Citat:
Ursprungligen postat av
Rumpkorven
Vad jobbade hemlige Henrik med?
https://insikt24.se/manager-till-flera-kanda-artister-sokte-sexuell-kontakt-med-13-arig-flicka/
Manager till kända artister.
Citat:
Ursprungligen postat av
Hunksy
Vem tror du står på tur Hassan? Skulle säga att många av de senaste Gäddorna ligger i riskzonen rejält. #344 är nog min gissning, #346 ligger tätt efter mest pga att jag tror att en annan ekonomisk och social verklighet än vad han är van vid väntar honom.
Det där är aldrig lätt att sia om. För MrX tog det mer än ett år. För "Mannen utan samvete" #184 och "DinK på kroken tillslut" #225 gick det fortare men aldrig mindre än en månad från publicering. Man bör nog försöka se vilka som verkar haft andra psykiska problem utöver pedofilin. Kanske verkat lite paranoida. Både #184 och #225 drabbades av påtaglig panik under konfrontationen. MrX däremot var speciell på ett annat sätt men levde ändå i stark förnekelse. Han förnekade att han hade glasögon trots att han precis hade tagit på sig dem.
Det verkar inte vara de som borde skämmas mest som tar sina liv i alla fall. Det verkar inte heller vara de som haft det bra ställt och mest att förlora. Inte heller har det varit varselgäddorna. Försöker man hitta någon som passar i självmordsmallen så skulle jag kanske föreslå
#343, #337, #334, #330, #324, #298, #277, #247
Alltså kanske inte nån av de man tror mest på direkt efter konfrontationen. Tänker man bara på sjukdom och ålder tyckte jag inte #248 såg särskilt frisk ut. Även #300 lär vara en tickande hjärt-kärl-bomb. Både #205 och #126 har varit inne och vänt på psyk med grava besvär enligt rykte.
Om jag måste säga nån så väljer jag efter ålder. Det är ändå rimligast. Då blir det nån av 40-talisterna och jag väljer #248. I självmordskategorin chansar jag, kanske oväntat, på #324.
Vem tror du på?
Edit: Dum fråga. Det skrev du ju. Sett till vem som borde skämmas mest håller jag med om att #346 är ett solklart val. #344 däremot tror jag är för korkad. Han är lite för mycket varselbralla, det rinner av honom och han saknar empati.