2024-01-10, 14:33
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av knightsbridge
Vanessa Lindblad vet att Bianca är en pengamaskin så det är inte särskilt märkligt att hon omger sig med henne för att ständigt verka aktuell, jag är fortfarande förvånad över hur Vanessa lyckades få bli delägare i CAIA eller det nya klädesbolaget Aurora, det roliga är att hon tar väldigt mycket beröm för det med när framgången endast beror på kopplingen till Bianca, Vanessa kan ju testa att starta ett eget bolag med hennes eget varumärke så får vi se hur bra det går, hatar när folk äter på andra. VEM fan föreslog att Vanessa skulle ha aktier i CAIA.

Exakt, den som jobbat minst där är Vanessa.

Bianca blir approchad av riktiga entreprenörer, hon får mindre andelar i utbyte mot att hon är ansiktet utåt mot småglinen. Vanessa lyckas manipulera Bianca till att hon också ska får andelar i affären trots att hon endast är hennes manager.
Citera
2024-01-10, 14:40
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Lassebraun
Hon tar på sig för mycket jobb och uppdrag istället för att njuta av livet.
Har man så mycket pengar som hon har så blir nog livet lite tråkigt, finns inte så mycket att längta efter när man redan har råd med det mesta.
Tror inte att hon kommer bli lycklig i sin nya lägenhet heller.
Nä, hon behöver ett break och åka iväg på lång semester och njuta av livet och fundera på varför hon inte känner sig lycklig trots att hon har allt, utom man och barn.

Tror hon behöver omge sig med bättre vänner.
Vanessa ser falsk och girig ut.
Läste att Rosanna Charles 34 år är lebb och tsm med Saga Frisk 20 år, fy fan vad äckligt och stört 🤮🤮🤮

Nu läser jag knappt skvaller men jag har missat helt att Rosanna Charles och Saga Frisk är tillsammans.

Rosanna är 35, inte 34.
Hon utnyttjar väl en ung tjejs nyfikenhet på att uforska sin sexualitet.
Börjar likna lite epistein island.
Bianca som bara omger sig av betydligt yngre tjejer som ser bra ut som hon reser runt med tillsammans med sina vänner, jag undrar lite om det pågår något sexuellt mellan henne och hennes undersåtingar med.
Hon var väldigt touchy touchy med Lovisa.

Angående Rosanna så blir det oftast så. Hon har alltid legat runt och är tyvärr en sönderknullad karriärskvinna som hängde på Stureplan alltför länge vilket slutade med att ingen ville ha henne, så då blev hon "lebb" istället.
Om några år kommer hon desperat hitta tillbaka till någon kille som vill skaffa barn med henne.
Blir alltid så.
Senast redigerad av BlackRockInc 2024-01-10 kl. 14:43.
Citera
2024-01-10, 19:07
Medlem
Rakar Bianca sig på fittan?
Citera
2024-01-11, 01:12
Medlem
fonders avatar
Ett bra tag har hon berättat att det finns någon hon är jättekär i, märkligt att namnet fortfarande inte kommit ut.
Citera
2024-01-12, 17:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fonder
Ett bra tag har hon berättat att det finns någon hon är jättekär i, märkligt att namnet fortfarande inte kommit ut.

Hennes lillebror Benjamin. Inget är som förbjuden kärlek...
Citera
2024-01-13, 00:29
Medlem
Themoonbarkings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LadyCinderbottom
https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/8J27jA/bianca-ingrosso-berattar-om-psykiska-ohalsan-extremt-nedstamd-och-tom
"ifrågasatt hela mig, hela mitt liv och haft vidrigt självförtroende”
Bianca mår tydligen väldigt dåligt och har gjort det länge.

Att vara rik är inte allt och när man är influenser måste man hela tiden posta och uppdatera på sociala medier för att inte bli bortglömd men hon har ju företag som hon tjänar pengar på så hon borde ha råd unna sig att ta en paus från det livet hon lever för att få ordning på sina tankar.

Nackdelen med att vara känd på sociala medier är att man hela tiden måste göra saker för att ha något att visa upp och till sist lever man inte livet för sig själv utan för sina följare.

Bianca skulle må bra av att ta en paus och inte posta allt hon gör eller inte gör.
Hoppas att hon snart mår bättre!

Ja. I många år. Utanför Sverige. Där ingen vet vem hon är. Men inte ens det kommer hjälpa för Pernilla har aldrig erkänt Biancas sorg så hon söker den bland sina fans och vänder ut och in på sig för att bli bekräftad men bara EN person kan göra det och hon kommer aldrig göra det för Pernilla backar aldrig om något som tvingar erkännande av henne.

Jag skulle säga att B är fucked for life på så sätt. Det är en djupt tragisk historia som visar hur hela det kapitalistiska samhället rasar samman och inte är mer än luft. Transparens och bildning kommer hörlda och tillhöra då efter som folket är så lat och hyllar sådana som Wahlgrens som inte ens kan svenska ordentligt, tror Ryssland inte är ett land, skrattar åt allt de inte orkar ta tag i och hundratusentals ser upp till detta.

Lycka till Sverige. Vi behöver inte gängen. Det intellektuella bottenskrapet i Sverige med förebilder som W räcker för att dränera landet totalt.
Citera
2024-01-14, 23:00
Bannlyst
Bianca Ingrosso har åkt till Baravara – pekas ut som sekt: "Hjärntvätt"
https://nyheter24.se/noje/kultur/1224821-bianca-ingrosso-har-akt-till-baravara-pekas-ut-som-sekt-hjarntvatt?

https://www.baravara.se/

Stackars lilla rika flickan mår inte bra.
Skulle rekommendera 3 veckor på Bali lr nån paradisö.
Åk och hälsa på Vanessa.
https://www.instagram.com/vanessaanela?
Citera
2024-01-15, 01:12
Medlem
Intressant att hennes Bara vara retreat infaller samtidigt som första inspelningen av Masked Singer är..
Citera
2024-01-18, 21:41
Avslutad
Har Bianca varit på Silent Retreat ?
Citera
2024-01-18, 21:53
Avslutad
Nästan slutat lägga upp bilder på Instagram
Citera
2024-01-18, 23:26
Medlem
bratworsts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eliza78
Har Bianca varit på Silent Retreat ?
Ja, det är så jag förstått det iallafall. Nån sekt väl?
Citera
2024-01-19, 09:29
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av bratworst
Ja, det är så jag förstått det iallafall. Nån sekt väl?

Vet inte om det är någon sekt. Men något åt det hållet kanske. Det som förvånade mig var intervjun med Bianca vid hennes mammas premiär när hon sa att hon varit på Silent Retreat på Baravara. Dom har väl inte den behandlingen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in