2024-01-07, 11:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Noclue90
Det är ju så många som helt plötsligt verkar bry sig så mycket om honom nu men var det någon av er som brydde sig då och kanske försökte kontakta honom mer personligen om att han var tillsammans med en galning??

Och nej just i det här fallet är Julias uttalande rätt värdelöst då Chrippa nu var i en helt annan fas i livet med så mycket runt honom som ändrats (och då är inte Linnea ens inräknad i detta); hans rutiner hade han kastar och satt nu hemma istället för att jobba, han blev synad här på flashback då hans skulder på närmare 2miljoner kom upp till ytan, stereoid och drogbrukandet, en samhällstjänst efter att ha blivit dömd väntade, han fick ett nytt ansvar för Chloe och fick känna på vilket jobb en föräldraroll faktiskt innebär och inte bara behöva vara en kort stund varje dag som innan (då Julia annars tagit det jobbet och Chrippa istället jobbat och gymmat och sedan bara fått ta del av de enkla bitarna) och all energi han la ner på flashback och den här tråden vilket med största sannolikhet skulle kunna driva vem som helst till vansinne..sedan var det ju ännu mer på detta men sätt det i relation till att vissa får utbrott bara av att inte fått sova bra någon dag för mycket 🙄 plus att hon ändå tidigare har sagt att Chrippa har psykiskt misshandlat henne så även där är ju hennes ord väldigt svaga.

Jag har inte kollat på och bryr mig inte ett dugg om Youtubekändisar överhuvudtaget, men den där Linnea verkar inte ha rent mjöl i påsen. Finns inte mycket som talar för Linnea utifrån alla personer som har uttalat sig av vad jag kan se.

Det går bara att kolla i ögonen på Linnea i deras bilder tillsammans och se att det är helt tomt.
Ögonen säger väldigt mycket om en person.
Senast redigerad av FilosofensMamma 2024-01-07 kl. 11:03.
Citera
2024-01-07, 11:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Negerkuck
Och du tycker Chrippa framstår som normal då eller?

Det beror på hur du definierar normal. Om du definierar normal som icke-psykopat så tycker jag att jag får mindre psykopatvibbar av honom än av henne.
Citera
2024-01-07, 11:09
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av granny-panties
Okunniga?

Nu får du skärpa dig. Han har ju öppet gått ut med detta så det ska vara allmänt känt.

Om det nu vore så att det inte vore känt så hade jag inte ens kunnat kommentera eftersom jag då inte haft kännedom.

Då hade han naturligtvis kunnat vara aktuell för att ansöka om skuldsanering.

Hoppa inte på folk//mig är du snäll när du inte har den blekaste om vad jag eller andra vet eller inte.

Översitteri är inte en särskilt smickrande egenskap.
Ni är inte skickade att avgöra vem som kan få skuldsanering och inte.
Det är stor okunskap när man tror att personen måste ha fast arbete t ex.
Dessutom kan givetvis alla ansöka - det finns inga förbud för någon att skicka in ansökan.

Ni diskuterar inte heller hans skulder- ni har gått in i en kukmätartävling om vem som vet mest. Tjatigt, trist och förstör tråden.
Citera
2024-01-07, 11:10
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av granny-panties
Nu är tom du ute och cyklar.

Det står ingenstans att det är korrigerat från grov misshandel till misshandel.

Visa vart exakt det står så.
I häktningsbeslutet från TR - det är både länkat och citerat i tråden.
Han häktas för misshandel - inte "grov misshandel" som åklagaren begärde.
Citera
2024-01-07, 11:14
Medlem
Alltså, varför ser Julia ut som Jonna? Speciellt i Anjos video 😂 Tro fan de va hon först.. Varför försöker Anjo prata nån slags dialekt så han låter som Jocke?

Vilken jävla röra av allt.

Har vart med om fall där män suttit häktade för grov misshandel och sedan har utredning lagts ner i brist på bevis.. eller åtalade har släppts fri.

Det är rätt vanligt att tjejer fejk anmäler sina män när de tex är otrogna, vill lämna en osv.

Vet även om liknande förhållande som C & L då kvinnan är galen o hotas o så om allt men mannnen är för feg för att reagera och göra nåt alternativ är för dumkär.

Jaja.. hoppas båda får nån bättre i framtisen.

Undrar fortf hur Jocke o Crippa ska kunna skilja pp Julia och Jonna då dom e så lika 😂 Blir en full 4 kant kanske
Citera
2024-01-07, 11:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CCkane
Nej jag hatade på Chrippa och det var pga han var kaxig och gjorde en personlighetsförändring när han blev tillsammans med henne. Vi var några här som såg igenom hennes agenda. Att man trodde det var såhär illa visste väl ingen då de gav sken utåt att allt var bra.

Nej jag vet att du är en av de som var i tråden och att det var emot Chrippa men det är så många andra som nu har dykt upp och helt plötsligt tydligen har sett igenom henne från början och "vetat från start" i princip att hon varit en dålig människa. Och då undrar jag bara om någon av dessa faktiskt lyft detta och varnat honom personligen(genom dm/pm/en av omtanke genuin kommentar på youtube han kunnat se eller på något sätt). Här på flashback skrevs det ju massor som var emot henne men det är ju inte rätt forum och majoriteten som skrev här var väl ändå att man tyckte han var korkad och fick skylla sig själv i princip?). Finns det någon som faktiskt har försökt att på riktigt kontakta och varna honom på ett genuint sätt, som visat den omtanken som nu och som kan stå med rak rygg nu och känna att man försökt det man kunnat??

Nej och det man "vet" nu är sånt som kommit ut genom hans närmaste som dessutom använt detta i ett content-syfte och med en agenda bakom.
Även om allt det som har kommit ut stämmer och de, trots att det är ett vidrigt sätt att pumpa ut att som de gjort, speciellt innan utredningen knappt hann dra igång och att det är kreatörer som gör "serier"(typ Anjo som med sina del1, del2, del3.....), velat få ut denna information som en rygg för Chrippa så hade de ju kunnat göra det via en kanal som inte är inkomstbringande och enbart hållt sig till just denna.
Citera
2024-01-07, 11:20
Medlem
Har Anjo tagit bort del av videon där barnet är med hittar två olika versioner ?
Citera
2024-01-07, 11:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Ja eftersom de lockades fram efter efterlysningar på Jackes och kockes kanal (rätta mig om jag har fel) så har de haft bra koll på hennes nya relation.
Dock bör de vittna om det leder till åtal eftersom de redan slängt ut sin story till allmänheten, då borde det inte vara några problem att vittna.

Åh ja blir det någon rättegång mot Linnea tar jag för givet att dessa "riddare" som nu helt plötsligt kommit fram från mörkret kommer ställa upp som vittnen. För de kan ju inte vara rädda för att begå mened eftersom de ju redan yttrat sig... eller?? 😌
Citera
2024-01-07, 11:22
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Har2meterkuk
Alltså, varför ser Julia ut som Jonna? Speciellt i Anjos video 😂 Tro fan de va hon först.. Varför försöker Anjo prata nån slags dialekt så han låter som Jocke?

Vilken jävla röra av allt.

Har vart med om fall där män suttit häktade för grov misshandel och sedan har utredning lagts ner i brist på bevis.. eller åtalade har släppts fri.

Det är rätt vanligt att tjejer fejk anmäler sina män när de tex är otrogna, vill lämna en osv.

Vet även om liknande förhållande som C & L då kvinnan är galen o hotas o så om allt men mannnen är för feg för att reagera och göra nåt alternativ är för dumkär.

Jaja.. hoppas båda får nån bättre i framtisen.

Undrar fortf hur Jocke o Crippa ska kunna skilja pp Julia och Jonna då dom e så lika 😂 Blir en full 4 kant kanske
Anjo vill vara Jocke.
Julia ser ut som vanligt, jättefint att se henne utan makeup, hon är mycket sötare än Jonna, som inte ser så najs ut utan makeup...

Intressant hur relationsexperten Anjo som talar på ett annat sätt, men har kvar sina tics i form av stön och harklingar samt stamning...
Han ska grotta i om Chrippa och Julia varit otrogna om dom varit med varandra "på det sättet"...
DET ÄR INGEN SOM BEHÖVER VETA DET öven om man är nyfiken.
Julia svarar nej.
Frågan är var gränsen för otrohet går för Anjos del?
Att skriva med och prata om att man älskar varandra och ska gå tillbaks till familjelivet, är inte det otrohet, eller är det endast penetration dom är otrohet?!
Snälla nån, Anjo måste sluta leka nu
Citera
2024-01-07, 11:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av karlskronacity
Har Anjo tagit bort del av videon där barnet är med hittar två olika versioner ?

Ja fettot har först hängt ut Cluees barn och nu Chrippas. Nu är de borta pga en kritikstorm, men det hela säger väl en del om honom. Snubben hängde ju ut Verz också när Verz anförtrodde sig åt honom angående sin psykiska ohälsa. Han gör content på andras bekostnad. Han sparar ALLT på sina " vänner" så att han ev kan vinna mot de om det skulle bli tjafs.
Citera
2024-01-07, 11:28
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
https://youtu.be/SEkc76_-nqQ?feature=shared

Haha han tappar det 3.15 😆😆😆😁😁😁
Varför ge han uppmärksamhet? Den är ju inte frisk någonstans och det bästa är att ignorera.
Citera
2024-01-07, 11:31
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av CCkane
Malmen1
Jaha? Ojdå …den är ju överallt 😳
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto