2024-01-06, 13:08
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Lassemannen33
Men får man byta lås där någon man hyr ut till bor pga att man är arg på en som blivit misshandlad?
Det beror väl helt och hållet på under vilka omständigheter uthyrningen gått till?
Står Linnea på något giltigt kontrakt?
Kan Linnea visa att hon stått för hyrorna?
Citera
2024-01-06, 13:09
Avstängd
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av htsolna08
Ny video från hans bror jacke ute

https://www.youtube.com/watch?v=u2GiZ_9xHXQ

Nu jävlar börjar revolutionen för kvinnohatarna med en äkta häxjakt.
Hon har tagit bort en kanal som youtube vägrar att återställa bara.
Att hon inte skäms över att youtube tar bort kanaler som håller på med förtal, hot och doxing precis när Chrille skulle jaga fler flashbackanvändare än den första som han förtalade och doxade.

Youtube tog bort kanalen annars hade dom återställt den på en timme.
Punkt slut för DETTA är sanningen som deras kognitiva dissonans inte tillåter dessa äggskallar att inse.

Dom är sjuka i huvudet för att dom skyller Chrilles klantiga arsel på nån som inte kan återställa Chrilles äckliga skitkanal.

Frågor på det?
Senast redigerad av KungPungPat 2024-01-06 kl. 13:12.
Citera
2024-01-06, 13:10
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
En sak som dök upp i min hjärna, kan inte häktningen ha att göra med att man vill hålla honom i förvar så han inte försvårar utredningen medan man utreder honom för skattebrott (osäker på vad brottsrubriceringen heter).

Att inte betala skatt ses inte på med lättja i Sverige. Han har dessutom skrytit om det vilket irriterar många samtidigt som han spelar high roller.

Vilket häkte sitter han på? Vi kanske kan skicka ett brev för att muntra upp honom?
Han har fulla restriktioner, just pga utredningen.
Det brukar inte vara fulla restriktioner vid "misshandel", det handlar om någonting annat
Citera
2024-01-06, 13:10
Avstängd
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Azper
Kronobergshäktet
Kronan alltså, ska se om jag kan fixa fram en adress innan han släpps.
Citat:
Ursprungligen postat av CCkane
Han sitter väl för att han inte ska lyckas försvåra och förstöra pågående utredning.

Den som är fri och som kapat kontona, har dock fri väg att förstöra bevis mot henne. Jag är inte förvånad!
Hur mycket kan man förstöra i en utredning om misshandel?

Jag tror det dykt upp fler grejer som åklagaren vill utreda, men time will tell. Finns nog mycket smaskigt i deras digitala spår om man börjar gräva lite, kanske boooy blir åtalad också vem vet? Hoppas Anjo åker på en rykare han om någon förtjänar det feta jävla vider till människa.
Citera
2024-01-06, 13:11
Avstängd
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Han har fulla restriktioner, just pga utredningen.
Det brukar inte vara fulla restriktioner vid "misshandel", det handlar om någonting annat
Nej jag håller med tycker det låter som man slår på stora trumman här. Är det häktesförhandling i veckan igen?
Citera
2024-01-06, 13:13
Medlem
kanblikuls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dunderC
Går att flitrera meddelande. Sök på något ord flera brukar använda och kolla.

Nope, fler ord gör det bara ännu mer unikt att de skulle hitta så specifikt. Hur har du fått reda på att det är direkt från iCloud? Jag trodde alla trodde det var chrippas sparade prints julle tog foton på. Sen när du sa att det va direkt från iCloud börja jag fråga.
Citera
2024-01-06, 13:13
Medlem
Citat:

Jag tror det dykt upp fler grejer som åklagaren vill utreda, men time will tell. Finns nog mycket smaskigt i deras digitala spår om man börjar gräva lite, kanske boooy blir åtalad också vem vet? Hoppas Anjo åker på en rykare han om någon förtjänar det feta jävla vider till människa.

Ja vi är ju många som spekulerat om att det pågått mycket fuffens. Bra att det utreds isånnafall!
Citera
2024-01-06, 13:19
Medlem
kanblikuls avatar
Citat:

Kan det vara Linnea som gett Kronan insyn i svartpengarna från YouTube och de vet omfattningen mer? Samt allt från Memmo?
Citera
2024-01-06, 13:20
Avstängd
KungPungPats avatar
Chrille och dräggen i hans familj är incell-mästare lik Andrew Tate i att incells flockas runt dom för att dom avskyr kvinnor och smygbögar hela bunten och vill runka och yla när Chrille slår ur tänderna på flickvännen som sen förtalas av dom allihopa .. incell-mästarna.

Patetiskt när dessa fjollor visar sitt kvinnohat och när man ser smygbögarna som gillar dom för det.

Jävlar vad synd det är om incells som hatar kvinnor. Lyssna på Chrille nu, slå ut tänder på kärringen att dra på brorsorna i rövarna i smyg bara så fattar ingen vilka ni är.
Citera
2024-01-06, 13:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kanblikul
Kan det vara Linnea som gett Kronan insyn i svartpengarna från YouTube och de vet omfattningen mer? Samt allt från Memmo?

Inte omöjligt att dessa tips nått polisen. Hon vill ju uppenbarligen sänka honom på alla plan!
Citera
2024-01-06, 13:22
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Colorgreenandpink
Anjo är ytterst obehaglig och har tillskansat sig en enorm makt, genom att spara ALL känslig information om ALLA.
Han har t.o.m. lyckats manipulera Jocke, en person som själv har manipulation som paradgren.
De tror de utnyttjar varandra, men i själva verket är de tvungna att stå på god jord med varandra.

Anjo är helt öppen med hur han fungerar och vad som gäller, och med en sådan självgodhet att man förstår att han känner sig säker i sin position.

De har nog en mängd hållhakar på varandra, men jag tror att Anjo leder i den frågan.

Rask är mest ett bihang, ett litet våp.

Citat:
Ursprungligen postat av CCkane
Han sparar allt som han har på sina " vänner" så han kan sänka de utifall de blir osämja!

Citat:
Ursprungligen postat av Colorgreenandpink
Anjo lär ha ett bibliotek av hårddiskar.
https://youtu.be/ajw38kJksWM?si=rg7IDNN8Vspypb4C
Det är bara att titta här, så förstår man hur landet ligger.
Anjo vet vad som är äkta eller fejk, eftersom Joakim Lundell sagt så...

Lite roligt är det med den påstådda molotowcoctailen, lyssna på vad han faktiskt säger, vart träffade den egentligen?

Det tog nog knäcken på lille Anjo, när han skulle få trycka till Olof i livedebatten, men framstod som en lögnaktig mobbare iförd sin golofhoodie..
Nu har han tagit bort Cluees son från sin youtubebakgrund

Vad hjälper det? Skadan är redan skedd.

Om Anjo anser att det är så viktigt att sanningen kommer fram, för att det handlar om en offentlig person, (eh, det är inte en så stor celebritet) hur som helst, vart var han när drevet om skulderna och drogerna kom fram? Hur var det med den viktiga sanningen då?

Eller hans egna ekonomi? Då jävlar, då ska han sätta dit den som outar att han är en snake...en pissluffare.

Nu ska Anjo alltså intervjua Julia i sin shitshow, han hoppas på att få nå ut och bli erbjuden en tv-produktion...som Joakim Lundell👉👨‍❤️‍👨👈
Citera
2024-01-06, 13:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
https://youtu.be/ajw38kJksWM?si=rg7IDNN8Vspypb4C
Det är bara att titta här, så förstår man hur landet ligger.
Anjo vet vad som är äkta eller fejk, eftersom Joakim Lundell sagt så...

Lite roligt är det med den påstådda molotowcoctailen, lyssna på vad han faktiskt säger, vart träffade den egentligen?

Det tog nog knäcken på lille Anjo, när han skulle få trycka till Olof i livedebatten, men framstod som en lögnaktig mobbare iförd sin golofhoodie..
Nu har han tagit bort Cluees son från sin youtubebakgrund

Vad hjälper det? Skadan är redan skedd.

Om Anjo anser att det är så viktigt att sanningen kommer fram, för att det handlar om en offentlig person, (eh, det är inte en så stor celebritet) hur som helst, vart var han när drevet om skulderna och drogerna kom fram? Hur var det med den viktiga sanningen då?

Eller hans egna ekonomi? Då jävlar, då ska han sätta dit den som outar att han är en snake...en pissluffare.

Nu ska Anjo alltså intervjua Julia i sin shitshow, han hoppas på att få nå ut och bli erbjuden en tv-produktion...som Joakim Lundell👉👨‍❤️‍👨👈

Fatta att gå in med inställningen att spara allt på sina " vänner" utifall det skulle bli drama. Jäääävligt sjukt tankesätt.

Nåja åter till fallet!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in