Citat:
Ursprungligen postat av
Har2meterkuk
Jag ser att många här hatar på Crippa.
Känner ni honom? Eller dömer ni honom utifrån jockes o crippas vlogg?
Det är uppenbart att det är en image där hans ka spela gapig och hård på youtube. Hans nära och köra beskriver ju honom som väldigt omtänksam och kärleksfull. Till skillnad från Linnea som de flesta faktiskt beskriver som en psykopat.
Jag tror innerligen han inte lagt ett finger på tjejen. Det är alldeles för mycket som pekar mot att hon är psyksjuk.
Hon ska få vård på psyket och Crippa ska lämnas ifred och släppas fri för att fortsätta ta hand om sin dotter.
Han har psykiskt misshandlat sitt ex. Han har betett sig illa emot sitt ex, skrikit åt henne, sagt åt henne att hålla käften när hon frågade vilka blöjor dem skulle köpa till deras barn (och som den psykiskt misshandlade kvinna hon är tystnar hon direkt), sagt att hon ser ut som en man utan smink och måste ha smink på sig.
Han utsätter sin dotter för risker, bl.a kört bil utan bilbälte, låter henne leka runt på gymmet medans han tränar fast det finns regler emot att ha små barn på gymmet eftersom det är farligt.
Han har tagit testo och droger, och eftersom hans barn bott med honom på heltid under den tiden han tog det så har han varit påverkad runt sitt barn.
Han går till attack på alla, skriker att han ska skjuta människor som han tycker ser fel ut (män i smink) och kallar det sen "jag skojade ju bara"
Han hängde ut en flashback användare, och hotade med att åka till den användares föräldrar och jobb.
Och nu sitter han häktad för att misshandlat sin flickvän.
Detta är inte allt, han har gjort mycket mer, men här är lite av det som gör att folk ogillar honom.
Citat:
Ursprungligen postat av
Har2meterkuk
Sjukt att många e så skadeglada öve att han sitter häktat, vad har han gjort er? Jag känner inte honom men förstår att en del stör sig då han är just gapig i videos.
Det är tydligt att hon bara vart med crippa för att komma nära Jocke. När hon ej kan bestämma över Crippa då han är en vuxen mogen man med förstånd så blir hon psyco och slår honom blodig. Att dessutom göra det framför hans dotter e sjukt. Att hon också lagt sin hand på dottern är ta mig fan över gränsen. Fan vad jag hoppas sanningen kommer fram och rättvisa skipas!!
Kärlek till Jocke o Crippa och deras familjer, fortsätt med det ni gör ni är grymma!
Jag tror INGEN på flashback ville att Chrippa skulle sitta häktad för fysisk misshandel.
Folk väntade mer på att hans fejkade fasad och luftslott skulle krascha, och att sanningen skulle komma ifatt honom.
Men nu sitter han häktad på sannolika skäl (den högsta graden av misstanke) misstänkt för att ha skadat sin tjej. Och då är det väl klart att folk reagerar?