2024-01-04, 15:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Fortfarande så har det inte slagit någon han kanske inte vill ha något att göra med barnet då han inte under några omständigheter ens ville ha barn före el efter + under Love Island eller efter, Alla här sitter och gissar runt runt sänder text hit och dit men han skiter i barnet kan vara det enkla svaret som ingen ens av er alla vill försöka få in era huvuden!

Men dra nått gammalt över dig bara. Går inte att läsa dina inlägg för dom är så ogenomtänkta, märks att du skriver i affekt.
2024-01-04, 15:53
Medlem
Citat:
Fortfarande så har det inte slagit någon han kanske inte vill ha något att göra med barnet då han inte under några omständigheter ens ville ha barn före el efter + under Love Island eller efter, Alla här sitter och gissar runt runt sänder text hit och dit men han skiter i barnet kan vara det enkla svaret som ingen ens av er alla vill försöka få in era huvuden!

Så kan det vara!
2024-01-04, 15:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Britney12356
Men är det inte konstigt att A inte gett sin version ännu? Eller är det så att han kämpar i det tysta.

Jag vet att A vill hålla detta så långt det går privat.
2024-01-04, 16:10
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Artmovie
Exonph:
Rykten

*Emil Renmarker skulle gjort en 06:a gravid...

Emil:
"Av någon anledning har folk fått för sig det
Folk hittar på rykten för att förstöra andras liv
Och det är väl någon tjej jag har dissat som hittat på det för att hon blivit ledsen.
Eller för jag försvarat Andreas"

*Andreas(om det överstrukna namnet är A i texten, vilket det ser ut som)ska ha setts på gymmet i Göteborg med en tjej...????
Ok. Är det därför N raderat bilder på sitt ex?
Tack snälla att du informerar, blir helt snurrig då man ej kan följa med och läsa allt som skrivs ..

Ja det sista som Emil säger stämmer ju jäkligt bra att dom är Bara ute efter att första andras liv för folk gottar sig i det . Ju smaskigare historien är ju mer triggas folk hur sjukt det än låter
2024-01-04, 16:14
Avstängd
Citat:
Om du har hängt med så har han faktiskt skrivit att det först kom som en chock men nu ser han fram emot att bli pappa och han längtar efter sin dotter. Vet att du kommer säkert svara med nått i still att klart han skriver så för det ska se bra ut mm och att du ej tror ett skit på vad han säger
2024-01-04, 16:20
Medlem
Vet inte om det står bakåt i tråden men Andreas har börjat dejta ny tjej!!!!
2024-01-04, 16:24
Medlem
Citat:
Jag vet att A vill hålla detta så långt det går privat.

Okey, tack for svar. Hoppas han lyckas🥰
2024-01-04, 16:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dunderC
Vet inte om det står bakåt i tråden men Andreas har börjat dejta ny tjej!!!!

Ja, det ryktas ju om det...& att de setts på gymmet NW i Göteborg. N raderade ut alla Bilder på henne och A igår. IG & TT
2024-01-04, 16:45
Medlem
Citat:
Ja, det ryktas ju om det...& att de setts på gymmet NW i Göteborg. N raderade ut alla Bilder på henne och A igår. IG & TT

Hoppas han har träffat en trevlig tjej.
2024-01-04, 16:48
Medlem
LadyCinderbottoms avatar
Citat:
Dem var ute på dejter INNAN Love Island i November har jag för mig det var som jag fått det till mig, Men det var Nicci som inte ville sedan vd hon vill få det till i media och annat är väl en sak men hon klippte banden medans hennes familj gjorde allt för hon skulle välja han!

Jupp han är jäkligt försiktig det är lite som Greta Garbo varianten syns man inte hörs man inte, Men i bland så ploppar det fram ngt men då är det mest vardagligt och inget vem han är med vilket är ok!

Jag tror mer på vad de själva säger och du kan kolla på TV4 play avsnitt 5 vid 4,37 säger Adrian första gången att de har pratat på sociala medier men aldrig träffat varandra.

Nicci frågade sedan Adrian varför de inte hade träffats irl och sa något om att han kommit med undanflykter.
Även då var Adrian som Greta Garbo och bara log.

Men i programmet tyckte han att hon var attraktiv och snygg och Andreas hade från början Frida som nummer ett.

Om du kollar igen på programmet så kommer du se att Andreas och Nicci pratade om vilka söta barn de skulle få tillsammans mm så han var inte alls emot att skaffa barn.
Men förmodligen hade de inte räknat med att bli föräldrar direkt.
2024-01-04, 17:06
Medlem
Såklart niccis frågor på Skvalleekontot idag kommer vinklas till hennes fördel. Nu när Andreas ser lycklig ut igen vill hon sänka honom.

Tror inte många vilk dejta nicci efter detta uppbrottet
2024-01-04, 17:06
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Britney12356
Hoppas han har träffat en trevlig tjej.
Ja verkligen, är bara kul om han träffat nån som värdesätter han för den han är.

Förstår om han vill hålla saker privat , för i detta lägge tror jag faktiskt inte det skulle spela nån roll vad A sa pga att Ns fanclub har redan dömt ut hand på förhand utan att veta ett skit .

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in