2024-01-10, 15:00
Medlem
kungpungstadens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kldkgloks
Och du tror att Chrippa varit som ett lamm hela förhållandet?

Trots man har kunnat se vilket svin han har varit mot J. Vilket hon även har sagt att han "psykisk misshandla" henne

Fast de har ju absolut ingen betydelse just nu utan de som gäller är
ju om han är skyldig nu eller inte
vad som har hänt innan med en annan partner spelar föga roll
utan nu gäller de ju den ev misshandeln emot L
Citera
2024-01-10, 15:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CCkane
Hon är 23 år och därmed vuxen och kan och borde stå för sina handlingar. Nej hon beter sig inte heller som vilken 23 årig tjej som helst.

Hade en kille gjort livet till ett helvete mot sin partner så hade tongångarna definitivt låtit annorlunda. Men som vanligt kommer den naiva svenska mannen och låter som de alltid gör. Kvinnan alltid offer, allt är mannens fel. Det speglar vårat samhälle, därför sitter Chrippa.
Hon har gjort fel men att hoppa på henne på detta sätt är inte rätt mot någon. Vänta tills man får klarhet i vad som hänt och hört båda versioner. Den enda som verkar vara ett offer här är barnet... vilken sorg att förlora sin pappa på det här viset.
Citera
2024-01-10, 15:01
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av kungpungstaden
En dakning görs när person misstänkts för ett brott som kan ge fängelse
idag har även Krim tillgång till hemlig avlyssning efter dom nya lagarna
Vid en dakning görs en total kolla på personens liv inklusive mobile
dvs så kallad mast tömning för i tiden.

När man då polis anmäld för ett brott som ger minst 2 år på straffskalan
så är dom tvungna att göra en så kallad Dakning

Christoffer har sannolikt också fått göra en sådan
Och nu kommer hon också att få göra en sådan,

Varför tror du Linnea skall daktas
Citera
2024-01-10, 15:03
Avslutad
Citat:
Ja mot henne så tror jag det, han var totalt nedkärad och simpade som fan. Däremot hur han var mot Julia är en annan femma.

VAKNA FÖR HELVETE
Om han betett sig djävligt mot Linnea så kanske han var värd att få mothugg. Same same typ
Citera
2024-01-10, 15:03
Avslutad
Citat:
Otroligt sympatiska och trevliga personer du nämner.
Jag var lite osäker på just Alexandra, men du bekräftar vad jag misstänkte, hon blev obekväm och fick ta en hård smäll, nu är hon borta.

Jag har funderat över varför så otroligt många har passerat hos familjen Lundell?

Chrippas polare, Gustav och Luggen har uttalat sig, däremot är han Luddz3 tyst... han var med enheldel..

Såg ett klipp med legobygge, då bla grannenalex var med, vlad också om jag inte minns fel.
Han Alex, såg inte frisk ut, i nutid fick han gästa Bajos kanal...och dom pratade om sammarbeten...

Hur kommer det sig att ingen av personerna tar avstånd från droger?
Det skojas och ryggdunkas, knapras och pudras. Alkohol flödar och livet är en fest...

Vad händer om man säger ifrån?

Jag kommer på fler namn nu, men det är mest AnjoBanjos production... vi kan ta det där
Citera
2024-01-10, 15:05
Medlem
Anktalares avatar
Citat:
Hon är 23 år och därmed vuxen och kan och borde stå för sina handlingar. Nej hon beter sig inte heller som vilken 23 årig tjej som helst.

Hade en kille gjort livet till ett helvete mot sin partner så hade tongångarna definitivt låtit annorlunda. Men som vanligt kommer den naiva svenska mannen och låter som de alltid gör. Kvinnan alltid offer, allt är mannens fel. Det speglar vårat samhälle, därför sitter Chrippa.

Skönt att du och Chrippa äntligen kunde gå samman mot denna gemensamma fiende (kvinnor).
Citera
2024-01-10, 15:06
Medlem
kungpungstadens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anktalare
Om det är Linnea som tagit bort hans youtube pga han fört över kontot till henne så har han betett sig klandervärt (antagligen) enligt juridiken.

Sen tål det att tänkas på, om Linnea ägde kanal (eftersom hon stod på den) så får hon göra vad hon vill

med den.

Absolut det får Tids stämplarna avgöra

Men skulle de visa säg så att hon har gjort det
Är hon körd så djävla körd
straffet för data intrång är på typ upp till två år
och då är man inte ens känd.
Citera
2024-01-10, 15:09
Avslutad
Citat:
En dakning görs när person misstänkts för ett brott som kan ge fängelse
idag har även Krim tillgång till hemlig avlyssning efter dom nya lagarna
Vid en dakning görs en total kolla på personens liv inklusive mobile
dvs så kallad mast tömning för i tiden.

När man då polis anmäld för ett brott som ger minst 2 år på straffskalan
så är dom tvungna att göra en så kallad Dakning

Christoffer har sannolikt också fått göra en sådan
Och nu kommer hon också att få göra en sådan,
Du menar daktning, en som Anjo råkade ut för och blev lovad rättshjälp från Jocke, gällande ev förtalsmål....
Ja, då är jag med.
Anjo var visst lite upprörd över att klä av sig och bli avfotograferad och få hamna i snutens brottsmisstankeregister...jobbigt

Varför är det så viktigt att Linnea hamnar i polisens misstankeregister?

Chrippa finns i brottsregistret redan.

Du kanske inte ska lyssna på låtsaspoliserna..
Citera
2024-01-10, 15:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Jag var lite osäker på just Alexandra, men du bekräftar vad jag misstänkte, hon blev obekväm och fick ta en hård smäll, nu är hon borta.

Jag har funderat över varför så otroligt många har passerat hos familjen Lundell?

Chrippas polare, Gustav och Luggen har uttalat sig, däremot är han Luddz3 tyst... han var med enheldel..

Såg ett klipp med legobygge, då bla grannenalex var med, vlad också om jag inte minns fel.
Han Alex, såg inte frisk ut, i nutid fick han gästa Bajos kanal...och dom pratade om sammarbeten...

Hur kommer det sig att ingen av personerna tar avstånd från droger?
Det skojas och ryggdunkas, knapras och pudras. Alkohol flödar och livet är en fest...

Vad händer om man säger ifrån?

Jag kommer på fler namn nu, men det är mest AnjoBanjos production... vi kan ta det där

Ja det är inga människor jag skulle vilja ha i min krets om man säger så. Jag är inget vidare fan av någon av de där. Jag är inte heller ett fan av borderline brudar som ska göra karriär på andra och göra livet åt ett rent helvete för personer i deras närhet. Onda människor är inget för mig, och dessa grejer hon gjort gör man inte som en bra medmänniska så enkelt är det.
Citera
2024-01-10, 15:10
Avslutad
Citat:
Absolut det får Tids stämplarna avgöra

Men skulle de visa säg så att hon har gjort det
Är hon körd så djävla körd
straffet för data intrång är på typ upp till två år
och då är man inte ens känd.
Som Julia anmäldes för...daktades hon? Nej, det lades ner
Citera
2024-01-10, 15:11
Medlem
Citat:
Att du försöker vrida på att ben ställde en motfråga får också stå för dig gubben. Ben har hela tiden sagt att det är frågan om misshandel av normalgraden. Du hittar ett axplock från när han ställer en motfråga till någon som stålsatt sig i att det är grovt, är jävligt desperat. Precis lika desperat som när man letar efter 3 år gamla klipp för att bevisa att han är en kvinnoboxare, ett klipp där han dessutom använder sig av ironi. Men det fattar väl inte du!

Skabbe hade grova våldsfantasier om att slå sönder kvinnor i flera år innan han till slut gjorde slag i saken och misshandlade sin flickvän.

Noll ironi i det ljudklippet eller misshandeln.
Citera
2024-01-10, 15:12
Avslutad
Citat:
Ja det är inga människor jag skulle vilja ha i min krets om man säger så. Jag är inget vidare fan av någon av de där. Jag är inte heller ett fan av borderline brudar som ska göra karriär på andra och göra livet åt ett rent helvete för personer i deras närhet. Onda människor är inget för mig, och dessa grejer hon gjort gör man inte som en bra medmänniska så enkelt är det.
Att sitta och i smyg spela in privata samtal, skicka ut apor för att skvallra, samla och spara på alla bilder, sms, mail, prints osv i förebyggande syfte för att kunna backstabba en vän om den har en avvikande åsikt, DET är sjukt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in