2024-01-05, 22:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av banal
Vad är en anhållning..? Vilka bevis saknas hos polisen...?

Vet du inte vad anhållen är så är det illa. Det blir offentligt först vid häktning.
Citera
2024-01-05, 23:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cachero
Jag vill ha de super powers hon har!
Att bli grovt misshandlad, ligga i koma för att sen dra ut på krogen. Det är 100% sanning!

Men på riktigt. Folk kan väl ändå inte försvara Linnea på riktigt? Nån som har lust att försöka hur det ens är möjligt? Fan värre än de som tror jorden är platt.

Jo tyvärr, det finns naiva karlar i massor.
Citera
2024-01-05, 23:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Noclue90
Precis som att meddelandena från oktober inte heller har något med aktuell händelse att göra, inte heller om Linnea nu skulle slagit Chloe i pannan har något med den att göra heller om hon nu var hos Julia den aktuella dagen.
Men eftersom "ni" använder dessa som era bevis så är det ju väldigt rimligt att ifrågasätta att de inte skyddat barnen från detta uppenbarligen farliga monster..

Jag har ställt frågan flera gånger om hur de kunde låta sina barn vars så mycket med Linnea när de nu vetat om hur hon nu skulle vara men inte fått ett enda svar på det så då får man väl, precis som ni gör gällande bild på Linnea, förutsätta att det inte finns någon förklaring för att det bara är skitsnack från deras sida? 🤷🏼‍♂️🙄🤦‍♂️

Den frågan är besvarad sedan länge. Tänker inte förklara hur det är att leva i en sån relation för det är meningslöst. Loggarna säger ganska mycket om den relationen!
Citera
2024-01-05, 23:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av granny-panties
Nämen åh, du märker ord - förlåt, jag menar att Depp satt inte häktad för att ha misshandlat Amber grovt.

I USA kan man betala borgen, det visste väl en allkonstnär som du?
Citera
2024-01-05, 23:05
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CCkane
Det du tar upp nu har ingenting med aktuell händelse att göra. Av loggarna som publicerats. Vem tycker du låter mest stabil? Någonstans där har du svaret!
Det jag tar upp nu har med anjos videos att göra, där dem målar upp en bild om en våldsam, psyksjuk, bipolär galen Linnea som misshandlar Chrippa, och misshandel ska ha pågått sedan oktober iallafall, enligt dem.
Då är det ju väldigt allvarligt att Chrippa trots detta lämnat sitt dotter ensam med Linnea.

Jag trodde alla soc anmälningar emot chrippa var falska, att dem slösade på socialtjänsten tid och resurser. Eftersom jag aldrig såg något i Chrippas video som tydde på att lilla C for illa
Men efter allt Anjo berättar om hur det var hemma hos chrippa så förstår jag varför folk anmälde, och blir snarare arg på soc som inte agerade.
Citera
2024-01-05, 23:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cachero
Jag vill ha de super powers hon har!
Att bli grovt misshandlad, ligga i koma för att sen dra ut på krogen. Det är 100% sanning!

Men på riktigt. Folk kan väl ändå inte försvara Linnea på riktigt? Nån som har lust att försöka hur det ens är möjligt? Fan värre än de som tror jorden är platt.

Ingen kan väl försvara någon då ingen vet vad som egentligen har hänt. Ingen vet kontexten av sms-konversationerna eller sett någon film där tjejen flippar.

Det får man nog sinom tid veta och då kan man ta ställning vem man ta parti för.
Citera
2024-01-05, 23:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Det jag tar upp nu har med anjos videos att göra, där dem målar upp en bild om en våldsam, psyksjuk, bipolär galen Linnea som misshandlar Chrippa, och misshandel ska ha pågått sedan oktober iallafall, enligt dem.
Då är det ju väldigt allvarligt att Chrippa trots detta lämnat sitt dotter ensam med Linnea.

Jag trodde alla soc anmälningar emot chrippa var falska, att dem slösade på socialtjänsten tid och resurser. Eftersom jag aldrig såg något i Chrippas video som tydde på att lilla C for illa
Men efter allt Anjo berättar om hur det var hemma hos chrippa så förstår jag varför folk anmälde, och blir snarare arg på soc som inte agerade.

Ja det är jävligt illa, och vad vill du ha sagt med det? Det förstår väl vem som helst, men det märks tydligt att du inte varit utsatt av något liknande, för då hade du förstått.

Ingen visste att det föregick våld i hemmet, det är lätt att vara efterklok. Jag soc -anmäler inte någon som kommer på sparkcykel utan hjälm med sin unge!
Citera
2024-01-05, 23:11
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av banal
Haha, nu försöker klanfittorna t o m stoppa Skabbes tråd här på FB .

(FB) Youtubetråd spårad

Desperation när inte debatten går som man tänkt..?
Åh detta är ju för roligt 😂

Då kan dem hålla sig där eftersom dem inte vill diskutera chrippa.
Och så kan vi diskutera chrippa i denna tråd
Citera
2024-01-05, 23:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy

Haha eller hur! Dom borde ju sett att barnet inte alls mår bra. Blir slagen osv!
Citera
2024-01-05, 23:12
Medlem
granny-pantiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beliverinlife
Ni som stödjer Linnea och trånar efter henne kan väl ta henne, så undviker vi att fler goda män blir drabbade av häxan

Vilka gör det?
Citera
2024-01-05, 23:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CCkane
Den frågan är besvarad sedan länge. Tänker inte förklara hur det är att leva i en sån relation för det är meningslöst. Loggarna säger ganska mycket om den relationen!

Vad var då svaret om jag nu missat det i det här dravlet??
För jag har inte fått något svar.
Jag har inte frågat hur det är att vara inne sån relation. Jag undrar varför omgivningen som uppenbarligen enligt egen utsago sett och märkt att hon är psyko åtminstone inte håller barnen ifrån henne??
För även om det skulle vara svårt att få Chrippa därifrån hade ju de som sett kunnat ta hand om Chloe under tiden Chrippa försökt samla kraft att ta sig ur på något sätt. Men istället för det så får Linnea sitta med Lunabelle i knät och ha hand om Chloe helt själv.
Men det finns antagligen inget svar på detta eftersom det är något de inte kan förklara bort.
Citera
2024-01-05, 23:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Noclue90
Vad var då svaret om jag nu missat det i det här dravlet??
För jag har inte fått något svar.
Jag har inte frågat hur det är att vara inne sån relation. Jag undrar varför omgivningen som uppenbarligen enligt egen utsago sett och märkt att hon är psyko åtminstone inte håller barnen ifrån henne??
För även om det skulle vara svårt att få Chrippa därifrån hade ju de som sett kunnat ta hand om Chloe under tiden Chrippa försökt samla kraft att ta sig ur på något sätt. Men istället för det så får Linnea sitta med Lunabelle i knät och ha hand om Chloe helt själv.
Men det finns antagligen inget svar på detta eftersom det är något de inte kan förklara bort.

För att utomstående kanske inte vet allt. Man är expert på att dölja vad som försiggår. Utomstående kan ha haft aningar om vissa saker, men inte så illa som det nu verkar ha varit. Och så vet många i ens närhet inte hur mycket man vågar gå på och fråga! Det är jävligt komplicerat, det är lätt att sitta oerfaren på nätet och låtsas att allt är en buslek. Det är kärlek, känslor och allt möjligt som är inblandat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in