2024-01-08, 23:32
Medlem
KaninHitlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rumpkorven
Har sett flera som skrivit om 344s telefonsamtal. Var kan man lyssna på det? Hittar inte..
Samtalet är i form av en video där samtalet filmats på telefonen.
Det är precis under 2:a runkvideon. 4:e videon (inkl konfrontationen)
Citera
2024-01-08, 23:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rumpkorven
Har sett flera som skrivit om 344s telefonsamtal. Var kan man lyssna på det? Hittar inte..
Precis i början av chattloggen, strax under konfrontationsvideon.
Ser ut som en bild på en mobil fast med en "playknapp" i.
Citera
2024-01-08, 23:49
Medlem
#342 Hengt ut i pressen
https://insikt24.se/viktor-hockerbo-it-forensiker-pa-polisen-och-tidigare-sr-medarbetare-avslojad-av-dumpen/
Citera
2024-01-08, 23:59
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av DenFetaFlickan
drar du i den flera gånger om dagen varje dag i ett halvår så blir den sån
Men ljuden? Låter den verkligen så redan efter ett halvår?
Citera
2024-01-09, 00:15
Medlem
UpAndGo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HassanVonEssen
Hahaha! Älskar att du vet namnet på den lilla orten. Inte tomten i Jönköping utan i ÖXNEHAGA. Det har du lagt på minnet. Den lilla byn har fått sin rikskändis, äntligen. Grattis än en gång Öxnehaga! Ni blev kända för en tappad pedofil i gammal varseljacka. Agunnaryd däremot, fick IKEA.

Nej, Öxnehaga är ingen ort eller by. Öxnehaga är ett område som är en del av Huskvarna stad (och alltså ligger i denna tätort) som i sin tur växt samman med staden Jönköping och räknas därför som tillhörande Jönköpings tätort, som i sin tur hör till Jönköpings kommun och Jönköpings län och vidare landskapet Småland.
Citera
2024-01-09, 00:15
Avslutad
De har missat ta bort en bild på fiskaren i 344, inte alls sån 8-årig faceappbild denna gång, ser mer äkta ut. De kanske blivit mer slipade.
Citera
2024-01-09, 00:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inta-msinoiS
Från konfrontationsvideon: Vems snopp är det?
Pedofilen: Naee inte min!

Skurt är med igen också! Fast rösten har blivit något bättre om det nu är samma person?

Nä, mår nästan illa av det där telefonsamtalet

Vill verkligen inte lyssna på samtalet, är känslig. Kan du sammanfatta samtalet lite?
Citera
2024-01-09, 00:26
Medlem
HassanVonEssens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UpAndGo2
Nej, Öxnehaga är ingen ort eller by. Öxnehaga är ett område som är en del av Huskvarna stad (och alltså ligger i denna tätort) som i sin tur växt samman med staden Jönköping och räknas därför som tillhörande Jönköpings tätort, som i sin tur hör till Jönköpings kommun och Jönköpings län och vidare landskapet Småland.

Rätt ska vara rätt. Då har alltså stadsdelsområdet Öxnehaga äntligen fått en kändis. Eller ja, det var mer än ett år sen.
Citera
2024-01-09, 00:27
Medlem
eldrattans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DenFetaFlickan
https://dumpen.se/2024/01/08/djurvannen-fran-kisa-napp-344/

Liknar Dr Gordon Freeman

Nu när du säger det så, visst fan är det Gordon Freeman.

Skönt att äntligen få veta vad som hänt Gordon efter hans bravader i HL2
Citera
2024-01-09, 00:30
Medlem
139s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KaninHitler
Definitivt en av de mer minnesvärda fångsterna.
Har han egen hund måntro? Eller annat husdjur? Kanske bäst att inte veta...

"Hundar på adressen

Inga privatägda hundar med chipnummer kan knytas till adressen. I kommunen finns det 1139 hundar registrerade."

Detta enligt ratsit. Hoppas det stämmer, att detta retard inte har hund, eller nåt annat djur heller för den delen. Pedofili och djurplågeri ställer jag nog på samma nivå.
Citera
2024-01-09, 00:32
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av 139
"Hundar på adressen

Inga privatägda hundar med chipnummer kan knytas till adressen. I kommunen finns det 1139 hundar registrerade."

Detta enligt ratsit. Hoppas det stämmer, att detta retard inte har hund, eller nåt annat djur heller för den delen. Pedofili och djurplågeri ställer jag nog på samma nivå.

Tyvärr verkar de ha katter.
Citera
2024-01-09, 00:34
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sommargay
Jag är helt övertygad om att när #344 återvände upp till lägenheten efter konfrontationen så sa han:

- Sätt dig frugan min jag har något viktigt att berätta som kan vara lite svårt att ta in. Du behöver göra plats i vitrinskåpet för under några veckors tid har jag lagt ner stor möda på att inte bara oss göra lokalt och nationellt kända. Vi ligger även mycket bra till för storslam i HassanVonEssens mycket ärofyllda gäddgala! 🎉

Alldeles för långa meningar för det porrskadade äcklet! Fy faan vad han måste lukta as! Äckligt jävla vider! Gillar att Dumpen gör hembesök men lider med fru och nära anhöriga.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in