. Detta säger väl lika mycket om Linnea, right? Alla som tagit någon av dessa i försvar bör skämmas. Jag kör på sen gamla godingen "Jag har inga fördomar, jag hatar alla"

det här e flashback, tragiskt om du tar nåt på allvar här.
ja skiter fullständigt i linnea, pissar på henne men de va inte hennes gäng som skapade ett internet drev
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in