2024-01-11, 08:17
Avslutad
Tror alla att han är friad bara för han är släppt från häktet? Vet inga hur detta fungerar? Åtalet är ju inte nedlagt men att han släpps ur häktet kan bero på att dom har alla bevis som behövs.
Citera
2024-01-11, 08:22
Medlem
KentWasHeres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GregerAfGyllenstie
Tror alla att han är friad bara för han är släppt från häktet? Vet inga hur detta fungerar? Åtalet är ju inte nedlagt men att han släpps ur häktet kan bero på att dom har alla bevis som behövs.
Nej folk fattar inte det. Samma med Cluee, han skriver att Chrippert är FRISLÄPPT vilket han inte är, dock blev han släppt i väntan på rättegång.
Citera
2024-01-11, 08:25
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av KentWasHere
Nej folk fattar inte det. Samma med Cluee, han skriver att Chrippert är FRISLÄPPT vilket han inte är, dock blev han släppt i väntan på rättegång.

haha jag vet! Folk ba: Visste han var oskyldig bla bla bla.

Lär man sig inte i skolan nu förtiden hur vårat rättssytem är uppbyggt?
Citera
2024-01-11, 08:36
Medlem
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GregerAfGyllenstie
haha jag vet! Folk ba: Visste han var oskyldig bla bla bla.

Lär man sig inte i skolan nu förtiden hur vårat rättssytem är uppbyggt?

Förtalsligan hävdar ju allihopa att dom "tror" att Chrille är heeeelt oskyldig.. för Chrille har ju inte ens berättat för sin familj vad som hände, så dom fortsätter tro istället.. att Linnea är den klandervärda som hittade på allt om offret Chrille.

Känns ganska orimligt att Chrille inte skulle berätta vad som hänt för sina närmaste lol men tydligen är det så i familjen Berg att man ljuger för sina närmaste som får tro positiva saker istället för att veta sanningen.
Citera
2024-01-11, 08:40
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av KungPungPat
Förtalsligan hävdar ju allihopa att dom "tror" att Chrille är heeeelt oskyldig.. för Chrille har ju inte ens berättat för sin familj vad som hände, så dom fortsätter tro istället.. att Linnea är den klandervärda som hittade på allt om offret Chrille.

Känns ganska orimligt att Chrille inte skulle berätta vad som hänt för sina närmaste lol men tydligen är det så i familjen Berg att man ljuger för sina närmaste som får tro positiva saker istället för att veta sanningen.

Vi får se. Det är ju ett "pågående ärende" så det är inte nedlagt i alla fall
Citera
2024-01-11, 08:41
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Knarkblomman
Personligen så tror jag han skulle växa rätt fort om han bara startade en ny kanal.

Intresset har nog aldrig varit större.
Det var väl hela ideen med denna märkliga story.
Chrippas "hackade" kanal uppvisade för mycket opassande content.
Nu ska väl han och Jullan starta en familjemyskanal.

Om allt detta inte är en setup, borde samtliga "youtubers" som spridit denna grova förtalskampanj mot "Linnea" plockas in pga samhällsfara.

Jocke, Anjo, Rask, Cluee

Det blir väl den nya succen, filmen och dokumentärseien i 59 delar om trollen på flashback och falsk ryktesspridning, Stalkern osv.

Hatarna på flashback, vem är det som hatar och tar lagen i egna händer?

Youtubers som lever i sitt lilla universum där ingen får säga någonting om den store ledareb.
Hela detta drev, med förberedda intervjuer, #freechrippa
osv

Det räcker nu

Det finns en verklighet, barn och unga växer upp och tror det är såhär det fungerar i den riktiga världen.
Citera
2024-01-11, 08:48
Medlem
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Vi får se. Det är ju ett "pågående ärende" så det är inte nedlagt i alla fall

Chrille vill att förtalet fortsätter mot offret därför nekar han allt tills bevisen visas upp i domstol.

Annars hade han berättat för Jockiboi att det råkade hända en misshandel, så snälla förtala inte brottsoffret genom att tro att jag är oskyldig. Så hade en äkta snubbe sagt , men inte Chrille som hatar Linnea och fortfarande vill att folk tror att hon är skurken, tills bevisen berättar sanningen om vilken omanlig och falsk kvinnohatare har är.
Citera
2024-01-11, 08:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Det var väl hela ideen med denna märkliga story.
Chrippas "hackade" kanal uppvisade för mycket opassande content.
Nu ska väl han och Jullan starta en familjemyskanal.

Om allt detta inte är en setup, borde samtliga "youtubers" som spridit denna grova förtalskampanj mot "Linnea" plockas in pga samhällsfara.

Jocke, Anjo, Rask, Cluee

Det blir väl den nya succen, filmen och dokumentärseien i 59 delar om trollen på flashback och falsk ryktesspridning, Stalkern osv.

Hatarna på flashback, vem är det som hatar och tar lagen i egna händer?

Youtubers som lever i sitt lilla universum där ingen får säga någonting om den store ledareb.
Hela detta drev, med förberedda intervjuer, #freechrippa
osv

Det räcker nu

Det finns en verklighet, barn och unga växer upp och tror det är såhär det fungerar i den riktiga världen.

Mm, det låter troligt att Chrippa gjorde slut med Julia för att sedan bli ihop med Linnea så han kunde bli gaslightad och psykiskt misshandlad i ett halvår för att sedan radera kanalen och se till att bli häktad för att starta en familjekanal.

Dom har sedan rektryterat inte bara massa youtubers utan även lyckats infiltrerat denna flashbacktråd.

Allt för att Chrippa ska kunna bli kung över svensk youtube och den nya Wahlgrens familjen!

Snart så kommer vi få se tv-program som Bergs värld, baka med Chrippa, Chrippa reseprogram osv.

Vi kommer också få se olika produkter såsom träningsredskap, klädkollektion och parfymer!

Detta låter väldigt troligt och realistiskt!

Om du inte kan utläsa det redan så bör du ta hela texten ovan som grovt sarkastisk!
Citera
2024-01-11, 08:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Jag tror inte Chrippa kommer bli särskilt glad och tacksam, särskilt inte när dessa kreatörer, sk vänner och bror som påstår sig ha sett vad som pågått, men inte brytt sig.
Hyenorna har utnyttjat hans namn och hans älskade dotter och hennes mamma, för egen vinning, pengar och tittarsiffror rullar in.

Hur fan kan man göra såhär mot sin egen bror?
Hade Jocke sagt ifrån till Anjo, hade det varit locket på.

Detta åldrades inte väl! Chrippa verkar väldigt tacksam till sin bror och sina vänner.
Citera
2024-01-11, 08:59
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Knarkblomman
Mm, det låter troligt att Chrippa gjorde slut med Julia för att sedan bli ihop med Linnea så han kunde bli gaslightad och psykiskt misshandlad i ett halvår för att sedan radera kanalen och se till att bli häktad för att starta en familjekanal.

Dom har sedan rektryterat inte bara massa youtubers utan även lyckats även infiltrerat denna flashbacktråd.

Allt för att Chrippa ska kunna bli kung över svensk youtube och den nya Wahlgrens familjen!

Snart så kommer vi få se tv-program som Bergs värld, baka med Chrippa, Chrippa reseprogram osv.

Vi kommer också få se olika produkter såsom träningsredskap, klädkollektion och parfymer!

Detta låter väldigt troligt och realistiskt!

Om du inte kan utläsa det redan så bör du ta hela texten ovan som grovt sarkastisk!
Det skulle inte förvåna mig faktiskt.
Det återstår att se.

Hur som helst så är Chloe ett barn som ska hållas utanför sånt här trams.

Skvallerprinsessorna kanske borde tänka lite längre, när dom vill influera undomar och människor.

Anjo la precis upp ett hot mot Linnea med en bild, lite AI redigerad, men alla fattar.

Barn och unga är livrädda och bris, mind osv är organisationer som jobbar för barn och unga. Den rädsla som sprizs om krig i världen och förväntas komma till Sveriga, gör att barn och unga drabbas av psykisk ohälsa, flyr verkligheten, vill få ett så lyxigt liv som stackars bröderna Berg som lyckats...

Psykisk ohälsa, mobbning, förtal

Anjos domstol, nu börjar det riktiga kriget i Sveriga

#det är snake season

🙊🙉🙈🤡
Citera
2024-01-11, 09:17
Medlem
Vem är bruden anjo lagt upp på sin IG story med texten ”TESTA MIG INTE”. Rätt lik L fast ändå inte
Citera
2024-01-11, 09:18
Medlem
Chrippa på Facebook:

Hej alla, först vill jag bara säga, Tack för allt stöd ni visat för mig och min familj, Tack till min älskade bror, Joakim Lundell som kämpat dag och natt, för att jag ska komma ut! Jag har förlorat åtkomst till alla mina sociala medier, men hoppas att lösa allt under dagen, så ska ni få veta mera om vad som hänt. Är så överväldigad så inte sovit något inatt, Men det minsta jag kan säga är, Jag älskar er! /Chrippa <3
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in