2024-01-06, 23:30
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Noclue90
Alltså det var då i en av dokumenten kring rättegången mot hennes ex. och där säger hon att hon att hon kommit ifrån ett förhållande där hon utstått psykisk misshandel (det med Chrippa) för att gå in i ett med fysisk misshandel (det med Henrik) - men nu i intervjun med Anjo tar de upp det och då säger hon att det var något Henrik hade påstått och hon bara hade bekräftat det för att hon var livrädd för honom.
Det var ju dock inte så som Julia sa, att förhörsledaren frågade "har chrippa gjort det här", och julia bara svarade "ja"

Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Här är ett stycke i förhöret där dem frågar om killen som fysiskt misshandlat henne, och Julia själv börjar prata om Chrippa

"Förhörsledaren: Hade han (killen som fysiskt misshandlade julia) någon kommentar om din sminkning då?
Julia: Nej, vad skulle han säga? Vad ska han säga om hur jag väljer att se ut? Det var som jag sa här till Tommy också. Innan. Att det är så stor skillnad på Chrippa och (killen som fysiskt misshandlade julia).
Chrippa kunde säga att jag såg ut som en man utan smink medan (killen som fysiskt misshandlade julia) säger att jag är fin med.. alltså att jag är vacker utan smink till exempel.
Han skulle aldrig trycka ner mig för mitt utseende. Medan Chrippa gjorde det. "
Citera
2024-01-06, 23:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dunderC
Ny profil på instagram med en del info -
@chrippaxlinnea just nu är den öppen.
Nejdu inte mycket å hänga i granen, den Babben vet inget om chrippa slagit elr ej
Citera
2024-01-06, 23:32
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Har2meterkuk
Men det har hon sagt varje dag enligt alla.

Jag tror alla dessa poddare snackar skit, det intressanta är fup. Hoppas crippa är oskyldig pga sin familj och att både linnea o crippa lämnar varan ifred efter detta.
Det har hon sagt enligt personer som har ett syfta att förstöra Linneas liv. Varför tar du allt folk säger som sanning?
#källkritik
Citera
2024-01-06, 23:33
Avslutad
Julia är fortfarande folkbokförd hos Henrik
Citera
2024-01-06, 23:34
Medlem
Citat:
Det var ju dock inte så som Julia sa, att förhörsledaren frågade "har chrippa gjort det här", och julia bara svarade "ja"

Det var ju hon själv som tog upp C och började prata, det var inte förhörsledaren som tog upp det så att det fanns något hon behövde "bekräfta".
Eller är jag fel ute?
Citera
2024-01-06, 23:35
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Just nu vet man inte känns det som...men även om det skulle vara delar som är sanna så är det likförbannat ärekränkning och förtal.
Och tänker man då på att hon är typ 10-15 år yngre än många plus om hon nu skulle ha en psykisk sjukdom av någon form så är det ju ännu mer osmakligt att göra såhär 😕
Förtals gänget är kända för att sparka på den som redan ligger ner, det är så dem jobbar...
Citera
2024-01-06, 23:35
Avstängd
Citat:
Det har hon sagt enligt personer som har ett syfta att förstöra Linneas liv. Varför tar du allt folk säger som sanning?
#källkritik

Men enligt bilderna hade hon syfte att förstöra crippas liv, så….
Citera
2024-01-06, 23:36
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Det kommer ju komma upp till ytan sinom tid vad som hänt.
.
Men det borde ju absolut finnas en anmälan daterad den 25 december mot L om de gjort som de ska. Annars är det väldigt väldigt illa.
Hade anmälan gjorts 25 borde Linnea häktat den 25 eller 26, och kunde då inte blivit misshandlad den 29. Något stämmer inte i deras berättelse...
Citera
2024-01-06, 23:37
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Jag vet...men mest ett önsketänkande för att jag är så trött på hur de tillåts hålla på och vore bara skönt om de fick igen. 😌
dem kanske blir tysta när dem får brev från polisen att dem är anmälda misstänkta för grovt förtal?
Citera
2024-01-06, 23:37
Avslutad
Citat:
Fast vad då, tror du på exakt allt folk säger? Bara för att någon påstår att dem är Linneas ex och hon misshandlat dem, då måste det vara sanning enligt dig?
#källkritik

Jag tror på det jag vet.
Citera
2024-01-06, 23:39
Medlem
Citat:
haha, bra idé

Jävla skämt allting ärligt talat, chrippa som varit Sveriges manligaste ”MAN” enligt sig själv nu helt plötsligt är han ett brottsoffer med tårarna i halsen misshandlad av en kvinna på 35 kg 😂😂

Är detta ett skämt undrar man? Nejdå det är enligt chrippa & co helt sant hahaha. Han som ska föreläsa om framgång & styrka hahav dör
Citera
2024-01-06, 23:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kldkgloks
Va bra att hon säger det nu efter. Alltså begick hon mened när hon sa det. Smart tjej!
Man kan inte begå mened i ett förhör. Lär dig något.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in