2024-01-13, 11:05
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av kldkgloks
Tycker det mesta som sägs om Chrippa finns det bevis för.

Du skojar va? Jag har inte sett ett enda bevis än. Det enda bevis som finns är att han varit häktad
Citera
2024-01-13, 11:05
Medlem
vichy6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Glitterfian
Vad har du ätit till frukost?😂 Du är ju helt väck

Glitter?

Kollat på ”klipp”. Jocke ligger i fosterställning och hatar Chrippa

Missat?

Jonna hatar också
Citera
2024-01-13, 11:08
Avstängd
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kommer-vara-anon
Svårt att se hur en sådan fullmakt skulle ha några speciella formkrav, så jo, de vet nog hur en sådan fullmakt ska se ut. Och nej, det är inte Jocke som inte återställt kanalerna. Utan det är Jocke som inte hunnit återställa kanalerna, då Chrippa kom ut för några dygn sedan, så rätt folk har inte ens hunnit läsa mailen än.

Youtube återställer kanaler snabbt , förutom om dom själva bannar en kreatör , då kan det hända att dom inte ens svarar på frågor. Igår skulle Chrille ha återställt kanalen men han fick inge svar.

Att Jockiboi hävdar att han hade kontakt och fick fullmakt av nån som satt häktad, är inte en riktig fullmakt, det är ett makt skådespel där Jockiboi är en så viktig person att restriktioner betyder ingenting eftersom Jockiboi får fullmakt av vem som helst som vanligt folk inte kan kontakta i häktet, medans Jockiboi vinkas förbi av poliser som idoliserar Jockiboi.
Citera
2024-01-13, 11:08
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av kldkgloks
Tycker det mesta som sägs om Chrippa finns det bevis för.

Om du menar det som random youtubers "redovisat" så ger jag inget för det. Det bästa man kan göra för alla parter är att avvakta till förundersökningen kommer och rätten tar sitt beslut
Citera
2024-01-13, 11:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vichy6
Glitter?

Missat?

Jonna hatar också

Du pratar om något som hände för flera år sedan, och under en konflikt. Känns som att det behövs en bredare bild än de dygnet för att uttala sig om deras känslor om varandra.
Citera
2024-01-13, 11:10
Medlem
Glitterfians avatar
Citat:
Glitter?

Missat?

Jonna hatar också

Jocke älskar sin lillebror.
Snälla sluta håll på du är bara konstig.
Citera
2024-01-13, 11:11
Medlem
vichy6s avatar
Citat:
Du pratar om något som hände för flera år sedan, och under en konflikt. Känns som att det behövs en bredare bild än de dygnet för att uttala sig om deras känslor om varandra.

Ok. Jag pratar om en konflikt som Jocke har hävdat är 28 år och fortgående

Men visst, nåt kan ju ha ändrats IOM NU

Tror du ärligt att den syskonrelationen kan fixas?
Citera
2024-01-13, 11:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KungPungPat
Youtube återställer kanaler snabbt , förutom om dom själva bannar en kreatör , då kan det hända att dom inte ens svarar på frågor. Igår skulle Chrille ha återställt kanalen men han fick inge svar.

Att Jockiboi hävdar att han hade kontakt och fick fullmakt av nån som satt häktad, är inte en riktig fullmakt, det är ett makt skådespel där Jockiboi är en så viktig person att restriktioner betyder ingenting eftersom Jockiboi får fullmakt av vem som helst som vanligt folk inte kan kontakta i häktet, medans Jockiboi vinkas förbi av poliser som idoliserar Jockiboi.

Fast nu hade vi väl ändå insett att det fanns ytterst lite, än så länge som stödjer teorin att kanalen hade blivit bannad. Vad jag kan förstå, så finns det absolut inget som stödjer det.

Jocke har inte heller hävdat att han fått fullmakt av en häktad, utan att han fått fullmakt efter att personen släppts. Det var ju just det jag sa i mitt tidigare inlägg. Att rätt personer inte ens hunnit läsa mailen ännu.
Citera
2024-01-13, 11:17
Medlem
Citat:
Ok. Jag pratar om en konflikt som Jocke har hävdat är 28 år och fortgående

Men visst, nåt kan ju ha ändrats IOM NU

Tror du ärligt att den syskonrelationen kan fixas?

Den verkar helt klart vara fungerande nu, det tycker jag, ja.
Citera
2024-01-13, 11:23
Avslutad
Citat:
Jockiboi kramar sina socpapper i Biancas show (obegripligt att hon har det)...gnäller och mår så dåligt över sin barndom och äktar vidare om sin hatade styvfarsa och mamma, eh...Chrippas mamma och pappa, som verkar ha en fin kontakt med Sina tre barn, eftersom Jocke inte vill

Nutid
https://youtu.be/CodZ1TV-PAY?si=lwocB-YebNpTiT7l

"Dåtid"
https://youtu.be/iFceUum9Qeo?si=d-zxmTp709RsHNJZ
Senast redigerad av Mumsbulle 2024-01-13 kl. 11:30.
Citera
2024-01-13, 11:26
Avslutad
Citat:
Fast nu hade vi väl ändå insett att det fanns ytterst lite, än så länge som stödjer teorin att kanalen hade blivit bannad. Vad jag kan förstå, så finns det absolut inget som stödjer det.

Jocke har inte heller hävdat att han fått fullmakt av en häktad, utan att han fått fullmakt efter att personen släppts. Det var ju just det jag sa i mitt tidigare inlägg. Att rätt personer inte ens hunnit läsa mailen ännu.
Då missade du Jockes instastory, kolla bakåt i tråden så hittar du det nog
Citera
2024-01-13, 11:26
Medlem
wicks avatar
Fan sjukt se folk lägger upp massa hjärtan osv som om han hade varit borta i fan 1 år. Han ska alltså redan göra en video igen? Istället för att börja ta sig i kragen skaffa ett vanligt jobb och börja ta ansvar för att betala exempelvis alla skulder osv.
Sjukt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in