2024-01-07, 14:14
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
RIKTIGA utbildade journalister och nyhetskanaler skyddas enligt grundlagen, men det innebär inte att dom kan säga eller förmedla vad som helst, det finns lagar och regler och är inget High Chaparral där Big Jocke bestämmer
Och att de har en ’ansvarig utgivare’.
Citera
2024-01-07, 14:15
Medlem
Carrocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Precis, polisen, Barnahuset sköter förhör med barn så att det går korrekt till med metoder anpassat till ålder och inga ledande frågor.

Hon trycker på rec och ställer ledande frågor, sen så? Spelades den in den 25 december och skickades i samband med anmälan till polisen? Skickade hon den sen till Anjo för publicering?
Varför i så fall? Fick hon tillåtelse då i den utredningen att hänga ut barnet på det sättet?
Eller är det ett ihopkok och en efterkonstruktion för att få mer kött på benen att svartmåla L och kunna tjäna lite pengar.

Luktar skunk det här

Oavsett om det är sant eller ej så har idioterna sumpat hela skiten. Barnvittnetsmålet kommer anses som odugligt.
Citera
2024-01-07, 14:17
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Ricin
Inte ens vid mord betalas ett sexsiffrigt skadestånd ut. För en misshandel pratar vi under 10k.

Vid misshandel, av normalgraden, varierar skadestånd mellan 5 000 kr och 30 000 kr. Vid grov misshandel varierar skadeståndet mellan 40 000 kr och 75 000 kr. Vid synnerligen grov misshandel utgår enligt schablon skadestånd om 100 000 kr.

https://ejderadvokat.se/malsagandebitrade-misshandel-skadestand/#:~:text=Vid%20misshandel%2C%20av%20normalgraden%2 C%20varierar,skadest%C3%A5nd%20om%20100%20000%20kr .
Citera
2024-01-07, 14:19
Medlem
knark-kungens avatar
Nu har tydligen Knullkungen Jockibooy kommit in med ett flertal anmälningar mot Linnea, blivit förhörd i timmar, intrigen tätnar, fortsättning följer..
Citera
2024-01-07, 14:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KungPungPat
Jag köper den om ingen annan gör det.

Vem delar den?

Är inte det där de tidigare sakerna, narkotikabrottet etc?
Citera
2024-01-07, 14:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Nu har tydligen Knullkungen Jockibooy kommit in med ett flertal anmälningar mot Linnea, blivit förhörd i timmar, intrigen tätnar, fortsättning följer..

Fattar inte varför han fortsätter informera om minsta händelse.
Han eldar ju bara på ännu mer.
Citera
2024-01-07, 14:22
Medlem
oceandrives avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JerryCotton
Intressant att dottern till en d-kändis talar ut och vill ha tillbaka gaphalsen. Detta var ju tills innan nyår en veritabel hattråd gällande gaphalsen. Nu helt plötsligt så hejar man på anaboladvärgen. Ingen vet ju vad som har hänt förutom gaphalsen och hans tjej + ev. vittnen. Alla våldsverkare är ju egentligen fina och känsliga killar...

Underskatta aldrig incels kvinnohat, då vänder dom kappan direkt.
Citera
2024-01-07, 14:22
Avstängd
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Colorgreenandpink
Chrippa kan nog knappast bli dömd för förtal, han sitter ju inspärrad.

Men jag förstår ironin i det hela.

Det blir en fråga om Chrille visste att jockiboi och Julia skulle förtala med den info som Chrille skrek till Jockiboi under häktningsförhandlingen när möjligheten uppstod att kommunicera lite snabbt trots restriktioner.

Känns ju som att Chrille är den som vill att julle och jockiboi kör ett drev på utsidan.
Annars skriker man ju inte så som Chrille tydligen gjorde.. till domaren jockiboi som är känd för att döma skurkar med förtal efter att printscreens har bevisat skurken som klandervärd.

Svårt att hävda att man inte visste att jocke är domare.
Citera
2024-01-07, 14:23
Medlem
Varför i hela friden släpper som inte fulla konversarioner? Istället för att ta urklipp på vissa delar? Är det inte bättre att lägga ut typ en dags konversationer istället för att bara printa när nån skriver något, som i sin tur kan referera till något helt annat?

Bättre att de släpper allt bara om de nu vill få folks medkänsla då det annars finns de som tvivlar.

Förövrigt stör jag mig på Anjo som hela tiden poängterar att han har sett så sjuka printa osv o finns massa värre saker men dom väljer han att hålla för sig själv. Vilken jävla tönt alltså, killen sitter inte på ett skit mer än vad han har publicerat. Han hade kunnat göra 10 videos av konversationerna och fått tittare för det så hade han fler ”bevis” hade dom redan vart uppladdade.

Synd att L verkar va en galning, hon e ju fan snygg o jag hade då inte tvekat en sekund att ligga med henne Knappast att nån fbare hade tvekat till det.

Hoppas Crippa släpps och får säga sin del av historian med massa fakta kring påståenden mm och hoppas även L går ut med sin del snart. Kul att följa med sorligt för båda parter då jag faktiskt gillar Jocke & Crippa osv..
Citera
2024-01-07, 14:25
Avstängd
KungPungPats avatar
Citat:
Är inte det där de tidigare sakerna, narkotikabrottet etc?

400ben nämndes av den som skrev. Jag visste inte att snuten vart inblandad när flashbackjakt-säsongen började med 400ben och vandaliserad bil efter Chrilles förtal mot 400ben.

Hade gärna läst isf om det gäller flashbackjakten som Chrille och Jockiboi ska göra.
Citera
2024-01-07, 14:26
Medlem
Citat:
Fattar inte varför han fortsätter informera om minsta händelse.
Han eldar ju bara på ännu mer.

All PR är bra reklam tänker de väl.

Fatta hur många nya följare de fått senaste dagarna pga detta.
Citera
2024-01-07, 14:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KungPungPat
400ben nämndes av den som skrev. Jag visste inte att snuten vart inblandad när flashbackjakt-säsongen började med 400ben och vandaliserad bil efter Chrilles förtal mot 400ben.

400ben - kodord?

Vad är Crippas förtal mot denne?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in