2024-01-12, 13:59
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anktalare
Gör Jocke gripet själv, eller lämnar han över polisarbetet till polisen?

Ja är väl det vi betalar polisen miljarder om året för.

Citat:
Ursprungligen postat av CCkane
Hon är kvinna, hon sitter säkert!

Ja tyvärr har du väl rätt.
Citera
2024-01-12, 14:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wick
Jag var en av de få ska jag erkänna som tyckte att Jocke hade skärpt till sig och vuxit upp och tagit avstånd från drama. Att han istället fokusera på filmproduktion osv. Men sen när han jagar flashbackare och målar upp extrema scenarier av L och att han dessutom verkligen hänger ut henne så extremt. Nej Fyfan vad han har motbevisat sig själv. Han är samma snubbe som för flera år sedan. Han som skulle läsa juridik osv borde ha fan mer vett innanför pannbenet. Tragiskt.

Hade heller aldrig backat en bror med chrippas beteende som gapar om andra och har skulder som han bara skiter i och lever livet och reser.

Det är bra att det finns såpass många som ser igenom det han håller på med.

Men tyvärr så följer barn och ungdomar honom.
Citera
2024-01-12, 14:11
Medlem
Glitterfians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GregerAfGyllenstie
HAHAHA! Chrippa la ut på snapchat att han ska skriva en biografi på hans senaste Halvår....

Vad är detta för jävla Whitethrash cirkus?

Vad ska han skriva?

"Öhhhhh, jag är 34 år gammal och gör precis vad jag villl, öööhhhhhhh kolla en svartskalle, öhhhhhhh jag går runt mest hela dagarna och skriker och min brud är psyko"

Vad heter han på snapchat?
Citera
2024-01-12, 14:17
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Glitterfian

hans användarnamn är cp men heter: mettnett
Citera
2024-01-12, 14:17
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Glitterfian

Dedikerad till dottern?
Citera
2024-01-12, 14:18
Medlem
Citat:
HAHAHA! Chrippa la ut på snapchat att han ska skriva en biografi på hans senaste Halvår....

Vad ska han skriva?

"Öhhhhh, jag är 34 år gammal och gör precis vad jag villl, öööhhhhhhh kolla en svartskalle, öhhhhhhh jag går runt mest hela dagarna och skriker och min brud är psyko"

Såklart han ska, det ska mjölkas nu.
Citera
2024-01-12, 14:20
Avslutad
Citat:

Vad ska han skriva?

En massa a4-ark.. som kommer få folk att gråta

Varför detta med att gråta, det blir jättekonstigt att själv säga att någon ska få läsa om mig och du kommer gråta. Mer legit om det gråts?

Varför luktar det Jocke om detta?

Vart är Chrippa? Någon som sett honom? Jag hörde hans röst ur bild, men Julia ser inte glad ut och Chloe ser tom ut.
Vad fan håller dom på med!?
Citera
2024-01-12, 14:23
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle

Varför detta med att gråta, det blir jättekonstigt att själv säga att någon ska få läsa om mig och du kommer gråta. Mer legit om det gråts?

Vart är Chrippa? Någon som sett honom? Jag hörde hans röst ur bild, men Julia ser inte glad ut och Chloe ser tom ut.

Jocke vill ha igång Chrippa så han inte hänger honom i röven som han gjorde förra gången. Han får väl starta en ny kanal och namnge den Chrippa, Jocke Lundells bror
Varför har han inte startat upp en ny kanal än, vad händer?
Citera
2024-01-12, 14:26
Avstängd
KungPungPats avatar
Chrille pratar om Rask, svenska folket och Flashback som är losers till skillnad mot vad han själv är: https://youtu.be/NMi0QT58DH8?feature=shared

Sjukt hur mycket Chrille tog åt sig av Flashbacks losers lol

Han drömmer mardrömmar om flashback varje natt.
Citera
2024-01-12, 14:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle

Ju mer det gråts, desto mer få de bekräftat hur sorgligt allt runt dem är och den som gråter högst mår mest dåligt och sörjer mest.

Det är ett evigt ältande, tårar och dramatik.

De ska vara vuxna karlar (enligt ålder), men beter sig som småflickor.

Jag hade aldrig orkat med en sådan man.

Någon skrev (eller det skrivs ju rätt ofta) att man är avundsjuk och jada-jada.

Men på vad?
Citera
2024-01-12, 14:39
Avslutad
Yt back in the days. Familjen betyder allt?
https://www.youtube.com/watch?v=w3zpAncgTa0&list=WL&index=9&t=332s
Citera
2024-01-12, 15:02
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Colorgreenandpink
Ju mer det gråts, desto mer få de bekräftat hur sorgligt allt runt dem är och den som gråter högst mår mest dåligt och sörjer mest.

Det är ett evigt ältande, tårar och dramatik.

De ska vara vuxna karlar (enligt ålder), men beter sig som småflickor.

Jag hade aldrig orkat med en sådan man.

Någon skrev (eller det skrivs ju rätt ofta) att man är avundsjuk och jada-jada.

Men på vad?
Hahaha, jag vet inte, har lämnat skolgården bakom mig.

Lokal har bett om att inte bli indragen i detta, han har lagt av med drama och känns äkta. Fast vad vet man egentligen?
När det skrivs sms så kan det skrivna ordet misstolkas beroende i vilken sinnesstämning mottagaren är.
Även avsaknad av emojies, för kort eller för långt svarsmeddelande kan spela roll beroende på vad som hänt i närtid eller what ever. Det är därför det är viktigt att träffa vänner, inte bara skicka snaps och prints som "bevis".
Med tanke på Anjos tillvägagångssätt, där han styr och härskar, är alltid beredd att spela in oavsett, så att han har nått att hämnas på människor.

https://youtu.be/d9CMjpJZwSE?si=gWXIW426vzYLs2Av

Anjos kärleksförklaring är ...pinsam
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in