2024-01-09, 20:13
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av kldkgloks
Det tror jag verkligen den gör när den kommer.
Det återstår att se hur stort det blir, det är inte ens säkert att Christofer åtalas för "misshandel".

Den största kollusionsfaran är Pontus och Joakim.
https://youtu.be/d9CMjpJZwSE?si=waE4f3n1_sHwMTHW
Citera
2024-01-09, 20:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mrc00li0
Först måste ju förhudsundersökningen blir klar..

Jo det förstår jag med, men innan allt detta är över så tror jag vi har minst en rättegång att höra
Citera
2024-01-09, 21:06
Medlem
Anjo är så jävla patetisk! Slickar Jockibois gutt året om...fyfan vad patetiskt. Han är Jockes högra hand..dessa 2 brukade bråka o clout chazea och nu är dem bästisar. Anjo gör sig bäst i nedvärderande program som BIGGEST looser och LyxFällan. Fattar inte att fettot sover med gott samvete..lär ju behöva ett 10 pack stilnoct för o ens kunna sova.
Citera
2024-01-09, 21:31
Medlem
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ImovaneKungen
Anjo är så jävla patetisk! Slickar Jockibois gutt året om...fyfan vad patetiskt. Han är Jockes högra hand..dessa 2 brukade bråka o clout chazea och nu är dem bästisar. Anjo gör sig bäst i nedvärderande program som BIGGEST looser och LyxFällan. Fattar inte att fettot sover med gott samvete..lär ju behöva ett 10 pack stilnoct för o ens kunna sova.

Jag tror att dom alla är psykopater som inte kan känna skam, sorg, empati eller lycka..
Jockiboi är top G psykopaten som blev en idol genom att visa hur en psykopat kan få uppmärksamheten som dom alla vill ha.

Chrille hade väl inte slagit eller förtalat om han kunde känna empati eller nånting.

Anjo hade väl inte kört ett drev mot brottsoffret om han kunde känna empati.

Dom uppfyller kriterier som psykopater behöver göra för att bli klassade som psykopater.

Vi lever ju i ett samhälle som uppmuntrar psykopatiska handlingar som när dessa clowner tjänar pengar på kvinnamisshandel och att förtala offret.. medans domstolar kollar åt ett annat håll.
Citera
2024-01-09, 21:58
Medlem
Lassemannen33s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Chrippa är häktad, hans sambo är offer och youtubers med Anjo i spetsen sprider förtal. Det blir en lång story detta

Och man hoppas så jäkla mycket att anjos kanal försvinner, hade varit så kul när mr laseröga vaknar och den är raderad 😅
Citera
2024-01-09, 21:58
Avslutad
Tror inte de blir roligt för Anjo när chrippa är ute , eller har chrippa för mycket att tänka på så han kanske skiter i det, kanske därför rask och Anjo tar sin chans nu, ändå trevligt att rask inte är den där ”vad var det jag sa” typen TROTS deras ”beef”. (Chrippas & rasks 🥩 )
Citera
2024-01-09, 22:01
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Lassemannen33
Och man hoppas så jäkla mycket att anjos kanal försvinner, hade varit så kul när mr laseröga vaknar och den är raderad 😅

Det går säkert ordna
Citera
2024-01-09, 22:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cc777
Tror inte de blir roligt för Anjo när chrippa är ute , eller har chrippa för mycket att tänka på så han kanske skiter i det, kanske därför rask och Anjo tar sin chans nu, ändå trevligt att rask inte är den där ”vad var det jag sa” typen TROTS deras ”beef”.

Chrippa kommer ge han en ryggdunk och sen en post på sociala medier hur bra han är som stöttat han hela tiden.
Han kommer.gålla något tack-tal, berätta att hans barn betyder mest och att nu ska fokusera på att göra en comeback"

Typ något sånt
Citera
2024-01-09, 22:05
Medlem
Citat:
Tror inte de blir roligt för Anjo när chrippa är ute , eller har chrippa för mycket att tänka på så han kanske skiter i det, kanske därför rask och Anjo tar sin chans nu, ändå trevligt att rask inte är den där ”vad var det jag sa” typen TROTS deras ”beef”.

Skabbe förnedras så gränslös jävla grovt av sina "vänner" och Klanen - det riktigt kryper i mig av frustration trots att jag inte har ett enda positivt ord att säga om Skabbe själv.

Förhoppningsvis begriper Skabbe helt enkelt inte hur satans grova övergreppen är mot honom och dottern.
Senast redigerad av banal 2024-01-09 kl. 22:09.
Citera
2024-01-09, 22:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av banal
Ja, Skabbe förnedras så gränslös jävla grovt av sina "vänner" och Klanen - det riktigt kryper i mig av frustration trots att jag inte har ett enda positivt ord att säga om Skabbe själv.

Förhoppningsvis begriper Skabbe helt enkelt inte hur satans grova övergreppen är mot honom och dottern.

Jag tror inte att han ser något fel i vad de i hans närhet pysslar med. Alla kommer få varsin ryggdunk och tacktal sen.
Citera
2024-01-09, 22:14
Medlem
Lassemannen33s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Det går säkert ordna

Jag anmäler hans kanal varje gång det är förtal, så det har blivit en del ❤️
Citera
2024-01-09, 22:16
Medlem
Lassemannen33s avatar
Citat:
Tror inte de blir roligt för Anjo när chrippa är ute , eller har chrippa för mycket att tänka på så han kanske skiter i det, kanske därför rask och Anjo tar sin chans nu, ändå trevligt att rask inte är den där ”vad var det jag sa” typen TROTS deras ”beef”. (Chrippas & rasks 🥩 )

Man stör sig ändå mer på anjo än rask, för rask är typ 25år medans anjo hamnar på max 15år i beteende 😅
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in