2024-01-09, 08:53
Medlem
Enda anledningen att så många på Flashback är på psykopaten Linneas sida är för att ni bär på ett så stort hat mot Chrippa. Ni skiter i vad som är sant eller inte, ni vill bara att han ska åka in i fängelse så att han "får vad han förtjänar".
Citera
2024-01-09, 08:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Spelar den någon roll? Dem sprider falska rykten om Linnea och andra sprider falska rykten om Chrippa. Oavsett har Chrippa bankat på Linnea och hur dålig hon än skulle utmålas så ör det han som till slut gjort fel. Hur mycket stryk har hon inte fått som inte rapporterats? Den här gången var det grannen som ringde och han blev mer eller mindre tagen med handen i syltburken. Nästa brud han spöar upp blir Julia

Målet Anjo säger sig ha är ju att Chrippa inte ska bli dömd i folkdomstolen. Alltså spelar det ju roll om det startas falska rykten.

Det är dock extremt osäkert om L fått stryk. Inget av det som kommit fram hittills tyder på, annat än att en sedan tidigare dömd person blivit häktad efter ett polisbesök. Inget verkar heller tyda på att L fått stryk tidigare vad jag sett.

Om J får stryk "nästa gång" får man ju ta den bron när den kommer, precis som Anjo säger, är Chrippa oskyldig ska han inte dömas, är han skyldig ska han sitta.
Citera
2024-01-09, 08:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CCkane
Jag har då inga problem att vända mig om i en bil, den i baksätet kan ju även knäppa upp bältet. Tycker det är en petitess i sammanhanget.

Givetvis är det en petitess i sammanhanget, men ändå en intressant petitess. För precis som många andra är inne på, så låter det ganska otroligt, och låter något för otroligt, så är det inte sant.
Citera
2024-01-09, 09:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dunderC
Tycker det är bra och viktigt med att Anjo, Josephsaiiid mfl sprider ut om Linnea.
Skulle polis och åklagare i Sverige inte vara korrupta och fokusera på handlingarna och inte könet hos förrövarna så hade det nog inte kommit ut så mycket videos och likande.

Det är viktigt att fortsätta posta och hänga ut Linnea för att styrka myndigheternas manshat/könssympatisering att man i Sverige inte står lika inför lagen.
Har du koll på den där Josephsaiiid?

Jag gick in på hans instagramkonto för nån dag sedan och tyckte han la ut att han (eller någon) skulle intervjua 2 av linneas ex på tik tok.
Jag lyssnade/ läste inte så noga och gick inte tillbaka igen.

Men vet du vad det där handlade om?
Citera
2024-01-09, 09:08
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av EndlessLove
Haha det är så kul att alla vet så mycket mer men inte kan berätta om. Typ anjo. Lägg ner din kanal och skaffa ett riktigt jobb istället😅

Ja riktig bögröv de där..
Har så mycket info jag ej kan dela med pga rättegång blabla.

Snälla? Han har ju redan delat det han har då vrr skulle han inte kunna dela resten, jävla bög aso. Hoppas hans tjej lämnar honom jävla fettmabulle.
Citera
2024-01-09, 09:12
Avslutad
Men i ärlighetens namn, om L bara ljög om allt det här borde inte polis/åklagare ha märkt det för längesen och släppt anaboladvärgen? Någon grund måste dom väll ändå ha för att hålla honom kvar.
Citera
2024-01-09, 09:14
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av GregerAfGyllenstie
Men i ärlighetens namn, om L bara ljög om allt det här borde inte polis/åklagare ha märkt det för längesen och släppt anaboladvärgen? Någon grund måste dom väll ändå ha för att hålla honom kvar.

De fann väl droger eller sprutor hemma.

Varför gjorde anjo ens sin sista video? Han säger att han ej vill göra de för content eller tjäna pengar men vad för syfte hade sista videon? HELT KLART ATT ANJO ÄR SMUUTS - Jocke om du läser.. ta avstånd från biggest loser tjockisen o hans fru dom e sjuka och vill tjäna pengar på er fatta det
Citera
2024-01-09, 09:16
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Cachero
Han vill låta intressant såklart.

Men skärp dig fan med dina ordval. Låter så jävla fjolligt och patetiskt.

Och varför ljuger grisen för? Det blir knappast intressant när han gång på gång ljuger om att han har bevis.

Står för mina ordval, välj att ej läsa om de inte passar. Orden passar väl in på Anjo.
Citera
2024-01-09, 09:16
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Kommer-vara-anon
Målet Anjo säger sig ha är ju att Chrippa inte ska bli dömd i folkdomstolen. Alltså spelar det ju roll om det startas falska rykten.

Det är dock extremt osäkert om L fått stryk. Inget av det som kommit fram hittills tyder på, annat än att en sedan tidigare dömd person blivit häktad efter ett polisbesök. Inget verkar heller tyda på att L fått stryk tidigare vad jag sett.

Om J får stryk "nästa gång" får man ju ta den bron när den kommer, precis som Anjo säger, är Chrippa oskyldig ska han inte dömas, är han skyldig ska han sitta.

Om polisen kommer dit och Linnea säger att hon fått stryk men inte kan uppvisa några skador eller spår av våld så blir han inte anhållen eller häktad. Nu blev han gripen, anhållen och häktad med fulla restriktioner vilket tyder på att något har hänt och att åklagaren anser det så pass allvarligt att han skall häktas just med fulla restriktioner. Linnea utsätts för förtal hot och till och med mutor, men backar inte
Citera
2024-01-09, 09:18
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Har2meterkuk
Ja riktig bögröv de där..
Har så mycket info jag ej kan dela med pga rättegång blabla.

Snälla? Han har ju redan delat det han har då vrr skulle han inte kunna dela resten, jävla bög aso. Hoppas hans tjej lämnar honom jävla fettmabulle.

Det han har delat är åtalbart, när skall han vakna och inse vad han gjort. Anjo kommer att hamna på Chrippas off-lista
Citera
2024-01-09, 09:24
Medlem
KentWasHeres avatar
Spelar ingen roll vad polisen hittade vid husis om det inte framgår i stämningsansökan från åklagaren i häktningsförhandlingen.

Åklagaren försökte få chrippert häktad för grov misshandel, det blev misshandel. Att chrippert sitter kvar i häktet beror på brottet han är misstänkt för, dvs misshandel. Om drogerna, steroiderna eller något skattebrott skulle va av betydelse skulle åklagaren behövt presentera det. Det enda som kan va fallet är om det hittas bevis nu för yttligare åtalspunkter, och då kommer vi få reda på det vid nästa häktningsförhandling.

Som jag skrivit tidigare verkar L vara totalt oförmögen att kontrollera sina känslor. Hon skulle behöva en gedigen KBT behandling så hon får strategier att använda sig av när känslorna går upp i huvudet. Chrippert förtjänar att sitta där han sitter på grund av att han är jävligt oskön, samt att jag tror på bättring. Chrippert har inte alltid varit sådan här.
Citera
2024-01-09, 09:29
Medlem
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Om polisen kommer dit och Linnea säger att hon fått stryk men inte kan uppvisa några skador eller spår av våld så blir han inte anhållen eller häktad. Nu blev han gripen, anhållen och häktad med fulla restriktioner vilket tyder på att något har hänt och att åklagaren anser det så pass allvarligt att han skall häktas just med fulla restriktioner. Linnea utsätts för förtal hot och till och med mutor, men backar inte

Mutor? Hur då?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in