2024-01-06, 23:52
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Linnea skickar ett mess att Chrippa skall lämna lägenheten för hon har ringt polisen (på 11414, icke brådskande) Dem bor i en skitlägenhet på typ 40 kvm och smsar? Eller drog hon? I så fall borde väl någon sett henne när hon lämnade
Detta var ju dock flera månader innan misshandeln.
Citera
2024-01-06, 23:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Han sitter väl inlåst? så då kan hon ju bo i hans lägenhet
Hon bor inte i den lägenheten.
Citera
2024-01-06, 23:53
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Ricin
Nu ville L att chrippas liv skulle ”fallerar” och det var något hon själv skulle se till. Har man gett sig in i leken får man ta stormen. Kan inte sitta o kasta sten i glashus och sen gråta..ajuste, hon har nog redan hotat om självmord tusengånger idagsläget, med sin borderline.

Det var ben som sa något om falafel, men den pojken tycks ha tagit betäckning(pun intended).

Chrippa kommer sitta i häktet till minst mars.

Men han kommer ha det bra där, och jag tänkte åka till Maldiverna på tisdag, så jag ska skriva hans namn i sanden där, så kom han nästan dit.

#rolex#emirates osv🤩
Citera
2024-01-06, 23:55
Medlem
Citat:
Chrippa hotade ju att förstöra Julias liv, så vore inte orimligt om Chrippa hotade att förstöra Linneas liv också, och att Linnea bara hotade tillbaka med samma sak.

Från förhöret med Julia
"Förhörsledaren: Julia tillfrågas om det varit något bråk mellan henne och H (han som misshandlade Julia) på sistone?
Julia: Det har gällt att hennes ex har hört av sig. De har tjafsat om att exet hört av sig. Exet, Chrippa har hört av sig mycket till H.
Chrippa har tidigare, i princip, sagt att han ska göra allt han kan för att förstöra hennes liv.
Han hör bara av sig när han vill bråka.
"
Du borde väl veta nu varför hon sa så i förhör. Om inte, knip.
Citera
2024-01-06, 23:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Assault12
Det var ben som sa något om falafel, men den pojken tycks ha tagit betäckning(pun intended).

Men han kommer ha det bra där, och jag tänkte åka till Maldiverna på tisdag, så jag ska skriva hans namn i sanden där, så kom han nästan dit.

#rolex#emirates osv🤩

Tveksamt att han sitter till mars samt tveksamt att en 24/7 flashbackare som du åker till Maldiverna
Citera
2024-01-06, 23:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Beliverinlife
Inte alls. Hon ligger hemma och längtar efter Christofer. Hon hoppas fortfarande att han ska förlåta henne och ta tillbaka henne... Hon kämpade med självmordstankar när hennes tidigare partner gjorde slut. En mycket instabil person. Hon och hennes syster var stora fans av Jocke. När hon äntligen fick chansen att vara en del av den efterlängtade gruppen med Joakim Lundell, saboterade hon det genom att skämma ut sig själv inför hela Sverige och hamna i konflikt med hela Lundell/Berg-familjen. Inte riktigt som hon hade tänkt sig. Jag undrar hur försummad hon har känt sig av sin mamma, att hon blir så extremt beroende av bekräftelse att hon blir svartsjuk på ett barn.
Klockren analys. Alla borde ta och läsa detta.

Ni kan ju även fråga er varför Linnea, trots att hon är inne på instagram dagligen, inte har ändrat sin bio från "🤍 @christoferberg" eller tagit bort några bilder på Chrippa.
Citera
Medlem
oceandrives avatar
Citat:

#rolex#emirates osv🤩

Undrar om han får tårta i häktet den 13e Mars.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av toonajnwan
Man kan inte begå mened i ett förhör. Lär dig något.
Visste faktiskt inte att det var i förhör.
Så inte mened. Tycker ändå det luktar efterkonstruktion
Citera
2024-01-06, 23:59
Medlem
Citat:
Tro vad du vill😁

24/7, skulle inte tro det va🤣, har även en fru och två företag😁

Upp till bevis om du fortsätter spamma tråden efter tisdag då men om du ska dit får du ha det så trevligt!
Citera
2024-01-06, 23:59
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Har2meterkuk
Ingen aning, är inte på nåns sida.. bara tråkigt allt de här.
Nej, men du tycker att Linnea kan ta bort saker på sin instagram.
Linnea gör bästa att inte röra någonting eftersom hon helt saknar kompetens att bedöma vad som är viktigt och oviktigt för utredningen.

Jag är emot detta förtal som pågår i syfte att förstöra Linneas liv.

Men när det kommer till Chrippa och Linnea så väljer jag inte sida, utan väntar på FUPen för att se vad som faktiskt har hänt.
Citera
2024-01-07, 00:00
Medlem
Citat:
Hade anmälan gjorts 25 borde Linnea häktat den 25 eller 26, och kunde då inte blivit misshandlad den 29. Något stämmer inte i deras berättelse...

Jo men precis, så vitt jag vet så har inte L blivit häktad överhuvudtaget...
Citera
2024-01-07, 00:00
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av RonkochKnoll
Upp till bevis om du fortsätter spamma tråden efter tisdag då men om du ska dit får du ha det så trevligt!

Skulle kunna skicka bild från emirates, men om jag får feeling kanske jag postar en bild.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in