2024-01-08, 21:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CCkane
Men jag har ingen skyldighet att visa dig nått material, jag vet att du försöker provocera mig till att skicka den, men det kommer inte hända! Får väl se om den dyker upp vid 22 som någon skrev tidigare kommer det tydligen ut mer saker då.

Ja ok, vill inte provocera dig till någonting. Då misstänker jag att nån film från det har du inte sett men jag lämnar det där.
Citera
2024-01-08, 21:25
Medlem
Om jag inte minns fel så var det tjej som "vittnade" om att Chrippa blödde i ansiktet eller om det var rött. Var det ninjasparken?
Vart sa hon att hon hade sett blod/märke i hans ansikte?
Citera
2024-01-08, 21:37
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av BlackRockInc
Ikväll kl 23:00 rekommenderar jag alla att vara vakna och i denna tråd, ställ larm så hörs vi då.

Flera filmer och bilder kommer läckas.

Nyss va de 22:00, snälla gå och lägg dig ditt jävla troll. Kommer inte läcka nånting som nån här inte redan sett ditt inavlade svin.

Varför ska folk sitta o hitta på skit i denna tråd?
50 % säger sig sitta på häftiga videos och resterande hälft sitter bara och käftar emot att de har du inte alls.

Ignorera dessa dårar bara, hade de haft en video / bild eller vad fan som helst lägger man väl upp skiten för att få lite tro i sina inlägg, men icke. Inte en enda person här har visat upp något som de säger sig ha sett eller så..
Citera
2024-01-08, 21:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Var barnet med i bilen?
Nej det var när dom var på väg för att hämta upp henne
Citera
2024-01-08, 22:05
Medlem
Lassemannen33s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Om jag inte minns fel så var det tjej som "vittnade" om att Chrippa blödde i ansiktet eller om det var rött. Var det ninjasparken?
Vart sa hon att hon hade sett blod/märke i hans ansikte?

Varför satt hon i baksätet, Fick hon inte sitta fram?
Citera
2024-01-08, 22:07
Medlem
Sinnesförvirrads avatar
Det var i slutet på Anjos första video där han visade alla chatmeddelanden mellan C och L. Där är en video på en tjej som berättar att C hade visat filmen där han sitter och blöder i bilen efter att ha fått en spark i ansiktet. Hon hade sett filmen på Cs telefon. Sen kan den ha blivit raderad av L, det vet jag inte. Men den har ju inte kommit ut, vad jag vet. Jag pallar inte följa den här tråden slaviskt.
Citera
Medlem
Hanna.Viktorias avatar
När kommer alla smaskigheter som skulle komma kl 22?
Citera
Medlem
Sinnesförvirrads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lassemannen33
Varför satt hon i baksätet, Fick hon inte sitta fram?

Enligt Anjos video var hon sur över något och hade valt att sitta där bak.
Citera
2024-01-08, 22:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lovefree

En 16 sekunders film, dessutom väldigt dåligt filmad, som kommit fram. Ja det var riktigt bra bevis för hur ond och hemsk Linnea är. Nä, det här luktar mest bara skunk och skämt.
Citera
2024-01-08, 22:09
Medlem
Lassemannen33s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sinnesförvirrad
Enligt Anjos video var hon sur över något och hade valt att sitta där bak.

Så kul med att det pratas "enligt anjo" 😅
Citera
2024-01-08, 22:09
Medlem
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lovefree

Då kom Chrille in med blodigt ansikte för att hämta sin dotter till bilen där han blev misshandlad.

Han är nästan lite klandervärd.
Citera
2024-01-08, 22:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Roaster66
En 16 sekunders film, dessutom väldigt dåligt filmad, som kommit fram. Ja det var riktigt bra bevis för hur ond och hemsk Linnea är. Nä, det här luktar mest bara skunk och skämt.
Ord mot ord
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in