Citat:
Ursprungligen postat av
DjPutte
Dem var ute på dejter INNAN Love Island i November har jag för mig det var som jag fått det till mig, Men det var Nicci som inte ville sedan vd hon vill få det till i media och annat är väl en sak men hon klippte banden medans hennes familj gjorde allt för hon skulle välja han!
Jupp han är jäkligt försiktig det är lite som Greta Garbo varianten syns man inte hörs man inte, Men i bland så ploppar det fram ngt men då är det mest vardagligt och inget vem han är med vilket är ok!
Jag tror mer på vad de själva säger och du kan kolla på TV4 play avsnitt 5 vid 4,37 säger Adrian första gången att de har pratat på sociala medier men aldrig träffat varandra.
Nicci frågade sedan Adrian varför de inte hade träffats irl och sa något om att han kommit med undanflykter.
Även då var Adrian som Greta Garbo och bara log.
Men i programmet tyckte han att hon var attraktiv och snygg och Andreas hade från början Frida som nummer ett.
Om du kollar igen på programmet så kommer du se att Andreas och Nicci pratade om vilka söta barn de skulle få tillsammans mm så han var inte alls emot att skaffa barn.
Men förmodligen hade de inte räknat med att bli föräldrar direkt.