2024-01-16, 13:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Hon har tagit upp det med sin målsägare, finns legit bevis på det

Så en anmälan är gjord?
Citera
Medlem
Kickassfarsans avatar
Näe fy vad patetisk han är som simpar för ett jävla borderline trash, nu tappade jag den sista respekten jag hade för honom..
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Knarkblomman
Vad ska hon säga tänker du?

Tycker du inte hon borde säga något om den totala lyckan i att fått tillbaka Chrippa? Jag tror inte på det här förrän jag hör eller ser hennes åsikter
Citera
Medlem
Citat:
Jag tror han skiter i sin unge och ser en möjlighet att börja ett nytt liv utomlands ihop med sin unga tjej.

Här hemma i Sverige väntar bara skulder och kyla. Nu är han bränd på sociala medier.

En fråga bara. Får man lämna Sverige om man är aktuell i en polisutredning?

Skulle inte förvåna ett jävla dugg om anmälan är nerlagd.
Citera
2024-01-16, 13:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Linnea kanske är gravid och han vill börja om på nytt utomlands med en ny familj?
Sjukt om det är så, men det som skett nu är också ganska sjukt...

Så kan det absolut vara. Finns många män och en del kvinnor som överger sina tidigare barn för att starta en ny familj med någon ny.

Inget konstigt under solen direkt!

Ingen dum teori.
Citera
2024-01-16, 13:52
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Beliverinlife
Tycker otroligt synd om hans bröder nu framförallt Jocke som gjort allt för honom tillsammans med Jonna. Skaffat lägenhet, tänkt betala hyror, lånat ut bilen, säkert gett honom pengar med. Gått ut med allting, varit på förhör, letat och läst hela nätterna säkert för att hjälpa crippa. Och detta är tacken. Illa

Och Chloe. Fy fan. Stackars liten. Och Julia som har blciit så lurad och fått förhoppningar. Han frågade tydligen om hon ville förlova sig. Sen stack han med Linnea. Igen, sjukaste har tappat all respekt och avföljt med.
Jocke har ALLTID en baktanke med allt han gör.
Han vill få bort osköna människor som på ett eller anna sätt kan skada hans imperium.

Det är riktigt patetiskt.

Skulle Jocke ha vetat om detta, igår innan gildbaggegalan, är det någon som påriktigt tror att den stackars oälskade svikna pojken med asperger, skulle klara av att sitta i ett sprängfyllt Cirkus under direktsändning?
Dessutom utan ssolbrillor? Skojandes om Harry Styles innan?

Den här lögnen eller planen, blir bara mer och mer patetisk.

Varför var inte Rask med i liven, dom pratar ju hela dagarna?

Det ser mörkt ut över Norrköping...
Citera
2024-01-16, 13:53
Avstängd
Citat:
Jag tror han skiter i sin unge och ser en möjlighet att börja ett nytt liv utomlands ihop med sin unga tjej.

Här hemma i Sverige väntar bara skulder och kyla. Nu är han bränd på sociala medier.

En fråga bara. Får man lämna Sverige om man är aktuell i en polisutredning?

Han har väl samhällstjänst som väntar?
Citera
2024-01-16, 13:53
Medlem
Dopys avatar
Passade han på att rymma medans Jocke var på guldbaggen???
Citera
2024-01-16, 13:54
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av wick
Haha sluta börja gråta ditt jävla Jockiboi fan.

Du behövde sättas på plats och bli upplyst om verkligheten, det låter som du är lite väl insnöad i detta din tönt. Vem fan bryr sig? Tror du jag gråter för andra inte har samma åsikt som mig? Det var väl du som direkt ville visa mig att du hade medhåll i din åsikt? Du verkar lika störd som L
Senast redigerad av Cha-Cha-Boys 2024-01-16 kl. 13:57.
Citera
2024-01-16, 13:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Tycker du inte hon borde säga något om den totala lyckan i att fått tillbaka Chrippa? Jag tror inte på det här förrän jag hör eller ser hennes åsikter

Som dopy skrev så kanske hon är gravid och dom ser en chans att starta om utomlands. Chrippa har pratat mycket om att bo utomlands och Linnea har gjort det tidigare.

Många män och kvinnor som startar om med en ny partner och skiter i sina tidigare barn.

Det enda som höll chrippa kvar i Sverige var Chloe.
Citera
2024-01-16, 13:55
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Jocke har ALLTID en baktanke med allt han gör.
Han vill få bort osköna människor som på ett eller anna sätt kan skada hans imperium.

Det är riktigt patetiskt.

Skulle Jocke ha vetat om detta, igår innan gildbaggegalan, är det någon som påriktigt tror att den stackars oälskade svikna pojken med asperger, skulle klara av att sitta i ett sprängfyllt Cirkus under direktsändning?
Dessutom utan ssolbrillor? Skojandes om Harry Styles innan?

Den här lögnen eller planen, blir bara mer och mer patetisk.

Varför var inte Rask med i liven, dom pratar ju hela dagarna?

Det ser mörkt ut över Norrköping...

Även om ha gör alla sina gråtvideos från sängen så måste man ge honom att han måste ha varit djävligt morgonpigg efter kalaset i Stockholm. Dem gick ju ut rätt tidigt om "sveket" från Chrippa, och då hade Chrippa tydligen redan dragit till Landvetter. Nej det är något som inte stämmer här
Citera
2024-01-16, 13:56
Medlem
Som någon skrev i Sverige är det strul, kyla skulder o helvete. Borderlinehäxan är på smällen, han släpper sin unge och drar. Vilken jävla fitta Jan är. Helt jävla ärligt alltså… hoppas Julia träffar en miljadär, får ensam vårdnad och när fru psyko går loss nästa gång på honom finns ingen där. Han är i närheten av Alex Ceesay nu.

Var det inte Chrippa som sa att man inte kunde bete sig hur som helst som offentlig person i Pontus Rasmusson härvan… jo tjena
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in