2024-01-11, 11:49
Medlem
Ni som anmäler till soc. Vad vill ni ska hända, att chloe ska slitas bort från sin trygghet? Som är hennes föräldrar? Att hon ska hamna i ett fosterhem hos okända människor som kan vara precis hur som helst? Att hon ska flytta från hem till hem för att soc inte ha tillräckligt med fosterhem? Att hon ska bli kriminella och må dåligt över den traumatiska upplevelsen att slitas ifrån de bästa hon vet, sina föräldrar? Vad exakt är det ni är ute efter? För hennes bästa? Undrar jag?
Citera
2024-01-11, 11:50
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knarkblomman
Varför man redigerar en video på youtube? Rätt vanligt att man gör det. Orka glo på en video som är hur lång som helst.

Men menar du prints på sån Chrippa och linnea har skrivit till varandra så har sidan som verkar stå bakom Chrippa visat bra mycket mer än vad linnea har gjort, så folk uppfattar dom som mer transparenta. Hon presenterade en print som var väldigt klippt och förkortad till Cluee innan någon av de andra börja.

Så vem kastade första tärningen egentligen?

Personligen så undrar jag mest vad det ska bli av den här soppan och jag önskar att alla bara kunde gå vidare i sina liv och göra det bästa av dom.

Men det tåget verkar ha gått sen länge sen nu!

EDIT: Men det bästa kanske vore en förtalsanmälan så allt kommer upp till ytan?
Detta kunde pågått lungt och tyst, alla kunde hållit käften och låta polisen utreda detta i lugn och ro.
Men förtala gänget måste ju utnyttja varje chans dem har att tjäna pengar, även om dem skadar Chrippa på vägen.
Citera
2024-01-11, 11:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knarkblomman
Spännande, vet vi vilken kreaktör som kommer göra denna video?

Framgick inte
Citera
2024-01-11, 11:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hello87
Ja och ändå anser inte folk han gått bakom ryggen på Linnea

Det är klart han har, det är ett stort svek. Kanske därav denna vrede.
Oavsett om han varit otrogen då eller inte så rättfärdigar det inte att man stänger ner någons sociala medier, ninjasparkar en eller vad nu det är som försiggått.
Tror båda har behandlat varandra som skit och de kanske inte skulle blivit tillsammans överhuvudtaget.

Det ska bli intressant att läsa sen vad som hänt, men den här pajkastningen och drevet är sjuk. Oavsett vem det riktar sig mot så är det obegripligt hur vuxna människor kan hålla på sådär och hänga ut folk och barn på sociala medier.
Tycker helt ärligt att ingen av parterna har hanterat det här på något vuxet och bra sätt.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Colorgreenandpink
Jag tror inte heller att det blir så långvarigt.

Det är väl den gamla tryggheten han har fallit tillbaka till nu, och bostadsproblemet slipper han ju också.

Men när när allt har lagt sig och vardagen tar ut sin rätt kommer han att bli uttråkad igen och söka sig till nya marker.

Det är inte helt omöjligt.

Men lgh han hade med Linnea är Pontus lgh så den får han nog om han vill…
Tror nog Jocke hade kunnat hjälpa honom med lgh visserligen.
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Och jag har varit en av dem som är emot falska soc anmälningar eftersom det gör att barn som far illa på riktigt inte få hjälp i tid.

Men nu när det kommit fram att Chrippa lämnat sin dotter ensam med en kvinna han anser är galen, bipolär, våldsam och aggressiv, med en historia att misshandla, då måste ju t.o.m du inse problemet?
Chloe for illa i Örebro också, lämnades med kvinnoboxaren psykmorsa.
Fan vet hur mycket hon bevittnat egentligen.
Lilla gumman, det är pga Chrippas livsval som Chloe utsatts för faror.
Orkar inte lista alla fel, det är "raderat" och skulle väl gapats inför socialtjänsten med prints och noga utvalda yt-klipp. SÅ ÄRE!
Citera
2024-01-11, 11:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Vad vet han om det? Han har säkert massor av prints dm och bevis, som vanligt, men kan inte visa

De är ngn som skrivit qtt Linnea ska berätta allt om crippe i en video. Och Pontus delade händelsen
Citera
2024-01-11, 11:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Beliverinlife
Ni som anmäler till soc. Vad vill ni ska hända, att chloe ska slitas bort från sin trygghet? Som är hennes föräldrar? Att hon ska hamna i ett fosterhem hos okända människor som kan vara precis hur som helst? Att hon ska flytta från hem till hem för att soc inte ha tillräckligt med fosterhem? Att hon ska bli kriminella och må dåligt över den traumatiska upplevelsen att slitas ifrån de bästa hon vet, sina föräldrar? Vad exakt är det ni är ute efter? För hennes bästa? Undrar jag?

Jag har inte med någon anmälan att göra men jag undrar lite över din frågeställning.
Så du menar att hon varit i trygga händer här under hela tiden? Att hennes behov har kommit i första hand?
Citera
2024-01-11, 11:57
Medlem
Min gissning är att det är Lokal som kommer göra intervjun.

Det som dock talar emot är väl att det inte tillåts enligt koranen. Det var ju därför han skulle sluta med ”drama”. Tror fortfarande det är han dock.
Citera
2024-01-11, 11:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Jag har inte med någon anmälan att göra men jag undrar lite över din frågeställning.
Så du menar att hon varit i trygga händer här under hela tiden? Att hennes behov har kommit i första hand?

Jag kan väll tycka utifrån de jag sett att hon inte har prioriterats helt. Han träffade Linnea fort och verkade dansa efter hennes pipa medan Julia träffade någon kriminell så hon kom nog inte i första hand men jag hoppas hon gör det nu!
Citera
2024-01-11, 11:59
Medlem
De låter som att de va Joakim son fick ut honom tidigare??? Men de va väll för hade all bevis de behövde så de släppte honom innan?
Citera
2024-01-11, 11:59
Avslutad
Hela denna cirkus borde förbjudas.
Det är inte underhållning att bjuda in till offentlig avrättning på sociala medier.
Alla "vänner" som får nya tittare och växer på coola listor, allt för pengar.
Appropå pengar så promotar Danjal för att slippa skatt, säkra pengar och hur man får dom att växa...🙄
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in