2024-01-10, 23:56
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lassemannen33
Nu är det bara invänta chrippas video när han spottar och försöker låte som att han i te slagit en tjej😅😅😅
Är det lagligt för honom att ljuga om situationen innan rättegången varit?
Citera
2024-01-10, 23:58
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Att misstankarna försvagas betyder inte att utredningen läggs ned direkt. Däremot tror jag du har helt rätt i att det hade framgått om han är släppt eftersom det gått till såsom Anjo och Den illaluktande högen med bajs gått till, dvs att Linnea bara har hittat på.

Är det ens säkert att det är Linnea som angett Chrille? Brottet ska ha skett i deras gemensamma bostad. Potentiellt kan ju grannarna ha ringt dit polisen. Det behöver inte alls vara Linneas önskan att sätta Chrille i skiten. Hon har ju kvar alla bilder på dem på Instagram. Misshandel går under allmänt åtal, så finns det tillräckligt kan åklagaren driva det utan att målsäganden medverkar, även om det torde vara ganska så ovanligt.
Enligt rykten blev polisen dit ringd av någon annan, hittade Linnea och chrippa i lägenheten och beslutade sig att gripa honom för grov misshandel. Så enligt rykten är det inte Linnea som anmält
Citera
2024-01-10, 23:59
Medlem
KungPungPats avatar
Om rättsväsendet inte har lärt sig från Joz rättegången att Jockibois drev leder till mordförsök.. och släpper Chrille mitt under ett drev riktat mot hans brottsoffer.. så är det oansvarigt enligt min åsikt.
Dom vet nog att Linnea är jagad nu.. och att frisläppande hade inneburit att folk tror på förtalet, om att hon hittade på allt.
Citera
2024-01-11, 00:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anwe8
Deniz Rage är ute och letar efter Chrippa hehe

https://www.youtube.com/watch?v=2xLMFvCZUBk
Ingen bryr sig.
Citera
2024-01-11, 00:06
Medlem
geek12s avatar
Ryktas om att Linnea dragit till Dubai iallafall
Citera
2024-01-11, 00:06
Medlem
Jockes senaste insta story
https://i.ibb.co/hBhCHsB/Joakim-Lundell-instagram.png

Anjos
https://i.ibb.co/QKQ58gX/Screenshot-20240111-000206-Instagram.png
Citera
2024-01-11, 00:08
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av geek12
Ryktas om att Linnea dragit till Dubai iallafall

Var kommer de ryktena ifrån?
Citera
2024-01-11, 00:13
Medlem
Här finns de senaste från Jocke / anjos instagram https://imgur.com/a/hTjhGT8
Citera
2024-01-11, 00:15
Medlem
KungPungPats avatar
dom har bara 4 dagar på sig att tysta kärringen genom förtal i sociala medier.

Nu gick dom verkligen allin med förtalet genom att hävda att Chrille är frisläppt, i ett sista försök att väcka hat så att nån tystar kärringen innan det är för sent.

Personligen synar jag bluffen.
Citera
2024-01-11, 00:21
Medlem
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RonkochKnoll
Du beter dig exakt likadant som de du hatar, enda skillnaden är att ni är på olika sidor. Frågor på det?

Lol att hata är inte min grej. Jag förlåter alla annars blir jag själv aldrig förlåten.
Samhällsnytta är det väl att ha en rättvis åsikt om att Chrille och förtalsligan inte ska doxa eller förtala innan dom har kontrakt som ger dom tillåtelse att tex dela privata sms för att förtala nån klandervärd som såklart måste samtycka innan.
Dom går på svaga och använder barn.. på fler än ett sätt.
Citera
2024-01-11, 00:21
Medlem
Vem har häktesförhandlingarna, vart satt han häktad?
Citera
2024-01-11, 00:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KungPungPat
Lol att hata är inte min grej. Jag förlåter alla annars blir jag själv aldrig förlåten.
Samhällsnytta är det väl att ha en rättvis åsikt om att Chrille och förtalsligan inte ska doxa eller förtala innan dom har kontrakt som ger dom tillåtelse att tex dela privata sms för att förtala nån klandervärd som såklart måste samtycka innan.
Dom går på svaga och använder barn.. på fler än ett sätt.

Skriver du samtidigt som du förtalar jocke genom att påstå att han är nazi herregud, både Linneas och chrippas ryggdunkare är EXAKT samma skrot och korn.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in