2024-01-15, 21:30
Medlem
Det viktigaste som kom fram var att Anjo tyckte förtals-anmälan var löjligt och något han inte begrep sig på. Han har ju själv varit förtalad så mycket, fast han inte visste vad det var... Han tog ju bara fram sanningen och det gjorde inte många andra, mer än släkt och vänner till Chrippa, alltså var det helt rätt enligt Anjos sätt att se det. Helt snurrigt hela videon, han framstod helt inkompetent.

Stackars Anjo, han riskerar ju hela sin karriär och har då rätt att göra som han gjort.
Citera
2024-01-15, 21:39
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roaster66
Det viktigaste som kom fram var att Anjo tyckte förtals-anmälan var löjligt och något han inte begrep sig på. Han har ju själv varit förtalad så mycket, fast han inte visste vad det var... Han tog ju bara fram sanningen och det gjorde inte många andra, mer än släkt och vänner till Chrippa, alltså var det helt rätt enligt Anjos sätt att se det. Helt snurrigt hela videon, han framstod helt inkompetent.

Stackars Anjo, han riskerar ju hela sin karriär och har då rätt att göra som han gjort.
Åh, så någon har faktiskt anmält honom för förtal? intressant
Citera
2024-01-15, 21:48
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Dalbin
Såg också det, trodde inte han skulle göra det faktiskt. För han tjänar inget på det 😂
Alltså...jag finner inga ord.
Vart ska man börja?
Anjo är en mycket bitter människa som inte ens bör ha rösträtt.
Jag kan inte förstå varför han gör det så mycket värre för sig själv och sin familj, hela tiden.
Han inleder med skryt.

Såhär argumenterar inte ens en arg människa som marinerat i sin egen härskenhet, såhär beter sig inte ens en 5-åring...
-Mendurå

-Varför, VARFÖR, du säger att det inte är bra, du säger inte varför!

-Jag orkar inte titta jag snabbspolar...nä det är bara 👎🤬

En mycket avundsjuk lögnare, Pontus Björlund
Så uppfylld av kvinnohat och en stinkande rutten människosyn.

När motargumenten inte finns, pga ren okunskap, attackerar han som en rädd mobbare, genom personangrepp och det gör mig ont att han försöker vinna ett krig när det är han själv som är sin störste fiende.

DALBIN ta inte åt dig, Pontus förstår inte bättre.
Citera
2024-01-15, 21:51
Medlem
Dalbins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Alltså...jag finner inga ord.
Vart ska man börja?
Anjo är en mycket bitter människa som inte ens bör ha rösträtt.
Jag kan inte förstå varför han gör det så mycket värre för sig själv och sin familj, hela tiden.
Han inleder med skryt.

Såhär argumenterar inte ens en arg människa som marinerat i sin egen härskenhet, såhär beter sig inte ens en 5-åring...
-Mendurå

-Varför, VARFÖR, du säger att det inte är bra, du säger inte varför!

-Jag orkar inte titta jag snabbspolar...nä det är bara 👎🤬

En mycket avundsjuk lögnare, Pontus Björlund
Så uppfylld av kvinnohat och en stinkande rutten människosyn.

När motargumenten inte finns, pga ren okunskap, attackerar han som en rädd mobbare, genom personangrepp och det gör mig ont att han försöker vinna ett krig när det är han själv som är sin störste fiende.

DALBIN ta inte åt dig, Pontus förstår inte bättre.

Jag tar inte åt mig 😊 låt hans soldater kriga lite nu. Han gick i fällan, nu kan jag visa upp hur en riktig Anjo hatstorm ser ut 🙏
Citera
2024-01-15, 22:00
Medlem
Merrybums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roaster66

Asså jag blir chockad över hur mycket dessa grabbar kan svepa in sig i offerkoftor innan de skäms. Eller är de så jävla korkade att de inte ser sitt eget i allt de råkar ut för.

Är det så Anjo faktiskt inte förstår att han förtalat Linnea. Han måste ju ha pluggat lagen som fan när han förtala anmält till höger och vänster. Tycker han sig stå över den tro?

Och hur kan Chrippa tycka att han har rätt att diktera om hur människor får prata om honom? Han ljuger och delar allt. Men tycker att folk bara ska tycka att det är kul och inte ifrågasätta.

Jag tänker att de som råkar ut för drev, gör det för att de förtjänar det. Då menar jag inte skapade drev, som det mot Linnea. Utan den sorten som drabbade Ebba Buch när hon snodde huset av gamlingen. Eller Margaux när hon bara såg humor i en annans människas utsatthet. Eller som nu, Chrippa, hur kunde han tro att, just han skulle kunna bete sig som ett svin och ingen skulle reagera.

Drev är helt enkelt när många människor fått nog av någons dumhet.
Citera
2024-01-15, 23:02
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Dalbin
Jag tar inte åt mig 😊 låt hans soldater kriga lite nu. Han gick i fällan, nu kan jag visa upp hur en riktig Anjo hatstorm ser ut 🙏
Respekt till dig

Nu laddar han upp prints på beröm han fått...
https://ibb.co/b1Mnv6D
https://ibb.co/9q6VKn6
https://ibb.co/XDjjwx3

Han väntade väldigt länge med att göra den första reaktionsvideon om Chrippafallet...

#förtal
#hejdåanjo
Citera
2024-01-15, 23:06
Medlem
LimeTimes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Anjo låter som ett förskolebarn ett par sekunder in i videon. "Ahmen, du gör ju också 5 videos, och de andra då?! de gör ju också samma sak., du är också en del av den här shit showen!"

För varje video han gör så framgår det mer och mer hur jävla korkad han är. Hans självgodhet har inga gränser och han är så otroligt ointelligent så det är skrämmande att han ens har rösträtt. Han är helt immun mot fakta och verkligheten, hans hybris är så stor att han omöjligt kan ta in kunskap. Han är helt fast i sin egen tolkning av verkligheten och eftersom han är den enda som sitter på all sanning i hela världen så är det omöjligt att bemöta honom. Han beter sig värre än en trotsig treåring som har bestämt sig för att det inte går att frysa utan jacka i 30 minus….
Citera
2024-01-15, 23:13
Medlem
LimeTimes avatar
Anjo säger i slutet av sin video att han hoppas att han snart får släppa videon så att alla får höra Chrippas historia eftersom alla bara har fått höra hennes historia. Vad menar han?! Det är väl ingen som har fått höra hennes historia? Hon har ju inte sagt ett pip. Alltså, kan en människa vara såhär korkad på riktigt…
Citera
2024-01-15, 23:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LimeTime
Anjo säger i slutet av sin video att han hoppas att han snart får släppa videon så att alla får höra Chrippas historia eftersom alla bara har fått höra hennes historia. Vad menar han?! Det är väl ingen som har fått höra hennes historia? Hon har ju inte sagt ett pip. Alltså, kan en människa vara såhär korkad på riktigt…

Ja fy fan. Allt man hört hittills är bara chrippas, jockes anjos cluee osv men allt till Chrippas fördel...idioti
Citera
2024-01-15, 23:20
Medlem
Citat:

Ingen har hört något från henne, så han snackar åter igen nonsens.
Undrar om det börjar bli jobbigt för han att försöka hålla reda på allt han säger?
Citera
2024-01-15, 23:30
Medlem
LimeTimes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Anjo är väl som Rask och har aldrig haft ett jobb?

Han känns så otroligt obildad, att man skryter om vad barn kommenterar om en som 30+ är ju bara galet pinsamt.

Var det någon sanning om förtalsanmälan ni som sett hela videon? Han har lika bra koll på förtalslagen som Rask 🤣

Han är så korkad så klockorna stannar. Oklart om förtalsanmälan. Det han nämnde angående just förtal är att det är en dum lag som inte borde finnas, att han själv har blivit förtalad hit och dit massor av gånger samt att han kommer få betala mycket pengar om han skulle dömmas för förtal. Lika intelligenta slutsatser som vanligt alltså.
Citera
2024-01-15, 23:42
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Varför upprepar dem om och om igen "så att alla får höra Chrippas historia eftersom alla bara har fått höra hennes historia."
Vart finns hennes historia? vart kan vi lyssna på den? för jag vet INGEN som lagt ut offentligt hennes historia? Det är bara Chrippas familj och vänner som delat hans historia och gjort allt i sin makt för att smutskasta och få folk att hata Linnea.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in