Bibi är inte ställd inför rätta gubben min
Läs på...Han kan napalm bomba hela Gaza så kan inte ens ICJ domstolen göra ngt. Utan ICC OM de skulle lyckas få honom ditt.
Fattar du inte? Det är mer än KU anmälan för våra politiker...en dom men kan ignoreras.
Du är rolig du om du tror Bibi kan fällas här..Vi hörs här när domen kommer. Ska vi se när Bibi kommer i bojor i dina drömmar

. Jag brukar spara sådana texter för sedan få Er att äta upp Era ord precis som bläckis här (Giant Squid) , han trodde att 1 Hamas gris skulle ta 10 IDF soldater för de skulle slåss för sitt land, sin familj, ultimate jihad mot "finniga ungdomar i IDF". Han var så sött som trodde det
Låt mig utbilda dig gubben
"The simplest way to explain the difference is that*ICJ cases involve countries, and the ICC is a criminal court, which brings cases against individuals for war crimes or crimes against humanity."
Så jag säger igen Bibi är inte åtalad. Han kommer köra på enl schema och domarna i ICJ kommer bara stå där som dönickar
Citat:
Ursprungligen postat av
mybrotherolof
Det är du som blandar ihop ICC med OCJ!
Som PM representerar Netanyahu naturligtvis Israel och att han nar lovat exempelvis att “you must remember what Amalek has done to you, says our Holy Bible. And we do remember” dvs “Now go, attack Amalek, and proscribe all that belongs to him. Spare no one, but
kill alike men and women, infants and sucklings, oxen and sheep, camels and asses". Det är det som är folkmord och inte längre självförsvar.