2024-01-07, 20:58
Medlem
ChiCoLas avatar
Alessia är fan sexig. Såg ut att vara bra kropp på flera av töserna
Snuten stör man sig på redan
2024-01-07, 21:01
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DyslexiKungen
Tomas Brolin blev storbonde👌
Bra ide att skydda dom andra ifrån snarkaren, och själv skydda sig från snarkaren genom sova ute på bron!

Snark verkade måttligt road över att uppfattas som en plågogris
Senast redigerad av Crapmagic 2024-01-07 kl. 21:07.
2024-01-07, 21:02
Medlem
Fredrik, Brolin kopian, påminner om Sebastian som var i förra årets säsong av farmen.
2024-01-07, 21:03
Avslutad
Verkar lovande.. Dröjer inte länge innan det exploderar.
2024-01-07, 21:05
Medlem
---Balder---s avatar
Snut-flatan Ronja ser ut som alv. Hon vill åka tillbaka till 1800-talet och påminna alla att man ska vara jämlik, det räcker inte med att vara jobbig i sin egen tid, men måste ändra det förflutna också. https://imgur.com/a/qwZrG34
Jag tror hon kommer visa att tjejer är bäst och satsa på att vinna. Vi får se om det räcker hela vägen, men eftersom att hon har fattat att fitta smakar bättre än kuk så kommer hon vara bäst av tjejerna iallafall..

Vad tror ni grabbar, tror ni allt skulle lösa sig om hon fick lite kuk? Är det den bästa medicinen? Eller mycket kuk kanske?
2024-01-07, 21:07
Medlem
ladrimas avatar
Shit kände inte igen Dessie först. Hennes blogg följde man ju slaviskt som 14-åring! Hon och Paow's vänskap/flights var höjdpunkten på den tiden. 😂 Fattar dock inte varför de ska ha massa influencers å skit i farmen.
2024-01-07, 21:11
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av ladrima
Shit kände inte igen Dessie först. Hennes blogg följde man ju slaviskt som 14-åring! Hon och Paow's vänskap/flights var höjdpunkten på den tiden. 😂 Fattar dock inte varför de ska ha massa influencers å skit i farmen.

Dessie har varit mäklare i många år..
2024-01-07, 21:14
Medlem
kukflashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Fet-Brolin blir årets mastermind
Tänkte detsamma, han har lika stirrig blick som Mastermind-Tobbe: https://i.gyazo.com/831be84164e22b40fa23636b61be3a62.png
Förövrigt så verkar Fredrik vara en riktig karaktär, tror han kan vara en bra farmare som skapar lite spel.

Fanns mycket ögonsgodis också. Martina hade en riktigt härlig kropp såg det ut som!
https://images.aftonbladet-cdn.se/v2/images/e34063cd-df40-45b1-b7cb-8a50d71fa706?fit=crop&format=auto&h=1267&q=50&w=19 00&5ebd0405

Verkar även som att Cornelia Nordensson (på torpet) har förstorat pattarna, ett par rejäla mjölkdunkar i första avsnittet.
2024-01-07, 21:39
Medlem
Kellywomans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr King
Detta är tråden för Farmen 2024. Nytt för denna säsong är att man liksom för den senaste Robinsonsäsongen får skriva utan spoilertag så fort ett avsnitt har lagts upp på TV4 Play. De som följer säsongen via TV4 Play+ där alla veckans avsnitt läggs upp i början på veckan måste dock använda spoilertag tills avsnittet har lagts upp på TV4 Play.

Säsongen börjar den 7 januari. Se här för info om deltagarna https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/P4V30X/farmen-2024-har-ar-alla-deltagare

Och jag som har + undrar hur dags på natten sänder play det?
2024-01-07, 21:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kellywoman
Och jag som har + undrar hur dags på natten sänder play det?

00.00 så läggs avsnitten upp enligt min +
2024-01-07, 22:37
Medlem
Kellywomans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlwaysCrazyInCats
00.00 så läggs avsnitten upp enligt min +

Och min fråga var när de läggs upp på
Play??!???
Jag har också + och vet de läggs upp 00. Men eftersom man måste använda spoilers innan play så var min fråga till er som inte har +???
2024-01-07, 22:47
Medlem
Noxyls avatar
Trist att de så tydligt visar hur redigerat allt som händer på farmen är redan i första avsnittet. Man ser tydligt att sigillet är brutet på storbondebrevet när alla deltagare går förbi och "missar" att det ligger på förstutrappen trots att de inte kan låta bli at snegla på det. Det är tom brutet när Fredrik plockar upp det, men inte när han visar det för den samlade skaran i köket. Det är väl rätt troligt att det faktiskt var Fredrik som hittade det men att de missade att filma, att de sen låter en handfull deltagare passera som om de inte såg är ju bara helt onödigt "drama". Skit produktion!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in