Citat:
Ursprungligen postat av
Lassebraun
Hon tar på sig för mycket jobb och uppdrag istället för att njuta av livet.
Har man så mycket pengar som hon har så blir nog livet lite tråkigt, finns inte så mycket att längta efter när man redan har råd med det mesta.
Tror inte att hon kommer bli lycklig i sin nya lägenhet heller.
Nä, hon behöver ett break och åka iväg på lång semester och njuta av livet och fundera på varför hon inte känner sig lycklig trots att hon har allt, utom man och barn.
Tror hon behöver omge sig med bättre vänner.
Vanessa ser falsk och girig ut.
Läste att Rosanna Charles 34 år är lebb och tsm med Saga Frisk 20 år, fy fan vad äckligt och stört 🤮🤮🤮
Nu läser jag knappt skvaller men jag har missat helt att Rosanna Charles och Saga Frisk är tillsammans.
Rosanna är 35, inte 34.
Hon utnyttjar väl en ung tjejs nyfikenhet på att uforska sin sexualitet.
Börjar likna lite epistein island.
Bianca som bara omger sig av betydligt yngre tjejer som ser bra ut som hon reser runt med tillsammans med sina vänner, jag undrar lite om det pågår något sexuellt mellan henne och hennes undersåtingar med.
Hon var väldigt touchy touchy med Lovisa.
Angående Rosanna så blir det oftast så. Hon har alltid legat runt och är tyvärr en sönderknullad karriärskvinna som hängde på Stureplan alltför länge vilket slutade med att ingen ville ha henne, så då blev hon "lebb" istället.
Om några år kommer hon desperat hitta tillbaka till någon kille som vill skaffa barn med henne.
Blir alltid så.