2024-01-15, 20:36
Medlem
Som rubriken lyder. Mitt ex gjorde slut, hittade en ny, gifte sig och skaffade 2 små barn.
Nu har hon börjat höra av sig. Det verkar som om hon har tröttnat på honom.
Jag är en liten sucker, som tyvärr är hooked på henne lite orationellt mycket. Jag vill helt klart ha tillbaka henne.

Mitt moraliska problem: dom har 2 små barn, det äldsta barnet är inte 5 år gammalt. Är jag som man ett avskum, svin, om jag raggar på en gift kvinna med så små barn? Hade hon bara varit gift hade det inte gjort någonting för mig. Men jag vill inte försämra framtiden för små barn. En separation i den åldern borde kunna upplevas ganska traumatiskt..

Råd tack
Citera
2024-01-15, 20:39
Bannlyst
Håll dig borta!
Citera
2024-01-15, 20:46
Medlem
blagyltas avatar
Lägg ner och slappna av. Absolut inget att satsa på. Definitivt inte.
Citera
2024-01-15, 21:00
Medlem
RobbanUCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Abingdon
Som rubriken lyder. Mitt ex gjorde slut, hittade en ny, gifte sig och skaffade 2 små barn.
Jag är en liten sucker, som tyvärr är hooked på henne lite orationellt mycket. Jag vill helt klart ha tillbaka henne.

Mitt moraliska problem: dom har 2 små barn, det äldsta barnet är inte 5 år gammalt. Är jag som man ett avskum, svin, om jag raggar på en gift kvinna med så små barn? Hade hon bara varit gift hade det inte gjort någonting för mig. Men jag vill inte försämra framtiden för små barn. En separation i den åldern borde kunna upplevas ganska traumatiskt..

Råd tack
Vad skulle göra henne mera åtråvärd nu, och dessutom med två barn som en annan man knullat till och som du får betala för respektive lägga din tid på?
Hon gjorde sitt val och lämnade dig, räcker inte det?
Glöm henne?
Citera
2024-01-15, 21:05
Medlem
Du bör nog inte fördjupa dig mer i denna kvinna än ca 15cm in mellan benen iaf. Ett återbesök för gamla goda tiders skull gör väl inget om inte insatsen är för hög, men håll i tanken att hon tyckte gräset var grönare på andra sidan staketet för bara fem år sen.
Citera
2024-01-15, 21:05
Medlem
Nej usch. Gammalt gods.
Citera
2024-01-15, 21:30
Medlem
SmegmaFris avatar
Folk kommer snacka skit om dig bakom din rygg.
Hade du varit min vän så hade hade sett på dig som en next level cuck.
Svårt att respektera helt enkelt.
Citera
2024-01-15, 21:41
Medlem
ElakTants avatar
Ska hon ha dig när hon forfarande är gift menar du..? Det är ingen bra egenskap i val av partner enligt mig. Hon kommer förmodligen göra samma sak igen, mot dig. Be henne skilja sig och flytta ifrån sin man och se vad responsen blir. Hursomhelst fint att du tänker på barnen. Hoppas du kommer över henne.
Citera
2024-01-15, 21:47
Avslutad
NEJ! INTE OK.

Håll dig långt borta och låt henne avsluta sitt äktenskap av rätta anledningar och inte p.g.a. dig
Senast redigerad av Blackrose23 2024-01-15 kl. 21:55.
Citera
2024-01-15, 22:25
Medlem
CC75s avatar
Bra att du tänker på barnen. Cred till dig där.

Dock blir mitt råd ändå att hålla dig borta. Hon är inte den hon var när ni var tillsammans (och inte du heller) och det liv ni hade då kommer ni aldrig att få igen. Du lever och tänker på något som hänt och varit förr och högst troligt förskönar du det minnet också. Inte troligt gör hon samma och när ni upptäcker det, då går det åt skogen.

Låt henne vara. Hon har tagit sitt beslut i livet. Du borde gå vidare.

Sedan finns den moraliska aspekten. Man raggar inte på någon som är gift. Ex eller inte, spelar ingen roll. Hade jag varit hennes man hade du fått ångra ditt agerande rejält om jag fått reda på det. Du är man och borde veta bättre.

// CC
Senast redigerad av CC75 2024-01-15 kl. 22:28.
Citera
2024-01-15, 22:39
Medlem
Mau5headzs avatar
Håll dig borta, är mitt råd. Slutar sällan bra. Talar av egen erfarenhet.
Citera
2024-01-15, 23:00
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Abingdon

Råd tack
Håll dig borta från den kvinnan, hon har dumpat dig en gång innan, dessutom skaffat ungar med en annan, vilka DU i så fall kommer få bekosta både monetärt och med själslig kraft.

Kvinnor med barn avskriver man alltid såvida man inte själv har glin.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in